ZaRRicK 330 #1 Публикувано 25 Декември, 2009 Здравейте, изникна ми следния проблем:В понеделник колата отказа да запали и така вече цяла седмица. Светва зелената лампа с ключето на таблото и започва да мига. Симптомите са следните: Тръгвам да паля, гaснат лампите, остава да мига само тая лампа с ключа, въртя, стартера върти и нищо. Все едно не подава бензин. Направи ми впечетление, че след като ми изгаснат лампите след даване на контакт (Абс, Жълтата с двигателчето на нея), когато врътна ключа вече да паля(освен мигащата зелена) тая жълтата лампа с моторчето присветва веднъж бързо и гасне. Посъветваха ме да окъся двойката букса за да видя дали има някаква грешка, но лампата не мига а си свети постоянно, което прочетох че е признак че няма глрешки. Остава проблема да е във имобилайзера. Странното е че се получи изведнъж и не лови нито ключа които си ползвам, нито втория които е нов (до сега не е ползван - личи си). Червения ключ също не е ползван - неразопакован е. Другото което ми направи впечетление е че червения е нарязан различно от другите два. Малко предистория на проблема: Десетина дни преди това колата я попришпорих малко и се продъни катализатора и сега малко духа отстрани където е обшивката му. Освен това маслото ми беше доста ниско, но не ми е дигала температурата. В деня преди да не запали, т.е. в неделя я карах в зверския дъжд в Бургас, но всичките пъти си запали без проблем. Бях я оставил срещу нас и вечерта само я качих на тротоара, като отново запали без проблеми от раз. По тази причина не мисля че влагата е виновна, а и от тогава времето тук е топло - над 12градуса.Колата няма газово. Имам я от почти година и винаги е палила от раз. Други причини за проблема със сходни симптоми за които четох са: изгорял комутатор, изгоряла бобина в делкото, слаби споики в главното реле. Обаче при мен помпата си работи, чува се цъкането. Освен тва при изброените проблеми не срещнах да свети лампата на имобилайзера. Все пак възможно ли е проблема да се дължи на някои от тях. Замерих инжекторите с осцилоскоп и ток има но не им се подава сигнал от компа. Замериха и антената на имобилайзера дето излиза от него от контактния ключ - казаха че е ОК. Освен това четох и за датчика при катастрофа, чието копче е отстрани до жабката до централната конзола, но под гумичката няма нещо изпъкнало като копче което да се натисне и предполагам че не е от него, тъй като няма от какво да се активира, тротоара е около 8см и я качвам всеки ден на него. ЗаАко наистина е от имобилайзера, какви са ми опциите да го оправя, така че да започне да разпознава ключовете отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan74 3 #2 Отговорено 25 Декември, 2009 (Редактирано) При мене ,преди година, го имаше същия проблем. Оказа се слаб акумолатор, след като го смених, не съм имал повече такъв проблем. Ако има начин го смени само за проба, за да не купуваш излишно. Дано съм помогнал.Весела Коледа! Редактирано 25 Декември, 2009 от ivan74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #3 Отговорено 25 Декември, 2009 Акумулатора си върти нормално стартера, дори не се замисля. и то няколко дни проби след всяка идея която ми доиде! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan74 3 #4 Отговорено 25 Декември, 2009 И при мен въртеше и с нищо не показваше че е слаб. Просто е факт, че след смяната му , проблема изчезна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #5 Отговорено 25 Декември, 2009 (Редактирано) Въпросната гумичка на датчика все пак си я натисни. тя не е изпъкнала .може и да чуеш нещо от което после да запали. И прегледай все пак малко кабели. защото може и не добра връзка да е но аз залагам на гуменото копче. Редактирано 25 Декември, 2009 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #6 Отговорено 26 Декември, 2009 Днес пробвах с друг акумулатор - същата работа, така че не е от оакумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #7 Отговорено 26 Декември, 2009 Колега преди няколко дена си направих ключ без чип само за да си имам резервен.Когато реших да пробвам да запаля се получи следното:изгасна чека, но лампата на имобилайзера започна да мига.Опитах да запаля но не се случи нищо, нито стартер завъртя, абсолютно нищо.С червения ключ можеш ли да завъртиш ключалката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #8 Отговорено 26 Декември, 2009 (Редактирано) То е ясно че няма да стане без чипа. Недей да пробваш с червения щото ще я вкараш в режим на обучаване на нов ключ/чип и после и с черния оригинален няма да запали. При мен и двата ключа са оригинални, но имобилайзера не ги разпознава. Днес четох в чужди форуми че това наистина можело да се получи при слаб акумулатор, но както писах пробвах с друг акумулатор и не стана. Другата причина която прочетох е че ако в близост до разпознаващия модул е имало друг ключ с чип и устройството се заблуждава. Аз се сещам че в понеделник имах още едни ключове от ФВ в джоба и можа там да е станала засечката. Въпроса е защо не разпознава и другия ключ които си е в кутиика в апартамента. Така че не носете много ключове с чип на една връзка за да не рискувате. Така че вече е ясно че имобилайзера ми не разпознава ключовете. Въпроса е какво го е предизвикало и как може това да се оправи. Правенето и обучаване на нови ключове, както пишат по разни форуми, ми се струва доста несериозно, защото това според мен трябва да може да се оправи софтуеарно. За сега съм изчерпил идейте и смятам да видя какво ще ми кажат от хонда в понеделник и с каква цифра ще ме зарадват и тогава ще гледам и за алтернативни методи с ключари, алармаджии и пр. Редактирано 26 Декември, 2009 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #9 Отговорено 26 Декември, 2009 при положение че вече не работи няма смисъл от друг силен акомулатор.я като имаш време звънни - 0887574144 или скайп - docev1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #10 Отговорено 26 Декември, 2009 Колега явно не съм запознат достатъчно, но до колкото съм чувал червения ключ е без чип, само за да си отваряш вратите А това, че ако имаш други ключове на вързката ми изглежта несериозно.Както казах направих си опит с ключ без чип и не завъртя даже и стартера, след това реших да доближа ключа с чипа до другия който е без чип но просто не се получи /доста опити направих/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #11 Отговорено 27 Декември, 2009 Или правиш или го заобикаляш.Ако е като на англичанките имобилайзера ти Мога да помогна моя го заобиколих като прекъснах захранването на силовия транзистор в платката която е хваната върху компютара,тази където са релетата.А защита пак си имам, с едно бутонче като възтановя плюса и отново не разпознава нищо.Даже и аз няма да мога да я запаля ако не знам къде е бутона.Вярно на някой може да им се стори първобитна работа но си пъхнах 120 лева в джоба и колата пак бачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #12 Отговорено 27 Декември, 2009 Mомента с правенето можеш ли да го разясниш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #13 Отговорено 29 Декември, 2009 съжалявам за забавянето но друг път питай на лични.Първо се поинтересувай дали имобилайзерите са идентични с тези на англичанките.Моята е 95.Ако са еднакви тогава вече можем да говорим.Не искам да те навивам да правиш нещо което не е сигурно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #14 Отговорено 30 Декември, 2009 (Редактирано) Или правиш или го заобикаляш.Ако е като на англичанките имобилайзера ти Мога да помогна моя го заобиколих като прекъснах захранването на силовия ИНТЕГРАЛ в платката която е хваната върху компютара,тази където са релетата.А защита пак си имам, с едно бутонче като възтановя плюса и отново не разпознава нищо.Даже и аз няма да мога да я запаля ако не знам къде е бутона.Вярно на някой може да им се стори първобитна работа но си пъхнах 120 лева в джоба и колата пак бачка. Съжалявам объркал съм думата интеграл с транзистор. Редактирано 30 Декември, 2009 от HONDA-ADNOH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #15 Отговорено 30 Декември, 2009 Ами до колкото чета по другите БГ форуми, масово се предлагат две решения на проблема, като и двете са неприемливи за мен за момента.1. Поръчват нови ключове.2. Изтръгват иммото. Това, както и първото го предлагат дори в оторизирани сервизи на вносители на различните марки.Поредното доказателство че 'Майсторчетата" в бг са просто уникални некъдърници. Не знаят защо нещо не работи и за това или ново или ако може без него. Аман! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #16 Отговорено 30 Декември, 2009 Имаш два вариянта:1: Отиди до Бултрако да ти диагностицират проблема.2: Отвори трабъл шутинга и сам го диагностицирай. (от сервизния мануал) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #17 Отговорено 30 Декември, 2009 Тука изниква следния въпрос: Мога ли да я закача и да я издърпам до там (не е мн далече - около 3-4мин с кола), или задължително трябва да викам платформа. Бях чел че не трябвало да се теглят, но не видях аргументи за това твърдение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #18 Отговорено 30 Декември, 2009 Вчера бях при представителя в Бургас с въпроси за имобилайзера, той може да ти програмира ключове не е проблем но при положение, че ти вече си имаш червения ключ и ако проблема не е в в модула а в самия ключ, поръчай си ключове от "ebay" и си ги програмирай сам, но мен лично много ме съмнява кода да изчезне от чипа в ключа. При Акорда четеца на кода се намира точно над боша и обхвата му е няколко сантиметра, затова е доста трудно да намери код от чужд ключ който ти е бил в джоба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #19 Отговорено 30 Декември, 2009 Ами при мен проблема мисля че не е в ключа, защото имам два ключа и двата не ги разпознава, като единия не е ползван. Можеш ли да ми пишеш някви цени за услугите им (може и на лични) че аз като им се обадих ми казаха че на място щяло да се види колко ще струва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #20 Отговорено 30 Декември, 2009 Единственото като цена което знам е 1600лв. за целия имобилайзер с ключове на Акорд 98/02. При мен се получава подобен проблем когато объркам дистанционните (оригиналното с допълнителното) и имобилайзера полудява, тоест когато заключа с оригиналното дистанционно и после отключа с допълнителното колата почва да "тиктака", светва зелената лампа и запалването е блокирано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #21 Отговорено 30 Декември, 2009 иди да ти направят една диагностика. може да е дефектирал четеца който мисля че е над краката на шофьора, на пластмасата. Като краен вариант може да минеш OBD1 с една p28... доста по малко от 1600 е.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #22 Отговорено 31 Декември, 2009 Fiend: какъв имобилайзер те гон и за 1600лв??? Имобилаизера е функция на ЕКУто. Демек цената е на ЕКУто. manniakk: Четеца е една намотка около ключалката.. какви крака?? Айде да не си слага чуждо ЕКО заради имобилайзера. В ебай колкото искаш ЕКУто за неговиа модел.Но първо да се намери проблема както писах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #23 Отговорено 31 Декември, 2009 Колега Сандо, тази намотка около ключалката е антената, атази антена вилиза в "четеца" - приемника, а от там вече се дава инфо към еку-то.Незнам само това инфо което е дава към екуто, само разрешение за запалване или е подава кода на имо. и еку-то решава дали да запали.аз съм с п30 и доколкото знам точно този модул /четеца/ който е над краката на шоьора дава разрешение на еку-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #24 Отговорено 31 Декември, 2009 (Редактирано) Ок де Намотката е антената четеца е зад нея (разбирасе това може да не важи за всичките модели ) Интересен ключ на хонда; http://www.bernardiparts.com/HondaRemoteStarter.aspx Problem Part set PGM-Tester required 1: Master or valet key has been lost or additional master or valet key is required. Blank key YES 2: All master and valet keys have been lost. Blank key x 2, or 3 YES 3: Immobilizer receiver unit does not work. Immobilizer receiver unit NO 4: PCM does not work. PCM YES 5: Ignition switch does not work. Ignition switch, Master keys, and valet key (rekey all lock cylinders to the new keys) YES 6: Door key cylinder is broken. Door key cylinder (rekey the cylinder) NO Редактирано 31 Декември, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #25 Отговорено 31 Декември, 2009 Мерси за отговорите, но в крайна сметка : Тука изниква следния въпрос: Мога ли да я закача и да я издърпам до там (не е мн далече - около 3-4мин с кола), или задължително трябва да викам платформа. Бях чел че не трябвало да се теглят, но не видях аргументи за това твърдение!Весело посрещане на новата година! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #26 Отговорено 2 Януари, 2010 Никой ли не знае дали мога да си изтегля колата? Освен че губя сервото на волана и спирачките какви са другите неща които трябва да взема предвид? Колата е 6ген. Сивик ВТи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #27 Отговорено 2 Януари, 2010 Имах подобен проблем с предната кола. Тя не беше застрахована, но имаше една неработеща аларма стояща от времето на динозаврите. Един ден сядам и започвам да въртя като ненормален! Ток да те убие и не, и не, и не. Стартера върти ли върти... Изкубах остатъците от въпросната аларма и запали от четвърт. Никога не съм ползвал тази аларма, нямаше и дистанционно. Как точно се получи проблема нямам никаква идея, но се реши с махането на ненужната инсталация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #28 Отговорено 3 Януари, 2010 ако не ми вярваш че модула е над краката на шофьора утре да сваля пластмасата да ти го слимам как е с кода на червения ключ? как работи имобилайзера на сивика... слагаш ключа, модула прочита кода и го подава на екуто което го проверява и ако е ок дава ток... за да смениш имобилайзера ти трябва пълен комплект. ключове, четец и еку. ако смениш само едната част ефекта е нулев. естествено това важи ако проблема е в имото а не в ключовете. колата нямаш проблем да си я дърпаш. за кола с ръчни скорости не съм чувал някога да е имало проблем да се дърпа или каквото и да е.... в крайна сметка защо са сложили тия куки за теглене. ако нещо те притеснява я качвай на платформа или колесар... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #29 Отговорено 3 Януари, 2010 Маниак снимаи го. Или дай парт номера да погледна тази работа.Не маниак не ти трябва пълен комплект ако смениш имобилайзер юнита. Трябва ти БУЛТРАКО да ти препрограмират имобилайзер юннита. Другото си остава. Същото е ис ПЦМ/ЕКУто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #30 Отговорено 3 Януари, 2010 (Редактирано) При мен не е на кората под волана а си е на самия контактен ключ или там както му се вика. По точно на кората няма нищо. Ето малко снимки: Утре ще се заемам и или с ключари или при хонда, трябва да я подкарам! Ще пиша после кво е станало, как и защо. Редактирано 3 Януари, 2010 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #31 Отговорено 3 Януари, 2010 Не маниак не ти трябва пълен комплект ако � Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #32 Отговорено 3 Януари, 2010 Maniak пусни снимки. Сигурно ти е някакъв афтермаркет. Зарик: Какъв ключар??? Какво ще ти помогне шлосера???? Ще изпили нов имобилайзер ли ? Отивай на диягностика. Като казвам диагностика имам в предвид БУЛТРАКО/ЮбиКо/ОМБРЕ а не на чикиджйски тестери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #33 Отговорено 3 Януари, 2010 (Редактирано) явно на по новите модели модула е преместен, тук съм откачил кабелите за да мога да го извадя, но влизат 2 букси, едната от ключалката, другата към инсталацията на таблото Редактирано 3 Януари, 2010 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #34 Отговорено 3 Януари, 2010 (Редактирано) Това е система която не съм виждалНякви си ДАЧМАНимат почти на всички марки.. явно и за хонда са правилиИ като гледам са в довта модели. Явно преди Хонда да почнат да си правят собствена разработка.http://www.thatchamsecurity.co.uk/car/cate...pment/honda.htmhttp://www.thatcham.org/security/pdfs/cate...ngerCarCAT2.pdf Редактирано 3 Януари, 2010 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #35 Отговорено 6 Януари, 2010 Хубаво де, но как си смених еку-то с друго и имобилайзера продължава да си работи?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dilqn_Mitev 6 #36 Отговорено 18 Януари, 2010 Ами и аз си сложих П28-ца и пак бачка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #37 Отговорено 3 Февруари, 2010 До тук което съм разбрал е че колата е с P2T ECU OBD2B и имобилайзера е вграден в ЕКУто. От хонда ми казаха че за тази кнфигурация няма червен ключ. От хонда бургас не можаха да го оправят. Та колата още е "в кома". Диляне ти преди да сложиш П28 с какво еку беше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #38 Отговорено 3 Февруари, 2010 Ако се откачи кабела от ЕКУто които е за имобилайзера ще се премахне ли блокировката му? Търсих кои пин е точно за иммото но не го намерх. Търсих по схемата за ОБД2Б тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=36622 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #39 Отговорено 3 Февруари, 2010 Няма да се премахне,ще си търси ключа и зелената лампичка на таблото ще си свети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #40 Отговорено 3 Февруари, 2010 Изобщо може ли да се премахне? И как ако може? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове