Jump to content
ARTU

Часовника си губи настройките

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Когато си купих моята хондичка (Civic 1.4iS Aerodeck) не ми работеше подсветката на часовника. Смених крушката (голяма одисея) и показа някакви вертикални черти на контакт. Опитах от бутоните Н и М да го настроя и се появи час. Часовника си работи добре - свети нормално, а като пусна фаровете осветлението става по-притъмнено. Но... Когато изгася колата и пак я запаля, отново трябва да го настройвам, защото си "забравя" настройките. Не вярвам японците да са го измислили така, явно при мен има проблем. Някой има ли идея какъв?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си бушончето отпред до двигателя - 7.5А на него пише-Radio/Clock/ECU

Редактирано от vipbeels

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото си ми работи. И при контакт, и при запален двигател и без контакт. Но ще го погледна тоя бушон за всеки случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата vipbeels , а колкото до това че ти работи радиото....явно не е свързано там където трябва...може да започне да ти източва акумулатора при най-малкият проблем след време ако не е свързано грамотно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действително отворих кутийката до двигателя и видях, че липсва едно бушонче. На кутията отгоре пише за него 7,5А "Backup и нещо си". За ECU-то е отделен бушона. Сложих съответното бушонче и часовника си тръгна нормално.Колкото до CD плейъра - там не знам как е свързано, но до момента съм нямал кола, на която да не и работи касетофона при изключен контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовника повече няма да си губи настройките,но радиото не е много добре да е свързано така както ти е в момента.При поставен панел Всяко CD дори и изключено има консумация около 80-150 милиампера.Което принципно не е проблем,но ако акумулатора ти е слаб или колата не се кара няколко дни е възможно да ти създаде проблеми при първоначален старт особенно зимата.Имай предвид че и алармата консумира малко ток в стенбай плюс консумацията CD-to може да надхвърли 150мА.Ако искаш да ти работи радиото и без контактния ключ да е на попожение ACC си го остави така както е било до сега,но е добре да си свяляш панела за през ноща или когато не ползваш колата дълго време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Панела го свалям (не че е кой знае какво CD-то, но да не рискувам) и тогава започва да мига само един светодиод на CD-то. Акумулатора ми е чисто нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че се набутвам тук, ама часовника на Сивик (6-та ген.) наистина ли има лампичка? :tease: Моя никога не е светел и си настроих радиото да ми показва само часовник, че вечер не виждам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,че часовника има лампичка смени си я не е трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е трудно, само дето се сваля цялото барче от скоростния лост до таблото :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Civic 6ген. Japan-сглобка крушка на часовника се сменя само като се свали радиото.За Англичанките може и цялото табло да се сваля незнам.Колегата не е писал каква му е колата точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ми стана интересно. Аз ли нещо не разбрах или 6 ген хеч има допълнителна лапмпичка за осветление освен самите цифри? Защото найстина през деня не се вижда особенно сега, когато се кара на фарове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА именно има допълнителна лампичка за осветление на часовника!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...