Jump to content
besniq

към по запознатите колеги

Recommended Posts

принципно знам какво има под капака но ми е интересно да разбера какво точно значат(описват) съкращениятаESI,VTI,LSI,SIR,IS и други,че сега не се сещам за всички,мерси на отзовалите се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

google.bgПример ESI abbr:ESI Electronic Supplementary Information ESI Electrospray Ionization ESI Electronically Stored Information ESI European Software Institute (Bizkaia-Spain) ESI Edge Side Includes (markup language) ESI Enterprise Software Initiative (US DoD) ESI Environmental Sustainability Index ESI Express Scripts, Inc. ESI Environmental Sensitivity Index ESI End System Identifier (ISO) ESI Environmental Services, Inc. (Jacksonville, FL) ESI Excess Share Insurance ESI Epidural Steroid Injection (medical) ESI Engineering Systems Inc. (national forensic engineering, failure analysis, accident investigation company) ESI Embedded Systems Institute (Netherlands) ESI Economic Strategy Institute ESI Epidural Steroid Injections ESI Electronic Signatures and Infrastructures ESI Extended Source Index ESI Early Supplier Involvement ESI Electron Spectroscopic Imaging ESI Election Science Institute (San Francisco, United States) ESI Environmental Solutions International ESI Employee State Insurance (India) ESI Employee Satisfaction Index ESI Echellette Spectrograph and Imager (Keck Observatory) ESI Employment Status Indicator (UK) ESI Enhanced Serial Interface

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно знам какво има под капака но ми е интересно да разбера какво точно значат(описват) съкращениятаESI,VTI,LSI,SIR,IS и други,че сега не се сещам за всички,мерси на отзовалите се

става вапрос за съкращенията на HONDA CIVIC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де

google.bgПример ESI abbr:ESI Electronic Supplementary Information

Хонда Сивик това няма ли го? Като първи резултат ти излиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето нещо за съкращенията използвани от Хонда. Не е точно отговор на въпроса но ... може да помогне на някой.Цък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно знам какво има под капака но ми е интересно да разбера какво точно значат(описват) съкращениятаESI,VTI,LSI,SIR,IS и други,че сега не се сещам за всички,мерси на отзовалите се

А стига се излагахте бе кви хондаджии сте :) Колега с тия букви се означава ниво на оборудване на купето.Пример: Сивик LSI хеч 92-95, колата е за европейския пазар, двигател д15б2, без АБС, барабани отзад и още един куп глупости като цвят на интериор и екстериор, ел стъкла и огледала и други подобни Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стига се излагахте бе кви хондаджии сте :P Колега с тия букви се означава ниво на оборудване на купето.Пример: Сивик LSI хеч 92-95, колата е за европейския пазар, двигател д15б2, без АБС, барабани отзад и още един куп глупости като цвят на интериор и екстериор.

Колега не сам много съгласен с теб.Според мен е само модификация на мотора нищо друго. Нека те проверя :) с какви екстри е моята кола вътре - LSI Сивик 96-00.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че е само мотора. Но може и да греша, никога не съм знаел моята коя модификация е. Знам също, че цвета на интериора може да и сив и черен в зависимост от годината, това със сигурност не зависи от модификацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека те проверя :P с какви екстри е моята кола вътре - LSI Сивик 96-00.

;):D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека те проверя :P с какви екстри е моята кола вътре - LSI Сивик 96-00.

:D :D :)
;) Еми така де колегата реши, че се "излагаме" и аз реших да го подложа на тест :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак продължаваме с твърденията, че тези неща определят оборудването. Не съм съгласен и аз както и колегата manch.Имам 2 Сивика LSI, но са коренно различни, както по годинки, така и по оборудване. Единственото еднакво нещо са двигателите:)Колега Ganchev , моля те спри се малко:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-високото ниво е VTI и предполагам всички ще се съгласите с мен, като изключим SIR защото той си е за японския пазар. Значи за Европейския при 5г сивик са следните:DX - д13б2 LSI - д15б2VEI - д15з1ESI - д16з6VTI - б16а2При седаните има и още една тя е RTSi с д16з6 и рядкото 4х4. Но пък там липсват DX и VEI. Е сега ето ви две различни купета с еднакви двигатели но едната има 4х4 а другата няма и съответно и означенията са различни. Пък и при повечето марки е така колите с най-малките двигатели идват почти без екстри. В нашия случай първите Д13-ки нямат ел стъкла и огледала (не знам как е след фейслифта) а задни дискове има само при ESI и VTI. При 6г не съм се интересувал и не знам как са но предполагам че и там е нещо подобно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

А тогава ако това което пишеш е 100% така къде е двигателя D15B3 при петата генерация? Има го и на хеч и на седан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мануала този двигател не е за европейския пазар и го има само за хеч, нямам идея за кой пазар е (не е американския предполагам че е азиатския), нито с какво ниво на оборудване е. А сега се сетих и още нещо сивик LSI хеч и сивик LSI купе - еднакво ниво на оборудване но различни мотори

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро се отнасят за двигателя и купето, отколкото за нивото на оборудване (Trend, Comfort, Elegance, Executive...).

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро се отнасят за двигателя и купето, отколкото за нивото на оборудване (Trend, Comfort, Elegance, Executive...).

Интересна тема се получи. Според мен не е само за двигателя и купето. Говорим за по-големи спирачки, ABS, стабилизиращи щанги, по-твърдо окачванеЕто какво намерих по чуждите форуми:Standard EquipmentCivic SedansDX Sedan includes:Dual Airbags (SRS, excludes 1992 models), 1.5 Liter, 102-hp, 16-Valve Engine with Programmed Fuel Injection (PGM-FI), Power Steering, 4-Wheel Double Wishbone Suspension, 5-Speed Manual or 4-Speed Automatic Transmission, P175/70 R13 All Season Tires, Coin Box, Beverage Holder, Fold-Down Rear Seatback with Lock, Adjustable Front Seat Belt Anchors, Dual Manual Remote-Operated MirrorsLX Sedan adds:Power Windows, Mirrors and Door Locks, Cruise Control, Tachometer, Center Console Armrest with Storage Compartment, AM/FM High Power Stereo Cassette with 4 Speakers, Quartz Digital Clock, Cargo Area Light, Front Stabilizer Bar, 14" Wheels with Full Covers, P175/65 R14 All-Season Tires, Available Anti-Lock Braking System (ABS) with 4-Wheel Disc BrakesEX Sedan adds:1.6 Liter, 125-hp, 16-Valve VTEC Engine with Programmed Fuel Injection (PGM-FI), Anti-Lock Braking System (ABS), 4-Wheel Disc Brakes, Rear Stabilizer Bar, Air Conditioning, Power MoonroofСтава въпрос за американските седани 5г но принципа е същия. А за това че е възможно да се види една и съща версия с различни екстри - предполагам че някои от тях са поръчвани допълнително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че имат дискови спирачки се определя от двигателя по мое мнение. А D15B3 си е и за европейския пазар, защото познавам колега, който има такъв сивик, купен от представителството на Хонда през 92г. :DНо съм виждал D16-ки без климатик, както и D15-ки с климатик. Същото важи и за еърбеци, абееси, електрически пакет и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че имат дискови спирачки се определя от двигателя по мое мнение.

А D15B3 си е и за европейския пазар, защото познавам колега, който има такъв сивик, купен от представителството на Хонда през 92г. :D

 

Но съм виждал D16-ки без климатик, както и D15-ки с климатик. Същото важи и за еърбеци, абееси, електрически пакет и др.

Аз и д13-ка съм виждал с климатик :lol: може да е от поръчковите екстри. А за Д15б3 това че е купен от представителството нищо не значи по-склонен съм да вярвам на мануала. Можеш сам да провериш ето ти извадката от мануала:

 

Публикувано изображение

 

Ясно се вижда за къде е предназначен мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че имат дискови спирачки се определя от двигателя по мое мнение. А D15B3 си е и за европейския пазар, защото познавам колега, който има такъв сивик, купен от представителството на Хонда през 92г. :lol:Но съм виждал D16-ки без климатик, както и D15-ки с климатик. Същото важи и за еърбеци, абееси, електрически пакет и др.

Съгласен съм с колегата. Това ,че има по-големи спирачки, друго окачване ... зависи точно от мотора - каквото определят и буквите отзад. Не мога да разбера за какво спорим още :D със здраве колеги :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ако буквите отзад определят мотора тогава за какво са означенията EG3, EG4, EG5, EG6 след като купето е едно и също и за четирите :drunk: и никой не ми отговори на предния въпрос: След като буквите определят мотора защо 5г купе LSI и 5г хеч LSI имат различни мотори?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересна дискусия се получи но до тук не виждам конкретен отговор по въпроса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пък спирачките зависеха от мотора, защо тогава купетата "D16" са с барабанни спирачки отзад заводско, а хечовете "D16" не! Сигурно заради по-големите предни дискове при Купе като на ви-ти-ай...?Не, че помагам, но едно друго съкращение също е загадка: DNTI - there are not two identical... демек: - две напълно еднакви "онди" нЕма :starwars:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като двигателя е част то оборудването на автомобила работата става ясна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...