BlueLude 4 #81 Отговорено 8 Март, 2010 Абе красавци я ми кажете някакво инфо за двигател Н22С може ли да ми дадете. Защото на прословутият Прелюд на "JUN" , на 0:42сек е отбелязано точно тази модификация на двигателя. Аз нищо не можах да намеря за това нещо, та започнах да си мисля, че е правописна грешка.нормален h22 просто само буквите са като оригиналните такива !!! неговия е много преработен а и цените са доста високи можеш да хвърлиш един поглед тук http://www.junauto.co.jp/products/index.html?enмотора е N/A билд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #82 Отговорено 8 Март, 2010 Да да това съм го прелиствал хиляди пъти и снощи даже с един колега му го показвах та, като почнахме да смятаме и си бихми мастики. Просто ми беше интересно точно за двигателя, иначе като мощност си е ДЖ Д М 200 кончета. Пък и по първоначален прочит има бутала негови, компютъра е негов, изпускателя също, валове негови, пък другото е стоково от Евро Р Акорда. Хм ужс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #83 Отговорено 27 Април, 2010 (Редактирано) ENGINE CODES -------------------------------------------------------------------- 0 Ecu 1 Oxygen Sensor 3 MAP sensor 4 Crank angle sensor 5 MAP sensor 6 Coolant Temp 7 Throttle Angle 8 TDC Sensor 9 CYL sensor 10 Intake Air Temp Sensor 11 IMA 12 O2 Sensor 13 Atmospheric Pressure 14 Electronic Air COntrol EACV 15 Ignition output sidnal 16 Fuel Injector 17 Vehicle speed sensor 20 Electrical Load Detector 21 VTEC spool valve 22 VTEC pressure switch 23 Knock sensor 30 Auto FI signal A 31 Auto FI signal B 41 Oxygen Sensor Heater 43 Fuel Supply System SRS CODES -------------------------------------------------------------------- 1-1 Open in drivers side airbag infaltor or increased resistance 1-2 Short in another wire in drivers airbag inflator or decreased resistance 1-3 Short to power in drivers side airbag inflator 1-4 Short to ground in drivers airbag inflator 2-1 Open in the passengers airbag inflator or increased resistance 2-2 Short in another wire in passengers airbag inflator or decreased resistance 2-3 Short to power in passengers side airbag inflator 2-4 Short to ground in passengers airbag inflator 5-1 Internal failure in SRS unit 10-1 SRS unit replacement code (SRS unit to be thrown out) 9-1 (none) faulty SRS indicator circuit or faulty SRS supply system 4WS CODES -------------------------------------------------------------------- 10-19 Sub Steering Angle Sensors 20-29 Main Steering Angle Sensors 30-39 Wheel Speed 40-46 4WS Control Unit 50-51 Control Logic 60-65 Power Unit 71-74 Temporary Driving Conditions ABS CODES -------------------------------------------------------------------- 1-0 Pump Motor over-run (or pressure switch) 1-2 Pump Motor cct Problem (or motor relay, unit fuse, motor fuse) 1-3 High Pressure Leakage (or solenoid) 1-4 Pressure Switch 1-8 Accumulator gas leakage 2-1 Parking Brake switch-related problem (or brake fluid level, brake light) 3-1 pulsers 3-2 pulsers 3-4 pulsers 4-1 Speed Sensor 4-2 Speed Sensor 4-4 Speed Sensor 4-8 Speed Sensor 5-0 Speed Sensor (or modulator ) 5-4 Speed Sensor (or modulator ) 5-8 Speed Sensor (or modulator ) 6-0 Fail Safe relay open/short (or front or rear fail safe relay) 6-1 Fail Safe relay open/short ( or front fail-safe relay) 6-4 Fail Safe relay open/short ( or rear fail-safe relay) 7-1 Solenoid related problem (open) ( orABS B1 fuse or fail-safe relay) 7-2 Solenoid related problem (open) (or real fail-safe relay) 7-4 Solenoid related problem (open) ECU PINOUTS --------------------------------------------------------------------- OBDI 93-95 H22A1 ================================= Pin---Color---------Desc. A1----brn-----------Injector #1 A2----yel-----------Injector #4 A3----red1---------Injector #2 A4----grn/yel------VTEC Solenoid Valve A5----blu-----------Injector #3 A6----or/wht-------HO2S heater coil A7----grn/blk1-----PGM-FI Main Relay coil A8----grn/blk2-----Shorted to A7 A9----blk/blu-------IAC Valve A10 A11----red2--------EGR Control Solenoid A12----blu/red-----Condenser Fan Relay A13----blu/wht-----MIL A14 A15----red/blu-----A/C Clutch Relay A16----wht/grn-----Alternator A17----pink---------IAB Solenoid Valve A18----orn/red-----FAS (A/T) A19----wht----------Intake Control Solenoid Valve A20----red/grn-----EVAP Purge Control Solenoid A21----yel/grn1----ICM A22----yel/grn2----Shorted to A21 A23----blk1---------GND A24----blk2---------GND A25----yel/blk------PGM-FI Main Relay (power) A26----blk/red------VTEC Pressure Switch (GND) B1----yel/blk--------PGM-FI Main Relay (power) B2----brn/blk-------GND B3----orn1----------AFSA (A/T) B4----pnk-----------AFSB (A/T) B5----blu/blk--------To A/C Switch B6 B7----lt grn---------ATP PN Gear Posisiton (A/T) B8----red/grn-------PSP Switch B9----blu/red-------Starter Cut Relay B10---orn2----------VSS B11---orn3----------CYP B12---wht-----------CYP B13---orn/blu-------TDC B14---wht/blu-------TDC B15---blu/grn-------CKP B16--blu/yel--------CKP D1----wht/yel-------Battery D2----grn/wht1-----Brake Switch D3----red/blu-------KS D4----brn/wht------SCS D5 D6----lt blu or lt grn-VTEC Pressure Switch D7----lt grn/red----Data Link Connector D8 D9----wht/red------ALT D10---grn/blk------ELD D11--red/blk-------TP Sensor D12---wht/blk------EGR Valve Lift Sensor D13---yel/blu-------ECT Sensor D14---wht----------HO2S Sense D15---red/yel------IAT Sensor D16 D17---wht/blu------MAP Sensor D18---lt grn/blk----VREF (A/T) D19---red/wht------EGR Valve Lift Sensor D20---yel/wht------TP Sensor D21---blu/wht------MAP Sensor D22---grn/wht2----TP Sensor OBDII 96 H22A1 ================================= Pin---Color ---------Desc. A1----yel------------Injector #4 A2----blu------------Injector #3 A3----red------------Injector #2 A4----brn------------Injector #1 A5----orn/blu-------Secondary O2 heater A6----blk/wht-------HO2S heater A7----orn------------EGR Control Solenoid Valve A8----grn/yel-------VTEC Solenoid Valve A9----brn/blk-------GND (dig) A10---blk------------GND (power) A11---yel/blk-------PGM-FI Power A12---blk/blu-------Idle Air Control Valve A13 A14 A15---red/yel-------Evap Purge Control Solenoid Valve A16---grn/orn-------Fuel Pump Relay A17---pnk/blu-------A/C Clutch Relay A18---gry/red-------MIL A19---wht/grn-------ALT A20---yel/grn--------ICM A21 A22---brn/blk--------GND (dig) A23---blk------------GND (power) A24---yel/blk--------PGM-FI Power A25---wht-----------Intake Control Solenoid Valve A26---red/blu-------IAB Control Solenoid Valve A27---grn-----------Radiator Fan Relay A28---grn/wht------EVAP Bypass Solenoid Valve A29---orn/grn------Evap control cansiter vent shut valve A30 A31- A32- C1---lt grn/blk------Ref. Voltage for ATTS or TCM (not used) C2---blu------------CKP Detect C3---grn------------TDCP Detect C4---yel------------CKP Detect C5---blu/orn-------A/C Switch Signal Input C6---blu/red-------Starter Switch Input C7---red/wht-------SCS C8---lt grn ---------K Line (scan tool) C9-- - C10---wht/yel------ECM Backup Power C11-- - C12---wht----------CKP GND C13---red----------TDC M Side C14---blk----------CYP M Side C15---blu/blk------VTEC Pressure Switch C16---grn----------P/S Pressure Switch C17---wht/grn-----ALT Detect signal C18---blu/wht------VSS Signal C19 - C20 - - C21 - - C22---brn/yel------IMO Immobilizer Code Signal C23- - C24 - - C25 - - C26 - - C27 - - C28 - - C29 - - C30 - - C31 - - D1----red/blk----------TPS Detect D2----red/wht---------ECT Engine Coolant Temp. Detect D3----red/grn---------MAP Detect D4----yel/red----------Vcc1 (Power for MAP) D5----wht/blk----------BKSW Brake Switch Detect D6----red/blu----------KS (Knock Sensor Detect) D7----wht--------------HO2S Detect D8----red/yel----------IAT Intake Air Temp Detect D9----wht/blk----------EGR Valve Lift Sensor D10---yel/blu----------Vcc2 (Provides Sensor Voltage) D11---grn/blk----------SG2 (Sensor Ground) D12---grn/wht---------SG1 (Sensor Ground) D13- - D14---wht/red---------SHO2S (Secondary O2 Sensor Detect) D15---wht/blu---------PTANK (Detects fuel tank pressure signal) D16---grn/red---------EL (Detects ELD Signal) OIL CAPACITY --------------------------------------------------------------------- H22a1, H22a2 5.9 L for engine overhaul 4.8 L oil change including filter 4.5 L oil change without filter H23a1, H23a2 5.4 L for engine overhaul 4.3 L oil change including filter 4.0 L oil change without filter F20a4, F22a1, F22a2 4.9 L for engine overhaul 3.8 L oil change including filter 3.5 L oil change without filter OIL RECOMMENDATIONS (according to Honda) ---------------------------------------------------------------------- All engines 5w30*,10w30, 10w40, 15w40, 15w50, 20w40,20w50 * not recommended for h22a1 and h22a2 engines unless in subzero temperatures Oil must be of API service SF,SG or SH quality. COOLANT CAPACITY ---------------------------------------------------------------------- H22a1, H22a2 Manual 7.8 for overhaul Manual 4.2 for coolant change H23a1, H23a2 Manual 7.6 for overhaul Manual 4.0 for coolant change Auto 7.3 for overhaul Auto 3.7 for coolant change F20a4, F22a1, F22a2 Manual 7.1 for overhaul Manual 3.5 for coolant change Auto 7.0 for overhaul Auto 3.4 for coolant change IDLE SPECIFICATIONS ----------------------------------------------------------------------- H22a1 Manual 700 +/- 50 H22a2 Manual 790 +/- 50 H23a2 Manual 780 +/- 50 Auto 780 +/- 50 (neutral or park) H23a1, F22a1 Manual 700 +/- 50 Auto 700 +/- 50 (neutral or park) F20a4,F22a2 Manual 770 +/- 50 Auto 770 +/- 50 (neutral or park) PISTONS ------------------------------------------------------------------------- Bore and Stroke H22a1, H22a2 87mm * 90.7mm H23a1, H23a2 87mm * 95.0mm F22a1, F22a2 85mm * 95.0mm F20a4 85mm * 88.0mm COMPRESSION RATIOS H22a1, H22a2 10.0:1 H23a1, H23a2 9.8:1 F22a2 8.9:1 F22a1 8.8:1 F20a4 9.5:1 FUEL h22a1, h23a2, h23a1, f20a4 95 RON + h22a2 91 RON + f22a1 91 RON + f22a2 91 RON + TRANSMISSION GEAR RATIOS ------------------------------------------------------------------------- MANUAL H22a1, H22a2 1st 3.307 2nd 1.950 3rd 1.360 4th 1.071 5th 0.870 Rev 3.00 H23a1, H23a2 1st 3.307 2nd 1.809 3rd 1.269 4th 0.966 5th 0.757 Rev 3.00 F22a2 1st 3.307 2nd 1.809 3rd 1.230 4th 0.933 5th 0.757 Rev 3.00 F20a4, F22a1 1st 3.307 2nd 1.809 3rd 1.269 4th 0.966 5th 0.787 Rev 3.00 AUTOMATIC F22a2 1st 2.705 2nd 1.428 3rd 1.028 4th 0.731 Rev 2.047 f20a4, f22a1,h23a1,h23a2 1st 2.705 2nd 1.366 3rd 1.028 4th 0.750 Rev 2.047 TRANMISSION OIL CAPACITY ------------------------------------------------------------------------- Manual 1.9 L for oil change 2.0 L for overhaul Auto 2.0 L for oil change 6.0 L for overhaul CURB WEIGHTS -------------------------------------------------------------------------- 2.2 L VTEC Manual 1280kg 2.3 L Manual with ABS, 4WS 1245kg 2.3 L Auto with ABS, 4WS 1270kg 2.3 L Manual with ABS 1225kg 2.3 L Auto with ABS 1250kg 2.0 L Manual with ABS 1210kg 2.0 L Auto with ABS 1235kg 2.0 L Manual 1195kg 2.0 L Auto 1220kg BULB Sizes ---------------------------------------------------------------------------- Low Beam = H4 High Beam = H1 Fog Lights = H3 Parkers = T10 Front Indicators = T20 Side indicators = T10 Rear Indicators = BA15S Number Plate Lights = T10 Reverse Lights = BA15S Brake Lights = BAY15D Boot Light = Festoon Door Lights = Festoon Rear Roof Light = Festoon Front Map Lights = T10 92-93 Cluster Lights = T5 fusionprelude 08-11-2008, 10:33 AM Regulations State by state regulations (TOYO publication) ( http://www.toyo.com.au/TechInfoPDFs/Altern...20load%20rating %22 ) The following link details the regulations in NSW for selection of wheels and tyres for your car. This appears to be consistant with all states and teritories in Australia. Note that the load ratings are set in place as a design standard and are there for the safe operation of your vehicle. The use of a tyre with a lower load rating is a potential defect item. http://www.rta.nsw.gov.au/registrati...vsi09_rev4.pdf ( http://www.rta.nsw.gov.au/registration/dow.../vsi09_rev4.pdf ) Stock Bolt Pattern 5th Generation (Vtir)::: 5x114.3 5th Generation (Si)::: 4x114.3 4th Generation (All) ::: 4x114.3 3rd Generation (All)::: 4x100 Studs are M12x1.5 5th Generation (1997-2001) Min Load rating - 87 Speed rating as per ID plate - V 205/50/15 - Better Acceleration, Overall Diameter is Smaller 205/55/15 - Recommended 15” Size Tire w/ 6.5" wide wheel 215/50/15 - Larger Contact Patch, Better Acceleration, Overall Diameter is Smaller 225/45/15 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is recommended, Overall Diameter is Smaller 225/50/15 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is Recommended ------------------------------------------------------------------------ 205/50/16 - Stock Size, Recommended 16” Size Tire 215/45/16 - Larger Contact Patch 215/50/16 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger 225/45/16 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is Recommended ------------------------------------------------------------------------ 215/40/17 - Larger Contact Patch, Recommended 17” Size Tire 215/45/17 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger 225/40/17 - Even Larger Contact Patch, Very Limited Selection of Brands ------------------------------------------------------------------------ 215/35/18 - Larger Contact Patch, Small Profile means Less Protection for Wheels 215/40/18 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger, could rub on a lowered car. 225/35/18 - Even Larger Contact Patch, Recommended tire size for 18x7.5" with at least a +48mm offset 225/40/18 - Even Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger, Not Recommended if car is Lowered 4th Generation (1992-1996) Min Load rating - 87 Speed rating as per ID plate - V 205/55/15 - Stock Size, Recommended 15” Size Tire 205/50/15 - Better Acceleration, Overall Diameter is Smaller 215/50/15 - Larger Contact Patch, Better Acceleration, Overall Diameter is Smaller 225/45/15 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is recommended, Overall Diameter is Smaller 225/50/15 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is Recommended ------------------------------------------------------------------------ 205/50/16 - Recommended 16” Size Tire 215/45/16 - Larger Contact Patch 215/50/16 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger 225/45/16 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is Recommended ------------------------------------------------------------------------ 205/40/17 - Overall Diameter is Smaller, Not Recommended w/ 7.5" wide or larger wheel 215/40/17 - Larger Contact Patch, Recommended 17” Size Tire 215/45/17 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger 225/40/17 - Even Larger Contact Patch, Very Limited Selection of Brands ------------------------------------------------------------------------ 215/35/18 - Larger Contact Patch, Small Profile means Less Protection for Wheels 215/40/18 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger, could rub on a lowered car. 225/35/18 - Even Larger Contact Patch, Recommended tire size for 18x7.5" with at least a +48mm offset 225/40/18 - Even Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger, Not Recommended if car is Lowered 3rd Generation (1988-1991) Min Load rating - 85 Speed rating as per ID plate - V 195/60/14 - Stock Size 205/55/14 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Smaller ------------------------------------------------------------------------ 205/50/15 - Larger Contact Patch ------------------------------------------------------------------------ 205/45/16 - Larger Contact Patch 215/45/16 - Even Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger ------------------------------------------------------------------------ 205/40/17 - Larger Contact Patch Offset 4th & 5th Gen. Stock = 6.5" Wide Wheel w/ +55mm 3rd Generation Stock = 5.5" Wide Wheel w/ +45mm 6.5" Wide Wheels w/ 4th & 5th Gen Less than +38mm ::: You take the chance of rubbing the outside lip of the wheel well. +38mm to +55mm ::: You shouldn't have any problems. Recommended Offsets for 6.5" Wide Wheels. Larger than +55mm ::: You take the chance of rubbing the inside lining of the wheel well. 7" Wide Wheels w/ 4th & 5th Gen Less than +38mm ::: Not Recommended +38mm to +41mm ::: Not Recommended if you are, or plan to be, lowered. You take the chance of rubbing the outside lip of the wheel well. +42mm to +44mm ::: This is a grey area if you are lowered, results vary depending on tire and/or drop. You take the chance of rubbing the outside lip of the wheel well. +45mm to +50mm ::: You shouldn't have any problems. Recommended Offsets for 7" Wide Wheels. Larger than +51mm ::: Not Recommend. You take the chance of rubbing the inside lining of the wheel well. 7.5" Wide Wheels w/ 4th & 5th Gen Less than +40mm ::: Not Recommended +40mm to +43mm ::: Not Recommended if you are, or plan to be, lowered. You take the chance of rubbing the outside lip of the wheel well. Wouldn't recommend using any tire with an overall diameter larger than stock and/or with a tire width larger than 215. +44mm to +47mm ::: This is a grey area if you are lowered, results vary depending on tire and/or drop. You take the chance of rubbing the outside lip of the wheel well. Wouldn't recommend using a tire with an overall diameter more than slightly larger than stock, you chances of rubbing increase. +48mm to +52mm ::: You shouldn't have any problems. Recommended Offsets for 7.5" Wide Wheels. Larger than +53mm ::: Not Recommend. You take the chance of rubbing the inside lining of the wheel well. 8" Wide Wheels w/ 4th & 5th Gen Not recommended without enlarging or rolling outside lip of wheel wells. Some people have had success with running offsets larger than +48mm, but you are taking an expense risk. For the 3rd gens. Stock wheels with 4x100 PCD ( http://www.preludeaustralia.com/forum/showthread.php?t=36212 ) Позволих си да "Copy/Paste" от Австралииския форум. Много полезна информация! Редактирано 27 Април, 2010 от Aleksandyr 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Прелюд 1 #84 Отговорено 1 Май, 2010 Мерси за подробната информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #85 Отговорено 14 Май, 2010 Изпускателните тръби(колектора) при Н22 е различен от този при Н23 и Ф20.Стават от катализатора назад.Здравейте Колеги,Поздравления за темата. Искам да попитам някой знае ли каква по-точно е разликата между всмукателния и изпускателния колектор на Н23 и Н22 и тези от Н22 дали пасват на Ф20 глава?От монтирането на изпускателен колектор от Н23 или от Н22 /ако пасва/ разбрах, че има подобрение, защото е 4-2-1.Има ли подобрение от монтиране на смукателен колектор от Н23 или Н22 на Ф двигател и има ли някакви странични ефекти като например неравномерен празен ход и тн. Би трябвало да има подобрение във вървежа заради по-големия размер на рънърите и дросела, но дали някой го е пробвал?Вероятно ще трябва да се смени и компа с такъв от Р28 или Р30 за да може да се чипне след монтиране на новите колектори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #86 Отговорено 15 Май, 2010 На коя Ф20 глава питаш дали стават, колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #87 Отговорено 15 Май, 2010 На коя Ф20 глава питаш дали стават, колега?Опс, не съм уточнил а те имат разлика - на Ф20А4, която е същата като на Ф18А3- моята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #88 Отговорено 15 Май, 2010 В такъв случай, колега, едва ли ще станат колекторите от Х22, освен ако нямаш някой читав заварчик да ти ги завари на твоя фланец и да ги закали, но се съмнявам относно резултата от цялата операция. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #89 Отговорено 17 Май, 2010 На коя Ф20 глава питаш дали стават, колега?Опс, не съм уточнил а те имат разлика - на Ф20А4, която е същата като на Ф18А3- моята. ако си сигорен,Че е като на ф20а4,слагай изспоскател от х23,пасва перфектно и колата определено се отпушва,като се има на предвид,Че стоковия колектор като го резнаг преди меката вразка,беше на ф35 вътрешен диаметър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #90 Отговорено 17 Май, 2010 Ако съм разбрал правилно, мога да сложа на моят Prelude F20 - изходящи колектори 4-2-1 от Prelude H23, и да кача няколко коня (с най-малко средства и без модификации), така ли? тоЧно така! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #91 Отговорено 17 Май, 2010 Ако съм разбрал правилно, мога да сложа на моят Prelude F20 - изходящи колектори 4-2-1 от Prelude H23, и да кача няколко коня (с най-малко средства и без модификации), така ли? то4но така! Колега, Dotz, като гледам мнението ти, май си я правил тая модификация.Ще споделиш ли дали си правил Дино след това и какви бяха резултатите спрямо сток колектора? За информация просто... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #92 Отговорено 17 Май, 2010 (Редактирано) Не съм ходил на дино,но си карам колата всеки ден и мога да кажа,Че има разлика,довеЧера ще се замервам с аеродек б18,които преди вървеше полови кола пред мен,пък да видим Редактирано 17 Май, 2010 от войводата/cls Ð�е замеÑ�твайте "Ч" Ñ� цифри! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #93 Отговорено 3 Юни, 2010 днес реших да си сваля фара на прелюда 4-та ген.оказва се според мен ,че филма е ужасен,при оглед ми се струва,че би следвало да разглобя цялата предница за да сваля фара,или трябва да имам тънки и малки яонски ръчички и инструмен който да развива кофти болтове на кофти място.някаква полезна информация или сайт с някакво оисание как се извършва тази манипулация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #94 Отговорено 3 Юни, 2010 Много правилно си се ориентирал Ето ти описанието от ръководството. Ако не разбираш нещо питай Uploaded with ImageShack.us Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #95 Отговорено 3 Юни, 2010 мерси колега за описанието.всичко ми е ясно-изобщо няма се захващам щом е здрав.беше изпотен и малко мръсен отвътре.имах мерак да го сваля и почистя,но този сериал да разглобявам половин кола не мисля да го почвам.тез японци да ги ЕВА тъй ли не са го измислили по простичко като руснаците например Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #96 Отговорено 4 Юни, 2010 Не съм ходил на дино,но си карам колата всеки ден и мога да кажа,Че има разлика,довеЧера ще се замервам с аеродек б18,които преди вървеше полови кола пред мен,пък да видим !!!Колега кво стана със замерването с аеродека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #97 Отговорено 4 Юни, 2010 темата е за прелюдии не е за айродеци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #98 Отговорено 5 Юни, 2010 Чакам го да излезе от бокса(боядисват се),преди това нещо се криеше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #99 Отговорено 5 Юни, 2010 Чакам го да излезе от бокса(боядисват се),преди това нещо се криеше Моля участниците в темата да се придържат към нея.Ако имате нещо за обсъждате различно от прелюд, моля на Л.С.Моля модераторите лекичко да разчистят праха, който се натрупа.Не е фатално за сега но.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #100 Отговорено 5 Юни, 2010 мерси колега за описанието.всичко ми е ясно-изобщо няма се захващам щом е здрав.беше изпотен и малко мръсен отвътре.имах мерак да го сваля и почистя,но този сериал да разглобявам половин кола не мисля да го почвам.тез японци да ги ЕВА тъй ли не са го измислили по простичко като руснаците например така ,само да добавя за колеги с такъв проблем.фара се очиства отвътре с помоща на сециално наравен от вас уред-средно мека тел със закрепен накрая тампон изрязан от домакинската гъба на жена ви изисква се и голямо спокойствие. да взема да атентовам уреда ли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #101 Отговорено 10 Юли, 2010 някой да помогне каква е хлабината за реглаж на клапаните на прелюд Н23А2.така и не можах да намеря във форума.мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #102 Отговорено 10 Юли, 2010 (Редактирано) някой да помогне каква е хлабината за реглаж на клапаните на прелюд Н23А2.така и не можах да намеря във форума.мерси предварително.int. 0.07-0.11 mmex. 0.15-0.19 mm Редактирано 10 Юли, 2010 от jivaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #103 Отговорено 10 Юли, 2010 Я и аз да питам .Схемата за вакумите на карбовете на прелюд 4 генерация и наколко снимки /на карбовете на маторя както са си/ някой може ли да помогне ? Б20а3 мисля .И хлабините на клапаните на б20а8 .Благодарности! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #104 Отговорено 10 Юли, 2010 ...карбовете на прелюд 4 генерация...Ей такова животно няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #105 Отговорено 10 Юли, 2010 Е моя грешка де извинявам се ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #106 Отговорено 10 Юли, 2010 (Редактирано) Ето схема на вакуумите, дано ти свърши работа. Ето и снимки от един мой Прелюд 3ген. EX B20A3, който беше в заводския си вид. Редактирано 10 Юли, 2010 от ZAPPA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #107 Отговорено 11 Юли, 2010 И хлабините на клапаните на б20а8 .Благодарности!Би трябвало да са същите като на моя В20А9 - 0.08-0.12 (0.003-0.005 in.). Поне така показва User's Manual-а, нашият верен другар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #108 Отговорено 11 Юли, 2010 Благодарности момци . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #109 Отговорено 11 Юли, 2010 !!! благодарности на колегите за съдействието.днеска си поиграхме с клапаните на прелюда и сега мърка като котарак в любовен период.не бях се цапал от времето на лада 1600,но резултата ми харесва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #110 Отговорено 12 Юли, 2010 Нема грижи, баце... Само така да се чува - демек да мърка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #111 Отговорено 12 Юли, 2010 В предишните страници имаше човек, който каза, че му се е видяло свалянето на бронята на Прелюд 4ген. - много сложно. И аз така си мислех до като не я свалих два пъти. Та обеснението ще е в снимки /съжелявам за творчеството ми ама толкова мога с мишката / Първо свалете мигачите, като зад тях с преблизителни червени точки на вътре ще видите и от двете страни по два болта /мисля, че бяха 12 или 14 лъжа. От дясната страна се свалят по лесно, защото са по достъпни, а от лявата само единия малко по наслуки се цели. След това трябва да разгърнете малко подкалниците защото в горния ъгъл на бронята, тя е хваната с по една видия След това си вдигате капака: Сваляте акумулатора, разшерителния съд, развивате 4-те щипки под номер 9 и където са пунктираните стрелки ще видите по една гайка завита, след като отвиете бронята ще се свали със металната греда зад нея. Това е начина да се свали бронята, не може без тази греда, защото цялата броня е хваната за въпросната греда със такива щипки и тези щипки се падат точно под фаровете. Та дано съм помогнал или дано сте ме разбрали. Гайките ще ги видите защото са само по една точно под фаровете и от тях излиза шпилка сочеща към интериора на колата. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #112 Отговорено 12 Юли, 2010 метака,ти си бил виртуоз с мишката,нараво пикасо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XauMaHaTa 0 #113 Отговорено 13 Юли, 2010 Масло за H22a - 197 к.с. Какво масло за този двигател препоръчвате:марка и вид? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o74 41 #114 Отговорено 13 Юли, 2010 Аз съм с Н22. Карам с Agip sint 2000 evolution 5 W 40 повече от година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Arsov 5 #115 Отговорено 1 Август, 2010 Колеги незнам дали въпроса ми е за тази тема, но: Някой свалял ли е 5та генерация със стоковите джанти, че имам едни пружини и се чудя дали да ги сложа преди да си взема джанти. Страх ме е да не стане грозно Та ако някой го е правил, ако може да качи снимки или поне да сподели мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #116 Отговорено 9 Август, 2010 (Редактирано) Въпрос, H22 мисля че и Н23 пише "Premium Unleaded Fuel ONLY". Демек 95 и нагоре или 98 и нагоре ?Гледах по чужди форуми казват над 95 октана ,други .. само 100 октана, последно колко ?Знам че горивото трябва да е хубаво за да няма излишни детонаций които да скапят мотора. Затова има и нок сензора, но 95 дали е достатъчно добър за да не навреди, знам че и в България бензина е ЗЛЕ ,но все пак ? Горе-долу даже съм си отговорил ,на въпроса така като гледам Но притежателита на тези двигатели да споделят с какъв бензин карат. Мерси! Редактирано 9 Август, 2010 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policaja 16 #117 Отговорено 9 Август, 2010 95 слагай брато и се не бой,ако и стане нещо аз съм насреща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didotooo 11 #118 Отговорено 15 Август, 2010 (Редактирано) Колеги, интересува ме какви са различните идентификации при оборудването на Прелюд 4 ген? Интересува ме главно мотора 2,3 160 hp. Примерно възможни ли са разлики в модел 92 и модел от 96 в оборудването или единствената разлика е в годината на производство? Чувал съм за JDM ,SI версии ,но явно те не са за европейския пазар и едва ли ще попадна на тях,когато купувам прелюда. Колкото по-подробна информация толкова по-добре! Благодаря предварително! Редактирано 15 Август, 2010 от didotooo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #119 Отговорено 10 Ноември, 2010 Какви са Фтата на оригиналните генерации на 2.0, 2.3, 2,2в тек.Каква генерация да се сложи за подобряване на мощността?С какво Ф работата се подобрява?Какво е тествано и какво е доказано? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #120 Отговорено 11 Ноември, 2010 Въпрос, H22 мисля че и Н23 пише "Premium Unleaded Fuel ONLY". Демек 95 и нагоре или 98 и нагоре ?Малко късно се включвам, но все пак да споделя моята версия за този надпис. Според мен го пише само на H22 и означава точно това което пише - да се ползва само първокачествен бензин. Причината? Блока на H22 е покрит с никасил, който се уврежда от високото съдържание на сяра в нискокачествените бензини (не става дума за октановото число). Източник - http://en.wikipedia.org/wiki/NikasilОригинален цитат: However, the sulfur found in much of the world's low quality gasoline caused some Nikasil cylinders to break down over time [1], causing costly engine failures.Източник на източника - http://www.go-lpg.co.uk/Nikasil.html където говорят и за влиянието на LPG върху никасила.Относно октановото число - производителя дава предписание с какво октаново число да се кара съответния двигател. Понеже H22 е с висока степен на сгъстяване, предполагам че се предписва безоловен 98. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове