Prelude98 68 #121 Отговорено 11 Ноември, 2010 Колеги незнам дали въпроса ми е за тази тема, но: Някой свалял ли е 5та генерация със стоковите джанти, че имам едни пружини и се чудя дали да ги сложа преди да си взема джанти. Страх ме е да не стане грозно Та ако някой го е правил, ако може да качи снимки или поне да сподели мнение Не съм го правил на стоковите джанти, но съм сигурен, че ще изглежда много по-добре Ако говорим само за външен вид, а иначе един съвет- гледай да не сложиш някои много твърди пружини, че може да се наложи да ходиш после и на зъболекар Аз предпочетох да резна стоковите пружини с една намотка, при което возията не се промени, но колата изглежда много по-добре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trans04 0 #122 Отговорено 12 Ноември, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги. Някой чипосвал ли е F20A4? Могат ли да се правят някакви настройки на ECU-то? И евентуално какъв резултат може да се постигне? Редактирано 12 Ноември, 2010 от Trans04 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #123 Отговорено 12 Ноември, 2010 Какъв разход ви дава F20A4 като позастудя,моя каквото и да правя под 15 бензин не пада градско (Стара Загора) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trans04 0 #124 Отговорено 13 Ноември, 2010 Какъв разход ви дава F20A4 като позастудя,моя каквото и да правя под 15 бензин не пада градско (Стара Загора) На мен ми дава около 11.5 и то на къси разтояния около 3 км всеки ден сутрин и вечер, карам я на нормално защото винаги е студена (Варна). Извънградско 7.5-8. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #125 Отговорено 13 Ноември, 2010 (Редактирано) Шнапс, смени си бензиностанцията или филтрите. Моета е Н23 и ми дава градско 13-13,5, колата се кара само на бензин и ест. бензиностанцията от която зареждам не е "маркова". Така, че смея да твърдя, че за такива купета с мотори горят добре Редактирано 13 Ноември, 2010 от mEtaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #126 Отговорено 13 Ноември, 2010 Лукойл и ОМВ слагам,филтри скоро сменях горивен Възможно ли е да ламбда-сонда ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #127 Отговорено 13 Ноември, 2010 Напълно възможно е,виж си изпускателния колектор,сигорно е спукан... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trans04 0 #128 Отговорено 14 Ноември, 2010 Провери си датчика за температура на охладителната течност, щом ти е качила разхода с падането на температурите възможно е да ти дава грешни стойности например по-ниска температура поради което ECU-то ти прави по-богата смес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
driftela_1990 0 #129 Отговорено 16 Януари, 2011 На какъв принцип е охладителната система на прелюд (4gen). Мисълта ми е, замяната на оргиналния радиатор с такъв от друг автомобил с нормален разширителен съд ще е ли (голям) проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #130 Отговорено 16 Януари, 2011 Най-лекият е без 4ws, климатик и airbag !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #131 Отговорено 16 Януари, 2011 и без кожа !!!та за разхода моята Х23-ка в града 13 дава ако я ръчкам, ако се кара нормално предполагам на 10-11 макс да даде (пък имам всичките тежести на света вкарани в нея ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #132 Отговорено 17 Януари, 2011 Относно разхода след реглаж на клапаните и проверка на свещите разхода се нормализира....- (благодарности на bluelude) 10.5 комбиниран и 12-12.5 градско - това на газ с газов инжекцион,на бенц не съм я замервал още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #133 Отговорено 17 Януари, 2011 Как се прави реглаж на предния и задния мост на прелюд 5 ген с 4 WS. Трябва ли да се законтря с пина задната рейка по време на реглажа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #134 Отговорено 25 Януари, 2011 Колеги ,не мога да намеря сметало за Прелядови мотори.Интересува ме как се променя(дига се ама с колко) компресията на х23 след подмяна с бутала от х22. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #135 Отговорено 25 Януари, 2011 http://www.zealautowerks.com/hfseries.html има всичко !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #136 Отговорено 25 Януари, 2011 (Редактирано) http://www.zealautow...m/hfseries.html има всичко !!!Мерсаж колега.Сметнах се най-накрая.Излиза че мотора ми е разреден с 0,5 след Втек главата.Което лесно се компенсира с по-тънка гарнитура ,бурала от х22 typeS(отива към 13 )или турбо Редактирано 25 Януари, 2011 от M&M Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Arsov 5 #137 Отговорено 1 Април, 2011 Колеги, имам нужда от помощ. Колата ми е Прелюд 5г. Вчера си купих джанти Борбет Т 17" и са доста широчки. Доколкото знам са 8j и с 36 офсет (несъм много компетентен може и да греша). В момента гумите на тях са 215/45/17, но опират във външния си край. Колата ми е с ниски пружини (4см мисля). Въпроса ми е какви гуми да сложа, за си реша проблема? Доколкото знам колегата rockDrive e със същите джанти, но той не влиза май често във форума, а немога да си държа колата така. Ето снимка на ситуацията: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Snowolf85 0 #138 Отговорено 18 Април, 2011 От Варна съм. Моля кажете от каде да си купя готови втулки без значение дали са метални или пластмасови. Джанти аркастинг кроно Прелюд 5та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jam 5 #139 Отговорено 22 Април, 2011 В почти всяка гумаджииница има такива втулки, ако не ще ти поръчат. И аз имам 1 въпрос, карам 3-та ген. прелюд. Предни спирачни дискове от и апарати от следваща генерация с по голям диаметър ще мога ли да сложа на моита. Притесняваме разликата в междъболтовите растояния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
