Jump to content
Нимрод

Тунингована Д серия или Б серия витек

Recommended Posts

Стефи аз ще се радвам ако наистина на момчето Д серията победи на момата рекса, даже евала за ентусиазма;) ще застанем на чертата и ще видиме:) рекса на момата си е над 1000 килограма със кожения салон и с цялото оборудване така ще застана пък каквото стане;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази гонка не виждам какво доказва. Сигурно има разлика около 150кг между двата автомобила. Въпросът кой мотор би излязал по-добър, не включва теглене на ремарке с тухли. Също ако приемем разликата в гумите за не-маловажен фактор, излиза че който и да бие нищо не се доказва. Ясно, че няма начин да се изравнят всички фактори, ама поне масите на автомобилите трябва да са подобни. А аз съм убеден, че ако седнат още двама в лекия ЦРХ, Д16-ката ще хване астма.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и това е факт на моя ц4 сток неможа да излезе, б16 не много по бавен от сток ц4 говоря за двете д16 на Дупница

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами момчета тази година има доста драг кръгове около Сф,там може да се види кой как е с времената ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напиша нещо по темата,че тя тръгна в посока "сгоних се.....". Като човек,карал и двете-барана Д-серия и в момента леко пипана Б серия(валове от Ц4,остърган малко маховик и чип),мога да кажа следното- Д-серията беше супер в ниските,не,че и във високите не вървеше,но....звука на двуваловия Витек и ускорението на Б серията в тоя диапазон-5500 до 9000(особено за Д серията-след 7000 задъхва яко) не може да се сравни с малката сестричка.Иначе съм влюбен и пристрастен към пипаните Д серии,нищо друго не ме радва така....

Редактирано от RadoslavKZ
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що чух че рекса на paradox май е паднал от сток 6Г Б16А2 на която вчера монтирахме газ.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не от една. От две B16-ки припаднах - в 5-а и 6-а генерация Civic. Факт. Обстоятелствата няма да ги коментирам, защото историята помни само фактите.

И преди си падах от врачанския Сивик 5-а на ламарина, така че това не е новост.

Все пак БРАВО! D16 днес претърпя загуба от B16. Скоро ще има реванш. Обещавам!

ps: Не съм падал от 6-а ген. на газззззПубликувано изображение

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем скоро,като оправя проблем с тампона на двигателя,ще се опитам да приключа тая тема с клип-CRX D Серия,пипан на макс,каквото се сетите-степен 13 и нещо към 1,кутия с 4,4 крайно,всмукател от Бсерия,хубав чип,маховик 3,2кг,истински изпускател Фуджитсубо,тежащ 900кг без малко,срещу моята ED6, B16,леко пипната,валове от Ц4,лек маховик и чип,тежаща 900кг,даже джантите ни един цолаж и почти еднакви като модел....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЕз да ми се обиждате, но аз от което чета вашите коли вървят само защото са леки ;)/>)) НЕ че са силни а просто леки. ?!?!?!?!? :lol:/> :lol:/> :lol:/> :lol:/> :lol:/> :lol:/> :lol:/> :blink:/> . Това не е много фактор за гордост. :blink:/> :blink:/> :blink:/> :blink:/> :blink:/> .

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олекотяването-най-евтиния тунинг.Че аз някъде да съм казал,че колата ми е силна??? Колко е силна стокова Б16,мисля всеки знае.....Просто казвам,че са уеднаквени критерийте на макс-много тунингована Дсерия,срещу почти не Бсерия,еднакво тегло и еднакви джанти,за да се види кой мотор е по силен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ визирам само тебе ама И црх горе сравнявате примерно кола 900 кг срещу кола ;)/>/> 1100-40 кг :)/>/> наи лесното изравнете кг и Вижте разликата м/у д16 и б16 ;)/>/> хахахах ТЯ ще плачевна всичките тия 4 ген с д15 и д16 ВЪрвят само и единствено защото са по 850-900 кг . :rolleyes:/>/> ДА ВИ го напиша така. 100 КГ качени в д15 16 са + 0.5 сек на 400 метра ;)/> АИде със здраве ;)/>

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно за този фактор говоря, защото днес в половината от гонките бях с човек в колата, и плюс това моят CRX e напълно оборудван + туба: 40кг в багажника.Аз си направих кефа, и съм изключително доволен от моята D16-ка.За пореден път казвам че спора е безсмислен: направена D серия върви колкото стокова B серия. От там нататък са различни модове, килограми, гуми, начин на шофиране и ред други субективни фактори.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата си е чесалка на езици -да почеша и азНе мога да разбера за кво спорите.Известната ни физика и математика казват, че 160 > 120. В уравнението тука има и поне 2 неизвестни-1, килограми на купето в което са моторите ,2, колко е тунигована д-серията 3,умения на рейсъраТака че отговора при толкова неисвестни е винаги 'зависи".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,ама има и още фактори, кривата на конете/н.м + скоростната кутия.... правилно комбинирани и колата с по-малко к.с на еднакви кила ще бие....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на б16 кривата не е лошаПубликувано изображение/> естествено и кутията е важна ,но в темата за кутии не се пита изобщо ,а и както казах отговаора на въпрос с толкова неизвестни е "зависи". Нека автора уточни възможно най-много параметри и тогава ще получи по-ясен отговор въпроса си

Редактирано от M&M
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от всичко,което изчетох по темата мога да споделя скромното си мнение,че наистина факторите и променливите са много.До тук не прочетох някой да коментира състоянието на моторите и степента им на износване.Все пак са на по 20 години.Карал съм стокова Б16,която е толкова "изморена",че бих я отвял със стоковата си Д16,просто защото единият мотор е на 300К км,а другият е на 130.А това не е маловажно.Ние тук мисля,че не го правим по правилния начин.Качваме коне от нищото,помпаме д13-ки и какво ли не и всичко се сравнява с ВТй.За мен няма нищо по-хубаво и надеждно от сток-а,затова в спора взимам превес за стокова б16,независимо дали върви по-малко от пипана д серия.Затова когато човек иска бързина и надеждност,си купува топ модел-а.Жалко,че няма инвестиции в БГ,свързани с тунинга и моторния спорт.Ако бяхме бяла държава,спорещите свалят моторите,мятат ги на един бус и ги карат в институт със стенд.Там най-ясно и точно ще се види всичко в графичен вариант и ще се знае кой кого и защо...От там нататък като ги тестваме на някоя права улица никога не можем да сме сигурни в нищо.Аз рядко съм се пускал на гонки,но от скромния си опит знам,че един от решаващите фактори е колко му стиска на задкормилното устройство да дава газ.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ визирам само тебе ама И црх горе сравнявате примерно кола 900 кг срещу кола ;)/>/>/> 1100-40 кг :)/>/>/> наи лесното изравнете кг и Вижте разликата м/у д16 и б16 ;)/>/>/> хахахах ТЯ ще плачевна всичките тия 4 ген с д15 и д16 ВЪрвят само и единствено защото са по 850-900 кг . :rolleyes:/>/>/> ДА ВИ го напиша така. 100 КГ качени в д15 16 са + 0.5 сек на 400 метра ;)/>/> АИде със здраве ;)/>/>

Тука малко все едно слушам бмв-ист който се оправдава защо с 3.0 пада от 1.6 ако килограмите са изравнени за да е равностойно трябва б серията да извади една свещ защото изначало тръгва с минимул 40к коня аванс ;)и бързите коли обикновено са леки Стига вече с тея глупости

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ПО добре прочети името на темата и после си пиши коментара. ;)/>.Защото Се сравняват двигатели не цели коли (които излизат фабрично с тях).И тогава си пиши коментара за БМв-ист.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пределно ясно ми е аз съм пускал темата Киро :) Но оправдания с килограми без значение каква е темата винаги са смешни;) Едното върви повече защото е по-леко другото защото е по-мощно логично е.Съвсем отделна тема е,че тази тема е изчерпана от много време.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можех да и бия катанеца ,но реших да драсна два реада да се знае. Темата е изчерпана и няма какво да се пише по не я .Поради тая причина е вече ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...