Jump to content
kalos

Проблем с обороти на сивик Eku-p28

Recommended Posts

Здравейте, става въпрос за блок от д15з6 и глава от д16з6 с еку п28.1нет ми беше оправил таблиците и колата работеше, но след почистване на въздушния филтър и промяна на чипа да държи по-високи обороти /850/ и колата започна да гасне.Сега немога да разбера колата се дави или е бедна сместа.Тъй като не съм пипал сместие предполагам, че ми идва бедна защото съм "отпушил" филтъра.Мислех да проверя налягането на мап сензора и ако по-високо от нормалното да затворя малко винта за празния ход.Незнам дали съм се насочил правилно, моля за съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай някаква поща или скайп да ти пратя едни таблици ( чип ) да пробваш как са, естествено ако имаш кой да ти го запише. Що не пробваш със оригиналния чип на D16Z6 и само да му увеличиш оборотите до 8200. Но за начало може да го пробваш както е фабричен, не трябва да има проблеми. Пиши да ти пратя 2-3 да видиш как са. Мисля че е от чипа а не от филтъра. Поздрави. Не пипай винта за празния ход.

Редактирано от doctor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пипай винта за празния ход :rolleyes: НА мен ми беше развит и ми правеше големи мизерии. Инче при теб най-вероятно проблема е в чипа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е, че този дросел с който съм в момента няма винт за реглаж на празен ход :dry:Написах винта за да не създавам излишни въпроси, но явно няма да мина така :DУтре си мисля да си направя регулиращ клапан за празния ход и за това ми трябва стойност на мап сензора при определени обороти в idle режим ;)Всякакви друго стойности биха ми били полезни.Също искам да попитам някой знае ли за какво служи плъзгача ''IAC Compensation" в "Crome" който се намира в Options? т.е. когато е в + какво прави и когато е в - също?А иначе от полза биха ми били полезни разни таблици и настройки, нищо, че си имамkalin_sms@mail.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка външна КОРЕКЦИЯ от страна на ECU-то в промяната на работата на някой клапан, сензор и т.н. се нарича изкуствена компенсация. IAC клапана при оборотите които са му зададени да поддържа от ECU-то е отворен в определени проценти спрямо своя максимум. От тук нататък всяка положителна или отрицателна компенсация, извършена от страна на ECU-то върху нормалната работа на този клапан, се задава чрез този репер или компенсационни таблици. Тоест изкуствено можеш да докоригираш, колко процента повече или по-малко да е отворен този клапан за да поддържа точно тези обороти. Ако тази компенсация е 0%, ECU-то си отваря клапана колкото си му е зададено за тия обороти, но не е казано дали ще са точно 750, а не 739rpm например. Ако си му задал да поддържа 750 оборота и в BIN-а са зададени толкова, а те реално са 760rpm да кажем, тогава можеш да направиш отрицателна компенсация на IAT и да ги направиш 750.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да благодаря за разяснението!!!Беше полезно ;)Относно моя проблем, за момента съм го решил така:Тъй както вече казах нямам винт за реглаж на празен ход /незнам дали не бъркам понятията, но имам в предвид винта който отваря директен преход на въздух през дроселовата клапа т.е. я заобикаля/ си монтирах 2 кранчета които се използвап при инсталациите за въздух в аквариумите ;) в момета са напълно отворени и мисля утре сутринта когато е по-студено да видим дали ще ги затварям и колко :lol:как всъщност става настройката, има ли някакъв алгуритъм който тр да спазвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега стига с тези глупости (не се обиждай) ! как така нямаш болт за празния ход ???? ;) ако наистина нямаш се извинявам и те моля да ми снимаш дросела да видя за 1-ви път дросел без винт за празния ход ! иначе за реглажа на празния ход се прави следното : палиш , изчакваш да загрее (да отвори термостата и да пусне перка) , вадиш буксата от ИАЦВ-то, развиваш болта/кранчето ( ;) ) толкова че трябва да държи около 600 оборота . закачаш ИАЦВ-то , гасиш , резетваш компа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Терорист извини се на човека ;) Тука има една з6-ца с афтермаркет дросел и той няма ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

автърмаркет ..... то ако искам ще си махна и едната гума ама това не значи че фабрично е така .... или мога да махна изцв-то и да питам защо ми се ебава ...

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Терориста, нейкам да ми се извиняваш, даже ще ти благодаря за инфото ;)Както каза колегата Иво дросела е афтърмаркет с марка Блокс и няма такъв реглаж.Не си спомням да съм питал за стоков дросел?! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се ;) ама аз никъде не прочетох че питаш за автърмаркет дросел ;) и по дефаут си карам за хондови части все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми и аз малко съжелявам, че го взех този ама ме бие грандоманията и викам тр да сложа 68мм улук за въздуха ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за да не отварям нова тема, ще питам тук:Карам д13-ка, и имам проблем с оборотите. Като запаля на студен двигател, ми държи 2100 оборота, като покарам малко даже се качват и до 3000 на свободна(или на съединител) и след 10тина минути като загрее се оправят до 900. Нормално ли е това за д13-ка? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми малко са високи тези 3000rpm ама да кажат тези с д13-ки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как си реших проблема с липсата на винт за реглаж :)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм , хитър гущер си :) а, аз се чудех тоя втория отвор за какво са го оставили :) колектора вътре измерили го на колко мм е ? 68 мм ? налагах на него дросел от ВТи и май имаше още аванс ама ме домързя да се занимавам повече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектора е на 64mm, ако не се бъркам, че одавна го мерих.Почнах да го стържа, ама тоя алуминии не е като нашия :)много трудно беше и го оставих на ~65mm все ще му стигнат да вдишва :)А втория отвор предполагам, че при някой др. мотор от д серия има 3 отвора и така е стандартизирано :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли не кара д13ки тука бе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично съм виждал 2 д13-ки и двете студени минаваха 2К . предполагам не е нормално това (не и фабрично) ама по тези карбуратори може да са 131490897 причини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами кажете по-основните причини, че вече не издържам сигурно 1 литър бензин заминава на тея 2500 оборота само докато загрее

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз лично познавам само 1н човек който да може да диагностицира проблеми на карборатор.Предполагам, че само със съобщения няма да се оправиш

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d13 държи 1500 на студено, после връща 600-750Проблем ИМАШ :(Провери компютъра за грешки, махни акумулатора за 10-15мин. Може някой датчик да се е повредил/разкачил. Виж на тавата отдолу дали всички кабели са включени към датчиците.При мен така се беше разкачил кабела на сензора за темперетурата в тавата и вдигаше "кръвното" :dry:Ако всичко изглежда ок, потърси някой вещ на тема карбуратор.Много грубо му влизаш в темата на човека, можеше да направиш нова :dry:

Редактирано от mihou

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята тема приключи, така че не ми пречи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...