the_viper 18 #140 Отговорено 28 Април, 2011 Здравейте колеги Моля ви помогайте с малко информацийка ,че ми изтекоха очите пред тоя компютър да се ровя да търся колко са хлабините на клапаните на моя Prelude 4 gen. с мотор F20a4. Доста се чува вече тракането и ме дразни та ми къса нервите.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #141 Отговорено 28 Април, 2011 F20A4IN 0.24 - 0.28мм.EX 0.28 - 0.32мм.П.П. Студени... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
the_viper 18 #142 Отговорено 30 Април, 2011 F20A4IN 0.24 - 0.28мм.EX 0.28 - 0.32мм.П.П. Студени... Хиляди благодарности видях на 2-3 места и на всичките пишеше различно. Отивам да я прая да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #143 Отговорено 16 Май, 2011 Имат ли разлика бензиновите помпи на Х22а и Ф20А4 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #144 Отговорено 16 Май, 2011 (Редактирано) Поне според каталога, няма разлика. Редактирано 16 Май, 2011 от sCoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #145 Отговорено 16 Май, 2011 (Редактирано) 17040-SS0-A30 - за F20A417040-SS0-V30 - за H22A217040-S30-A30 - за H22A517040-S30-G50 - за H22A8 Редактирано 16 Май, 2011 от ZAPPA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #146 Отговорено 18 Май, 2011 Лошо ,следователно трябва да има разлика и в наляганията на помпите.П.П. Питам защото само това не съм сменил след суап-а ,и предполагам ,че заради помпата след 6000-6200 оборота имам чувството, че нещо и липсва ,я въздух.. я бензин. Но въздуха и го оправих, изчистих филтъра имаше някакви листа, калища по него беше ужас.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #147 Отговорено 18 Май, 2011 (Редактирано) Всъщност ZAPPA е прав. Извинявам се за недоглеждането.17040-SS0-A30 - за F20A4 и H23.17040-SS0-V30 - става за F20A4, H22A2 (185к.с. 4-та ген.) и H23.17040-S30-A31 - H22A5 (185к.с.) от Прелюд 5-та генерация.17040-S30-G50 - за H22A8 (200к.с.) пак 5-та. Редактирано 18 Май, 2011 от sCoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6o 1 #148 Отговорено 19 Май, 2011 Здравейте! Някой колега с Прелюд 4ген. с оригинални предни фарове за мъгла (в бронята), да каже къде се намира бутона и какво представлява? Гледам буксата е с бая кабели, какво друго има на нея? Пробвах да ги вържа на задните, но ключа не издържа! Като гледам на панела няма място за друг ключ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #149 Отговорено 19 Май, 2011 вържи ги през реле и предпазител , с бутона за задните за управление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #150 Отговорено 19 Май, 2011 Скоро купих такива, но още не съм ги монтирал. Трябва реле и предпазител, а ключа се слага при подлакътника. Може и при говорителя, но такъв май трудно се намира. Нямам кабели по една или друга причина и ми е малко мъгла кое къде да свържа. Ще го мисля, когато тръгна да монтирам. Ако направиш инсталацията пусни малко снимки да помогнеш малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #151 Отговорено 30 Май, 2011 (Редактирано) Ето един по-евтин и достъпен вариант за фарове за мъгла на Прелюд 4. Цък! П.П. Утре ще постна още малко инфо по темата. Редактирано 30 Май, 2011 от sCoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stasko0o 12 #152 Отговорено 30 Май, 2011 колего може ли да ме светнете,че съвсем изключих на 4г Х23 изпуснателния колектор беше 4-2-1 на 55мм а генерацията на колко му беше на 45мм ли ?? става въпрос стоков колектор стокова генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #153 Отговорено 30 Май, 2011 Мисля, че беше 45мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #154 Отговорено 30 Май, 2011 На 4ген.бутона за халоенките е до тези на ел.шибидаха и круиз-контрола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #155 Отговорено 30 Май, 2011 (Редактирано) Аз имам първият вариант, а ми трябва втория. Май ще има направи си сам, но за това утре. Редактирано 30 Май, 2011 от sCoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #156 Отговорено 31 Май, 2011 Каква е цената на горепосочените халогенчета? Ако може линкче към магазин или марка-модел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #157 Отговорено 31 Май, 2011 И аз се заинтересувах На първо четене тези на Депо ги намерих в интернет за 80 лв. В bk-tuning (собственика е от нашия форум) видях различни видове - обикновени за 85, черни 110, черни с лупа 140, но там не пише производител. Най-вероятно са Сонар. Аз лично бих заложил на Депо, особено като видях на снимките от линка горе каква хубава светлина правят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #158 Отговорено 31 Май, 2011 Три полезни теми за целта:Тема 1.Тема 2.Тема 3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #159 Отговорено 31 Май, 2011 На 4ген.бутона за халоенките е до тези на ел.шибидаха и круиз-контролаСори за дезинформацията ,но съм обяснил бутона за задната светлина за мъгла.В средната снимка е отговора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #160 Отговорено 31 Май, 2011 За там има и за халогенките. Някой знае ли във вратата на четворката колко е максималният размер за говорител без да опира никъде. Фабричната мрежичка ми се струва малка и не много подходяща за 17-ки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове