Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за Прелюд

Recommended Posts

Колеги незнам дали въпроса ми е за тази тема, но: Някой свалял ли е 5та генерация със стоковите джанти, че имам едни пружини и се чудя дали да ги сложа преди да си взема джанти. Страх ме е да не стане грозно :smile1: Та ако някой го е правил, ако може да качи снимки или поне да сподели мнение ^_^

Не съм го правил на стоковите джанти, но съм сигурен, че ще изглежда много по-добре ;) Ако говорим само за външен вид, а иначе един съвет- гледай да не сложиш някои много твърди пружини, че може да се наложи да ходиш после и на зъболекар :) Аз предпочетох да резна стоковите пружини с една намотка, при което возията не се промени, но колата изглежда много по-добре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Някой чипосвал ли е F20A4? Могат ли да се правят някакви настройки на ECU-то? И евентуално какъв резултат може да се постигне?

Редактирано от Trans04

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв разход ви дава F20A4 като позастудя,моя каквото и да правя под 15 бензин не пада градско (Стара Загора) :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв разход ви дава F20A4 като позастудя,моя каквото и да правя под 15 бензин не пада градско (Стара Загора) :lol:

На мен ми дава около 11.5 и то на къси разтояния около 3 км всеки ден сутрин и вечер, карам я на нормално защото винаги е студена (Варна). Извънградско 7.5-8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шнапс, смени си бензиностанцията или филтрите. Моета е Н23 и ми дава градско 13-13,5, колата се кара само на бензин и ест. бензиностанцията от която зареждам не е "маркова". Така, че смея да твърдя, че за такива купета с мотори горят добре

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лукойл и ОМВ слагам,филтри скоро сменях горивен :lol: Възможно ли е да ламбда-сонда ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно възможно е,виж си изпускателния колектор,сигорно е спукан...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си датчика за температура на охладителната течност, щом ти е качила разхода с падането на температурите възможно е да ти дава грешни стойности например по-ниска температура поради което ECU-то ти прави по-богата смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какъв принцип е охладителната система на прелюд (4gen). Мисълта ми е, замяната на оргиналния радиатор с такъв от друг автомобил с нормален разширителен съд ще е ли (голям) проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лекият е без 4ws, климатик и airbag !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P и без кожа !!!та за разхода моята Х23-ка в града 13 дава ако я ръчкам, ако се кара нормално предполагам на 10-11 макс да даде :P(пък имам всичките тежести на света вкарани в нея :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно разхода след реглаж на клапаните и проверка на свещите разхода се нормализира....- (благодарности на bluelude) 10.5 комбиниран и 12-12.5 градско - това на газ с газов инжекцион,на бенц не съм я замервал още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се прави реглаж на предния и задния мост на прелюд 5 ген с 4 WS. Трябва ли да се законтря с пина задната рейка по време на реглажа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,не мога да намеря сметало за Прелядови мотори.Интересува ме как се променя(дига се ама с колко) компресията на х23 след подмяна с бутала от х22.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Мерсаж колега.Сметнах се най-накрая.Излиза че мотора ми е разреден с 0,5 след Втек главата.Което лесно се компенсира с по-тънка гарнитура ,бурала от х22 typeS(отива към 13 )или турбо :lol: Редактирано от M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам нужда от помощ. Колата ми е Прелюд 5г. Вчера си купих джанти Борбет Т 17" и са доста широчки. Доколкото знам са 8j и с 36 офсет (несъм много компетентен може и да греша). В момента гумите на тях са 215/45/17, но опират във външния си край. Колата ми е с ниски пружини (4см мисля). Въпроса ми е какви гуми да сложа, за си реша проблема? Доколкото знам колегата rockDrive e със същите джанти, но той не влиза май често във форума, а немога да си държа колата така. Ето снимка на ситуацията:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Варна съм. Моля кажете от каде да си купя готови втулки без значение дали са метални или пластмасови. Джанти аркастинг кроно Прелюд 5та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В почти всяка гумаджииница има такива втулки, ако не ще ти поръчат. И аз имам 1 въпрос, карам 3-та ген. прелюд. Предни спирачни дискове от и апарати от следваща генерация с по голям диаметър ще мога ли да сложа на моита. Притесняваме разликата в междъболтовите растояния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :) Моля ви помогайте с малко информацийка ,че ми изтекоха очите пред тоя компютър да се ровя да търся колко са хлабините на клапаните на моя Prelude 4 gen. с мотор F20a4. Доста се чува вече тракането и ме дразни та ми къса нервите.Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F20A4IN 0.24 - 0.28мм.EX 0.28 - 0.32мм.П.П. Студени... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F20A4IN 0.24 - 0.28мм.EX 0.28 - 0.32мм.П.П. Студени... :P

Хиляди благодарности :worthy: видях на 2-3 места и на всичките пишеше различно. Отивам да я прая да :plane::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат ли разлика бензиновите помпи на Х22а и Ф20А4 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

17040-SS0-A30 - за F20A417040-SS0-V30 - за H22A217040-S30-A30 - за H22A517040-S30-G50 - за H22A8

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо ,следователно трябва да има разлика и в наляганията на помпите.П.П. Питам защото само това не съм сменил след суап-а ,и предполагам ,че заради помпата след 6000-6200 оборота имам чувството, че нещо и липсва ,я въздух.. я бензин. Но въздуха и го оправих, изчистих филтъра имаше някакви листа, калища по него беше ужас..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всъщност ZAPPA е прав. Извинявам се за недоглеждането.17040-SS0-A30 - за F20A4 и H23.17040-SS0-V30 - става за F20A4, H22A2 (185к.с. 4-та ген.) и H23.17040-S30-A31 - H22A5 (185к.с.) от Прелюд 5-та генерация.17040-S30-G50 - за H22A8 (200к.с.) пак 5-та.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Някой колега с Прелюд 4ген. с оригинални предни фарове за мъгла (в бронята), да каже къде се намира бутона и какво представлява? Гледам буксата е с бая кабели, какво друго има на нея? Пробвах да ги вържа на задните, но ключа не издържа! Като гледам на панела няма място за друг ключ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вържи ги през реле и предпазител , с бутона за задните за управление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро купих такива, но още не съм ги монтирал. Трябва реле и предпазител, а ключа се слага при подлакътника. Може и при говорителя, но такъв май трудно се намира. Нямам кабели по една или друга причина и ми е малко мъгла кое къде да свържа. Ще го мисля, когато тръгна да монтирам. Ако направиш инсталацията пусни малко снимки да помогнеш малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето един по-евтин и достъпен вариант за фарове за мъгла на Прелюд 4. Цък!

 

П.П. Утре ще постна още малко инфо по темата.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колего може ли да ме светнете,че съвсем изключих на 4г Х23 изпуснателния колектор беше 4-2-1 на 55мм а генерацията на колко му беше на 45мм ли ?? става въпрос стоков колектор стокова генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че беше 45мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4ген.бутона за халоенките е до тези на ел.шибидаха и круиз-контрола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Аз имам първият вариант, а ми трябва втория. Май ще има направи си сам, но за това утре.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е цената на горепосочените халогенчета? Ако може линкче към магазин или марка-модел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се заинтересувах :) На първо четене тези на Депо ги намерих в интернет за 80 лв. В bk-tuning (собственика е от нашия форум) видях различни видове - обикновени за 85, черни 110, черни с лупа 140, но там не пише производител. Най-вероятно са Сонар. Аз лично бих заложил на Депо, особено като видях на снимките от линка горе каква хубава светлина правят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4ген.бутона за халоенките е до тези на ел.шибидаха и круиз-контрола

Сори за дезинформацията:punch: ,но съм обяснил бутона за задната светлина за мъгла.В средната снимка е отговора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За там има и за халогенките.Публикувано изображение

Някой знае ли във вратата на четворката колко е максималният размер за говорител без да опира никъде. Фабричната мрежичка ми се струва малка и не много подходяща за 17-ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...