J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 10 Декември, 2009 (Редактирано) Здравейте.Интересува ме от ето тази снимка,защо турбините са сложени чак отзад а не отпред до колекторите???Какъв е ефекта като са отзаде почти до крайното гърне,или ефекта е един и същ дали ще са отпред до колекторите или чак отзад.Повече мощност ли вадят като са отзад.И още два въпроса.Как се настройва турбината(От ЕCU-то ли?).И къде се монтира Blow off-a и как работи той? Редактирано 10 Декември, 2009 от Valio_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 10 Декември, 2009 Аз не разбирам толкова, но според мен това може да е някакъв задно или централно разположен двигател.А колкото до blow-off-а, той се вижда монтиран - единия е между двата ауспуха, а другия в дясно до стената, ако така мога да се изкажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 11 Декември, 2009 А за първи път виждам такова животно Може да е нямало място отпред ама ми се струва че тия филтри доста вода ще събират там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #4 Отговорено 11 Декември, 2009 Е, колега, тя сигурно колата не се кара ежедневно, иначе би било глупаво просто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dilqn_Mitev 6 #5 Отговорено 11 Декември, 2009 http://image.europeancarweb.com/f/16566701...aust_system.jpg 911 турбо Явно там седят турбините на колите със задно разположен двитагел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #6 Отговорено 11 Декември, 2009 (Редактирано) А колкото до blow-off-а, той се вижда монтиран - единия е между двата ауспуха, а другия в дясно до стената, ако така мога да се изкажа.Да де знам каде е.Но имах в предвид къде точно се монтира.Преди турбината или след,нещо такова.Другото което несъм виждал до сега под blow off-a и на двата има някакви тръбички който слизат надолу.И като проследих пътищата на притока на въздух,от филтрите влиза в компресора,и от там идват още 2 тръби (за всяка турбина по 1)който гледам идват някаде отпред взлизат в една и после се спуска на долу,там да не би да е кулера?или се бъркам? Dilqn Mitev-само че тук не се вижда двигателя да е отзад. Редактирано 11 Декември, 2009 от Valio_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #7 Отговорено 11 Декември, 2009 Онзи ден гледах по Дискавъри на една кола ги набутаха там, защото да не греело отпред ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daniboy2 0 #8 Отговорено 11 Декември, 2009 Явно не е само за коли със задно разположен двигател. Ето един готин Lexus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dilqn_Mitev 6 #9 Отговорено 11 Декември, 2009 Да найстина..не бях виждал подобно нещо на кола с предно разположен двитагел!Но все се чудя..какво става като му раздадеш цялата газ турбините се нагряват стабилно,минаваш през локва намокрят се и... ? Същото нещо съм виждал при спирачните дискове,когато спираш агресивно от висока скорост(примерно) дисковете се нагряват,мокриш ги през локвата и са чао!Това нещо може ли да стане и с турбините ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #10 Отговорено 11 Декември, 2009 Аз не ги разбирам тези работи, ама това не е ли dump valve?http://www.autoimagination.co.uk/product_i...DV30%20BLUE.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #11 Отговорено 11 Декември, 2009 На снимката Двигателя не е задно разположен съдейки по тръбите на аспуха откъде идват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #12 Отговорено 11 Декември, 2009 Не е да.Нека някой компетентен да изкаже мнение защо ли са сложени там турбините.И на другите ми въпроси в първия пост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 12 Декември, 2009 (Редактирано) Здравейте.Интересува ме от ето тази снимка,защо турбините са сложени чак отзад а не отпред до колекторите???Какъв е ефекта като са отзаде почти до крайното гърне,или ефекта е един и същ дали ще са отпред до колекторите или чак отзад.Повече мощност ли вадят като са отзад.И още два въпроса.Как се настройва турбината(От ЕCU-то ли?).И къде се монтира Blow off-a и как работи той? Това като геледам май е някакъв джип с веобразен мотор .Вижда се и не малък диференциал за задното За да са от зад по скоро са там защото,няма място от пред /според мен/.Със сигурност не вадят повече мощност от зад та май и за това са две ,иначе нямаше да се правят турбо колектори и тн. и тн. ,а щяха да се слагат турбини на кой каде му падне.Какво точно трябва да значи /Как се настройва турбината/ . Blow off или разтоварващия клапан така да се каже служи за разтоварване на Т като се върне газта,заради инерцията на Т ,и поради това, че продължава да ''помпа'', при затворени дросели. Толко от мен ,горе долу тия уроци съм чел и гледал,по запознатите да се изкажат. Някаде бях постнал принципа на работа на турбото ама знам ли го каде е . П.п що не се премести в технически или общи тая тема?Интересна е! Пък ми е и любимата тематика. Редактирано 12 Декември, 2009 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #14 Отговорено 12 Декември, 2009 Преди години бях гледал някакъв клип как турбинират БМВ М3 и изкарват над 1000 коня. Бяха сложили 2 турбо компресора отзад по същия начин за да не топлят. Друг е въпроса дали е правилно или не. Според мен по този начин ще има огромен турбо лаг и освен това газовете ще са прекалено студени да развъртят турбините до пълният им потенциал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 12 Декември, 2009 Май е по честа практика леле човек като седне да рови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #16 Отговорено 12 Декември, 2009 .Какво точно трябва да значи /Как се настройва турбината/ .Ами смисъл на какво налягане да работи,от какви обороти да започне да се развърта(или това зависи от големината на турбината.).Четох,че по голямата турбина е за по високите обороти(защото по бавно се развърта)а по малката е за ниските.Чувал сам и,че на една кола можело да се сложат най много 4 турбини,за което не ми се вярва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #17 Отговорено 13 Декември, 2009 Ами смисъл на какво налягане да работи,от какви обороти да започне да се развърта(или това зависи от големината на турбината.).Четох,че по голямата турбина е за по високите обороти(защото по бавно се развърта)а по малката е за ниските.Чувал сам и,че на една кола можело да се сложат най много 4 турбини,за което не ми се вярва.Ще се опитам да ти отговоря най-кратко и ясно. На какво налягане да работи: - Това зависи от много неща. Какво налягане желаеш ти? Каква е турбината и какво налягане може да "прави"? Правилно ли е сметната турбината за твоя двигател и достатъчен ли е той за да я развърти та да направи 30psi, примерно? Тези клапани , които вие коментирате не са Blow Off, а така наречените wastegate клапани чрез които се регулира притока на изгорелите газови към топлата част на турбината , следователно и налягането , което ще получите. Те се разделят на 2 вида: външни като тези , който гледате,а другите са си оригинално закрепени към турбината. Пример: От какви обороти да започне да се развърта: -За да знаеш от какви обороти ще ти тръгне дадена турбина поставена на твоя мотор трябва да се вземат под внимание редица фактори, някой от които изброих по горе. Най-просто казано - трябва да знаеш параметрите на двигателя си , валове, фазите на застъпване , дебит , които може да премине през всмукателя, главата и т.н. и т.н. Общо взето трябва да си абсполютно наясно как е подготвен мотора ти. Всеки компресор си има карта като тази-> Като знаеш параметрите на мотора си, като знаеш как да разчетеш картата на всеки компресор ще можеш да си сметнеш какъв компресор ти трябва и от какви обовори би постигал налягането ,което ти е нужно. На една кола могат да се сложат най-много 4 турбини: - Тук нещата също за много относителни и всичко зависи от това какво целиш. Дано съм бил поне малко полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #18 Отговорено 13 Декември, 2009 Още малко разяснение за разликите м/у Blow Off & WasteGate. BOV /Blow Off Valve/ : Това е един често срещан блоу офф клапан на Greddy. Някой колега по-горе се опита да ти обясни какво върши. С риск да го повторя ще го напиша и аз. Този клапан се поставя най-често м/у студената част на турбината и дроселовата клапа. Сработването , ако може така да го наречем става по следния начин: в момент на пълна газ когато турбината е нажулила 150 000об/м и помпа яко в мотора, обортомера показва 7800об/м и ти трябва да превключиш ...пускаш газта, дроселовата клапа се затваря, ти натискаш съединителя за да преминеш на по-горна предавка, но какво се случва в този момент? Топлата част на турбината неможе да спре своя ход от 150 000об, но 0 ...тя продължава да се върти било то и с по-малки обороти , следователно прави налягане, което няма къде да отиде/дросела е затворен/ и трябва да избие на някъде, нали така? Ако ти липсва този блоу оф клапан , това създало се налягане, което вече се нарича бек прешър, започва да бие право в перките на турбината. Последените не са за препоръчване. С 2 думи турбината заминава. При наличние на блоу оф клапан , който е с пружина за ХХ налягане , при достигането му , той отваря и изпуска излишното налягане навън в атмосферта... е има и друг вариант да го върне в системата ама да не се отплесваме от темата Външен wastegate: Тези , външните се ползват за по сериозни сетъпи понеже се води, че сработват по-бързо от другите, които ти показах в предния си пост. Има такива , които се регулират механично, има такива , които се регулират електронно. Това зависи най-вече от парите, които ти се хвърлят по автомобила Ето и една снимка на турбо двигател на хонда. Ако все пак нещо не съм обяснил що годе разбираемо п.п. Общо взето това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #19 Отговорено 10 Март, 2010 Още един малко тъп въпрос.Колите с заводско турбо,имат ли blow off.Щото се чува само съскане при набиране.И ако нямат,турбината и копресора няма ли да се натоварват малко или много? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #20 Отговорено 6 Юни, 2010 Я да видим дали съм разбрал правилно.По моята логика-изгорелите газове задвижват топлата част на турбината която чрез оста задвижда студената(копресора)и той нагнетява въздух към цилиндрите.Въпрос-В интерколера има ли някаква охладителна течност или се разчита въздуха който се набива в него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове