newman 0 #1 Публикувано 17 Декември, 2009 Здравейте колеги. Искам да попитам някой Слагал ли е халогени на 5 ген. като е използвал копчето за допълнителната светлина (за мъгла). и някой Може ли да каже дали има фабрично окабеляване за халогени.Ползвах търсачката и не можах да си помогна с друго освен с намирането на схема за отделна инсталация. Но аз искам халогените ми да светят само когато има мъгла и си пусна "допълнителната светлина за Мъгла"Моля някои колеги да не ме убеждават колко е яко да караш на габарит+халогени защото полицаите дебнат P.S. А това копче за мъглата някой ако каже защо излизат толкова жици от него може и да ми помогне малко. Помагайте че утре трябва да се залавям за работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 17 Декември, 2009 (Редактирано) До колкото знам няма инсталация. Трябва да пуснеш по един проводник до всеки халоген(за +) , масата ще си я вземеш някъде близко до халогените. Вземи + за бубината на релето от ключът за подсилиния габарит. Така ще се включват с него. За + на халогените си прекарай един проводник от акумулатора през 7.5 А бушон. Общо взето това ти е "инсталацията" на халогените. Редактирано 17 Декември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newman 0 #3 Отговорено 17 Декември, 2009 А някой да подскаже чисто технически как най-лесно да си хвана + от копчето за който говори терориста? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_lsd 9 #4 Отговорено 17 Декември, 2009 Здр колега няма фабрично окабеляване просто трябва да вземеш ток от задните светлини за мъгла и да прекараш кабел до халогените. Така става по просто. И когато пуснесх задните светлини за мъгла ще се вклучват и халогените. Правих го преди два месеца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newman 0 #5 Отговорено 17 Декември, 2009 Kолега ако си си "захранил" халогените само от задната светлина (всмисъм си прекарал кабел от задната светлина до самите халогени(силова верига да си направил). си направил грешка от това което четох в подобните теми на форума. защото отзад се захранва една крушка Примерно 20вата а два халогена са 150-200вата И мисля че има опастнот от запалване на инсталацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 17 Декември, 2009 мда ама релето на задните светлини ако не е с голям аванс от към Ампери познай какво може да се случи ..... Извади си копчето за задните светлини , провери кой кабел какво е (+ или -) . включи ги (да незабравиш че работят само като си пуснал фаровете) и виж къде ще се появи +. Запояваш към този кабел въпросния за бубината на релето и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newman 0 #7 Отговорено 17 Декември, 2009 (Редактирано) Tова съвет за мен ли е? че моя въпрос е по специфичен (извинявам се ако ви затруднявам) Трябва ли да се реже кабелажа точно до копчето или от копчето отива до куплонг; бушон; табло въобще отива някаде и там да се прихваща "+", че предпочитам да не се задълбочавам с рязане на кабели а съвсем финна намеса много ще ме зарадва. Демек да не стане некое меле и да хвърчат жици покрай мене Някой да има схема на тази част от ел уредбата ще е много добре да помогне като я даде насам. Редактирано 17 Декември, 2009 от newman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newman 0 #8 Отговорено 17 Декември, 2009 Колеги вече имам отговор на моите въпроси и тои е: Намирам с мултицет или пробна лампа + на копчето " за допълнителна светлина" леко се оголва изолацията и се увива проводник (дебел колкото другите излизащи от копчето) около '+" Но без да режем каквото и да било, след което се изолира цялата работа. От копчето си пускам кабел до релето (чрез този кабел релето ще заработва). Силовите кабели трябва да се прекарат от акумулатора през бушон 20А от бушона през 30А реле от там един кабел до единия халоген (моите са с бяла и черна жица) Черната жица на халогена била масата (тя се зазива със самонарезка за купето) а от бялата жица на халогена се пуска кабел и до другия халоген, на който съответно масата пак се връзва към купето свинт. Кабела от акумулатора до халогените трябва да е 1Квадрат. Ами май това ми трябваше да знам и го пиша и тук та и други да го знаят за да не стават сакатлъци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 17 Декември, 2009 (Редактирано) леко се оголва изолацията и се увива проводник (дебел колкото другите излизащи от копчето) около '+" Но без да режем каквото и да било, след което се изолира цялата работа. и. аз лично пък бих го срязал за да мога после да го запоя и да му сложа термошуалхка. иначе с тези увивания ..... а за силовите кабели бих ползвал 1.25 - 1.50 квадрата най-малко. за релето 1 квадрат или по малко. Редактирано 17 Декември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newman 0 #10 Отговорено 17 Декември, 2009 Ами на мен така ми каза един познат който се занимава с такива работи ( слага аларми, централни, музики по колите) Абе общо казано с токовете по колите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 17 Декември, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B5%D0%BD%D0%B8Търсачка чудна машина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 17 Декември, 2009 (Редактирано) то от такива майстори после защо не ми работи това, защо не ми работи онова .... както и да е здраве да е п.п. ако видя някой да ми прави така кабелите ще последва шамар зад врата и съответно смяна на "майстора" (ако ползвах такива) Редактирано 17 Декември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newman 0 #13 Отговорено 17 Декември, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B5%D0%BD%D0%B8Търсачка чудна машина.Фена четох я темата преди да си пусна моята.Просто ми се искаше някой да каже някоя тънкост в цялата работа или да даде някоя ел. схема на тази част на сивика, та да не се мъча много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 17 Декември, 2009 (Редактирано) Тогава комбинираи твоята и тая и готово има ги отговорите които ти трябват Между другото процеса и това което ти трябва е описано .Плюса него пускай по малко от 2.5кв. Редактирано 17 Декември, 2009 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newman 0 #15 Отговорено 18 Декември, 2009 Халогените вече светят довечера ще направя някоя снимка и утре вечер ще пусна и тук да видите.(който му е интересно де).Мерси на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newman 0 #16 Отговорено 19 Декември, 2009 Ето и две снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #17 Отговорено 19 Декември, 2009 Колега, това което си направил няма много смисъл освен известна доза (съмнителна) гъзария. Халогените трябва да са в двата края на бронята за да ти вършат някаква работа. Целта не е на колата да светят повече ламБи, а да се подобри видимостта. Би трябвало да светят по-ниско и по-встрани от фаровете, а твоите са центрирани.Освен това, колеги, не забравяйте, че закона ЗАБРАНЯВА използването на тези светлини когато няма мъгла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newman 0 #18 Отговорено 19 Декември, 2009 (Редактирано) Колега съгласен съм с теб, но моите халогени не са оригинални и не ми се разправя да режа бронята и да ги слагам там където им е мястото. Тези просто свалих бронята и ги сложих от вътрешната страна на решетката. Определено не съм ги слагал за "ГАЗАРИЯ" защото ги вързах към ключето на "Допълнителната светлина за мъгла" и когато пусна светлината за мъгла отзад тогава светват и халогените, и това при включени фарове. Още не съм пробвал как ще светят при мъгла, че днес си дойдох в 14ч. и нямаше мъгла, но ще ми се отдаде случай и ще ви кажа има ли файда от така поставените халогени Редактирано 19 Декември, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newman 0 #19 Отговорено 23 Декември, 2009 Ето и още две снимки по отблизо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #20 Отговорено 28 Декември, 2009 колега, и аз мисля, че са много близко разположени както си ги сложил.разбирам, че не ти се е разправяло да режеш бронята, но си губи смисълапо този начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове