kalinski84 5 #1 Публикувано 29 Декември, 2009 И така колеги днес бях тръгнал на разходка с рекса карам си аз и идва едно баирче и си викам чей се позасиля малко бях на 2 на около 5500-6000 оборота и тъкмо да превключвам нещо изпатка, колата изгасна и почнаха пушилеци.. След като отворих капака и направен обстоен преглед какво да гледам точно под колектора една дупка на блока и ........Реве ми се ... Ебаси натискал съм я и повече но не е имало проблем.. От какво се получи този фаллл..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #2 Отговорено 29 Декември, 2009 Години,километри,натоварване.......Нищо не е вечно..... Решението-нов (друг) двигател........п.п. МОйте съболезнования Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #3 Отговорено 29 Декември, 2009 Много кофти, но по някога така става кой знае колко бой е изяла до сега колицата и накрая е сдала багажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #4 Отговорено 29 Декември, 2009 ....а преди това чувал ли си некакви шумове тракане лопане в двигателя така от раз си е странно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #5 Отговорено 29 Декември, 2009 по обед когато я припалих имаше някакво странно причукване.....не знам кво да и мисля тя станалата станала.. вероятно е било биелен лагер... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #6 Отговорено 29 Декември, 2009 Сори колега..понякога такава става,нищо чудно при такива стари коли....все нещо наложително ще се обади колкото и да ги пазим...друг е въпроса че и това можеше да се избегне ако си обърнал внимание на шума в двигателя.Друг двигател и това е решението.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #7 Отговорено 29 Декември, 2009 Сега взехте да ме плашите и то доста. Аз от около 2 месеца имам много странно тракане. Странно защото се чува в движение и около 3000 оборота (от 3000 почва и се чува до към 3800 с еднаква сила, после утихва но пак се чува, а под 3000 не се чува изобщо) Аз го чувам от моята (шофьорската) страна. Да не стане и моята кола като на колегата както си карам и game over. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 29 Декември, 2009 по обед когато я припалих имаше някакво странно причукване.....не знам кво да и мисля тя станалата станала.. вероятно е било биелен лагер...Вероятно бутален болт, не лагер... Има ли вариант да се види някак дупката под колектора от повече очи ? П.П. Странните причуквания водят до гадни ремонти - факт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #9 Отговорено 29 Декември, 2009 Аз ходих при майстор и тои ми каза че генерацията ми опирала някаде и за тва дрънчи. Но сега от тая тема почнах да се страхувам за колата си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Paco86 0 #10 Отговорено 29 Декември, 2009 Ами стари коли не се знае колко са карани и колко са настъпвани. Нямал си късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #11 Отговорено 29 Декември, 2009 Според мен просто маслото или го е нямало или е било на МИН. От всичкият стаж който има до момента с тия мотори , всички такива счупени мотори са били счупени или от липса на масло или................. от липса на масло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #12 Отговорено 30 Декември, 2009 Лошото е колега че сутринта и доливах масло около 300-350гр. преди да стане белята, никога не съм я оставял без масло защото знаех че го пипа повече от необходимото. Маслото се проверяваше постоянно .. Така че тва отпада.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #13 Отговорено 30 Декември, 2009 Все си мисля, че ако всичко е било наред по двигателя, нямаше да я има тази тема. Вместо да питаш, най добре да се направи аутопсия и да се установи причината. Възможно е дори да е карано с кофти масло, или да не е сменяно на време от което да има запушени маслени пътища, и какви ли още не причини. Моя двигател преди да го сменя, беше на 280 000км, и си беше перфектен, както и в последствие разглобен въте си светеше. Сменайте маслото често и с качествено такова, за да нямате проблеми.И според мен е проблем с омасляването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #14 Отговорено 30 Декември, 2009 ...а може би преди да си доливал е бачкала без масълце и то се поизносвало полека лека и накрая се е предал двигателя.Имам познати много изненадани като се сетят да проверят сондичката и хоп къде е маслото на косъм да светне и лампата .Наскоро на едно Пунто понеже има теч и собственика дойде да ме пита как се гледа сондата и къде са белязките и като проверяваме няма го маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #15 Отговорено 30 Декември, 2009 (Редактирано) Маслото е сменяно преди 2000км с Мотул.... поне аз не съм мърляч относно колите си и не наливам боклуци квито ми попаднат.. и друго щеката се дигаше през ден и никога ама никога не е оставяно да падне под нормал...... по добре тая дема да се заключва щото почваме да се дразним........ Кофтито е че не знаеш преди кои и как я е поддържал.. Редактирано 30 Декември, 2009 от xxx84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #16 Отговорено 30 Декември, 2009 xxx84 ти пък защо се дразниш бе колега ?.. Хората само изказват предположения Да не мислиш че на всеки един, се случва да му излезе биелата през блока... Това са редки случаи и както ти казаха по горе, без "аутопсия" няма как да разбереш от какво е... Аз последният такъв мотор дето отварях, беше направил воден удар ...Преди това съм имал случаи, от несмазване да задере яко буталото и да се скъса от биелата, така че без да се отвори, не може да се каже със сигурност... Всеки път е различна причината... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #17 Отговорено 30 Декември, 2009 кофтито колега е че тук всеки 2-ри е инженер от хонда.....Брат близнак на С.Хонда братовчед, доведен брат и т.н...Както съм виждал и други теми които са били оплескани от инженерни мисли и упреци... Нали затова е тоя ... форум не да се упрекваме а да намираме някъкъв изход от различните ситуации, да решаваме проблеми, да си помагаме...Бахти чувствам се гузен вече че се регистрирах тука както и други които избягват да пишат в тоя форум. Така е колеги не всичките сме инженери като някой от вас..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #18 Отговорено 30 Декември, 2009 Колега мисля че много погрешно си разбрал постовете на колегите. По начало теми от сорта на "нещо стана, от какво е?" са обречени на философстване и предположения, просто защото няма конкретна информация за конкретен отговор. От нито един пост ли не остана доволен? Някои те нахока? За какви инжинери става дума? Че и гузен? Защо? Аз ли не разбирам, или има някакво разминаване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #19 Отговорено 30 Декември, 2009 Не са Хонда-инженери,опитват се да предположат каква е причината.Не се пали толко.И според мен е само и единствено липса на мазане води до такива веселби.Защо е станало така не мога да знам.Последния гръмнал такъв мотор (а вярвай ми,това са много идиотоустойчиви мотори) който отварях се беше взривил защото някой някога беше плескал мощно гарнитурата на картера със силикон.И постепенно парчетата които бяха падали се бяха събрали на цедката на маслената помпа до пълното и запушване...нататък е ясно.Колкото и да са корави тия двигатели и те работят с масло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #20 Отговорено 30 Декември, 2009 (Редактирано) И аз си мисля че е от мазането... но като го разглобя ще се разбере най-добре.. и най-вече ще наблегна на цедката на помпата както KATANA каза... ама то утре е празник тъй че едва ли продължа с разглобяването.... Редактирано 30 Декември, 2009 от xxx84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #21 Отговорено 22 Февруари, 2010 И така колеги след като разснопих нацяло двигателя отворих картера цетката на помпата беше наполовина запушена от миниатюрни и не чак толкова парчета от основните лагери.. Интересното е че тези основни лагери които са от горната страна на блока бяха непокътнати а тези който бяха откъм картера бяха с нарушена циментация и в доста окаяно състояние..... Също така леглото на коляновия вал кадето се е държала скъсаната биела е синио което ме кара на мисълта че там е нямало смазване поради позапушената цедка и това е довело до задиране и скъсване на биелата, по високите обороти и незасмукано достатъчно количество масло е довело до тотал на двигателя... Вероятно и сигурно е че е имало и проблем с смазването на тази магистрала която е смазвала долната част на другата половина от основните лагери, тези откъм картера и затова те са износени страшно много и с нарушена циментация.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #22 Отговорено 22 Февруари, 2010 Темата може да се заключва.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #23 Отговорено 22 Февруари, 2010 (Редактирано) Да се включа малко преди заключването... Скапването на основните лагери е станало от удара на скъсаната биела в блока, според мен. Няма вариант половината черупки да са ток, а другата половина дреб, щото масления филм за мазането е един. Проблемът вероятно е от скапването на лагера на шийката със скъсаната биела, която не се знае / знае ли се / в какво състояние е била и дали някой не се е правил на майстор точно там.Парчетата от основните лагери са останали по цедката на маслената помпа след удара. Редактирано 22 Февруари, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #24 Отговорено 22 Февруари, 2010 лагери-> причина за повредата маслото.нов блок дано главата да е здрава поне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #25 Отговорено 22 Февруари, 2010 странно..... но факт.. утре ще кача снимки от лагерите... другото е че не са парчета а някакви миниатюрни люспи... мисля че се е получавало със времето това износване.. и мен ме наведе на мисълта че колата е пипана от някой трънски майстор.... който и на представа си е нямал кво е праил... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #26 Отговорено 22 Февруари, 2010 (Редактирано) лагери-> причина за повредата маслото.нов блок дано главата да е здрава поне. да колега главата е ок.. има само леко чукнати 4 клапана тъй като когато се е скъсала биелата буталото е паднало пак долу и там е относло удар от коляновия вал и се е забило нагоре... когато отворих главата беше във горно положение даже и леко излезло над ризите Единствено и само съжелявам за колата.. че неможах да и се нарадвам... карах я само месец и половина след като я купих... другите 2 мес я боядисваха и смяна на задни подкалници ..... Редактирано 22 Февруари, 2010 от xxx84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #27 Отговорено 22 Февруари, 2010 (Редактирано) ... другото е че не са парчета а някакви миниатюрни люспи...Добре, люспи, грешка на пръстите и акъла... Беше написал парчета и съм продължил по инерция. Редактирано 22 Февруари, 2010 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове