Jump to content
newman

халогени на 5ген.

Recommended Posts

Здравейте колеги. Искам да попитам някой Слагал ли е халогени на 5 ген. като е използвал копчето за допълнителната светлина (за мъгла). и някой Може ли да каже дали има фабрично окабеляване за халогени.Ползвах търсачката и не можах да си помогна с друго освен с намирането на схема за отделна инсталация. Но аз искам халогените ми да светят само когато има мъгла и си пусна "допълнителната светлина за Мъгла"Моля някои колеги да не ме убеждават колко е яко да караш на габарит+халогени защото полицаите дебнат :D P.S. А това копче за мъглата някой ако каже защо излизат толкова жици от него може и да ми помогне малко. Помагайте че утре трябва да се залавям за работа!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам няма инсталация. Трябва да пуснеш по един проводник до всеки халоген(за +) , масата ще си я вземеш някъде близко до халогените. Вземи + за бубината на релето от ключът за подсилиния габарит. Така ще се включват с него. За + на халогените си прекарай един проводник от акумулатора през 7.5 А бушон. Общо взето това ти е "инсталацията" на халогените.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да подскаже чисто технически как най-лесно да си хвана + от копчето за който говори терориста?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колега няма фабрично окабеляване просто трябва да вземеш ток от задните светлини за мъгла и да прекараш кабел до халогените. Така става по просто. И когато пуснесх задните светлини за мъгла ще се вклучват и халогените. Правих го преди два месеца :D:rolleyes::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега ако си си "захранил" халогените само от задната светлина (всмисъм си прекарал кабел от задната светлина до самите халогени(силова верига да си направил). си направил грешка от това което четох в подобните теми на форума. защото отзад се захранва една крушка Примерно 20вата а два халогена са 150-200вата

И мисля че има опастнот от запалване на инсталацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда ама релето на задните светлини ако не е с голям аванс от към Ампери познай какво може да се случи ..... Извади си копчето за задните светлини , провери кой кабел какво е (+ или -) . включи ги (да незабравиш че работят само като си пуснал фаровете) и виж къде ще се появи +. Запояваш към този кабел въпросния за бубината на релето и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tова съвет за мен ли е? че моя въпрос е по специфичен (извинявам се ако ви затруднявам) Трябва ли да се реже кабелажа точно до копчето или от копчето отива до куплонг; бушон; табло въобще отива някаде и там да се прихваща "+", че предпочитам да не се задълбочавам с рязане на кабели а съвсем финна намеса много ще ме зарадва. Демек да не стане некое меле и да хвърчат жици покрай мене :DНякой да има схема на тази част от ел уредбата ще е много добре да помогне като я даде насам.

Редактирано от newman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вече имам отговор на моите въпроси и тои е:

Намирам с мултицет или пробна лампа + на копчето " за допълнителна светлина" леко се оголва изолацията и се увива проводник (дебел колкото другите излизащи от копчето) около '+" Но без да режем каквото и да било, след което се изолира цялата работа. От копчето си пускам кабел до релето (чрез този кабел релето ще заработва). Силовите кабели трябва да се прекарат от акумулатора през бушон 20А от бушона през 30А реле от там един кабел до единия халоген (моите са с бяла и черна жица) Черната жица на халогена била масата (тя се зазива със самонарезка за купето) а от бялата жица на халогена се пуска кабел и до другия халоген, на който съответно масата пак се връзва към купето свинт. Кабела от акумулатора до халогените трябва да е 1Квадрат. Ами май това ми трябваше да знам и го пиша и тук та и други да го знаят за да не стават сакатлъци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  newman написа:

леко се оголва изолацията и се увива проводник (дебел колкото другите излизащи от копчето) около '+" Но без да режем каквото и да било, след което се изолира цялата работа. и.

аз лично пък бих го срязал за да мога после да го запоя и да му сложа термошуалхка. иначе с тези увивания .....

а за силовите кабели бих ползвал 1.25 - 1.50 квадрата най-малко. за релето 1 квадрат или по малко.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен така ми каза един познат който се занимава с такива работи ( слага аларми, централни, музики по колите) Абе общо казано с токовете по колите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то от такива майстори после защо не ми работи това, защо не ми работи онова .... както и да е здраве да е :P п.п. ако видя някой да ми прави така кабелите ще последва шамар зад врата и съответно смяна на "майстора" (ако ползвах такива)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  fenabg написа:

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B5%D0%BD%D0%B8Търсачка чудна машина.

Фена четох я темата преди да си пусна моята.Просто ми се искаше някой да каже някоя тънкост в цялата работа или да даде някоя ел. схема на тази част на сивика, та да не се мъча много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава комбинираи твоята и тая и готово има ги отговорите които ти трябват :P Между другото процеса и това което ти трябва е описано .Плюса него пускай по малко от 2.5кв.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Халогените вече светят довечера ще направя някоя снимка и утре вечер ще пусна и тук да видите.(който му е интересно де).Мерси на всички. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това което си направил няма много смисъл освен известна доза (съмнителна) гъзария. Халогените трябва да са в двата края на бронята за да ти вършат някаква работа. Целта не е на колата да светят повече ламБи, а да се подобри видимостта. Би трябвало да светят по-ниско и по-встрани от фаровете, а твоите са центрирани.Освен това, колеги, не забравяйте, че закона ЗАБРАНЯВА използването на тези светлини когато няма мъгла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съгласен съм с теб, но моите халогени не са оригинални и не ми се разправя да режа бронята и да ги слагам там където им е мястото. Тези просто свалих бронята и ги сложих от вътрешната страна на решетката. Определено не съм ги слагал за "ГАЗАРИЯ" защото ги вързах към ключето на "Допълнителната светлина за мъгла" и когато пусна светлината за мъгла отзад тогава светват и халогените, и това при включени фарове. Още не съм пробвал как ще светят при мъгла, че днес си дойдох в 14ч. и нямаше мъгла, но ще ми се отдаде случай и ще ви кажа има ли файда от така поставените халогени :)

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и още две снимки по отблизо :)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, и аз мисля, че са много близко разположени както си ги сложил.разбирам, че не ти се е разправяло да режеш бронята, но си губи смисълапо този начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...