Jump to content
ivaivalito

Съединител за смяна ли е ?

Recommended Posts

Колата е Д15Б2 94г седан Смених горна и долна помпа.Като потеглям колата от време на време претриса.колата е на 240 000 аз я карам от 70 000 съединителя не съм го сменял .Педала има голям Ход и одлепя прекалено долу . Пробвах с номера да дръпна ръчната и да дам 2ра колата загасва което значи че не преплъзва. Просто прекалено нолу отделя .Дали сум за нов или за регулиране ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да го регулираш, ако успееш кажи как е станало да се научим и ние ;) ако ти претреперва може да е заминала някоя пружина вътре .... ако е така някой ден ще претропа целия и ще се наложи да го смениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти дали не говориш за прословутото хълцукане коета струва ми се не е от съединител и при доста хонди се наблюдава включително и на моята и създава усещането в пасажерите че не можеш а караш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно лесно се разграничава забиване на муцина с претрисане на заминал съединител ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя така претриса,но само когато колата е седяла примерно един ден и не е карана.След няколко потегляния се оправя.И аз съм си мислил за счупена пружина ама знам ли...като не разбирамКолегата Borko 30 какво е това "прословуто хълцукане"?

Редактирано от Seaman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Seaman, ако караше д15б2 най -вероятно щеше да знаеш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да не се излагаш пред пасажерите, а и да изчезне кофти усещането ако е само при потегляне пробвай да тръгваш с въртене на гуми ;) уточни какво точно се осеща, дали претрисане(като все едно караш по ситни камъчета и се плъзгат под гумите-тва изказване сега го сътворих) или както каза по горе колегата заглъхва(забива муцуна).да не би да отпускаш по бързо отколкото трябва съединителя спрямо педала на газта и да падат оборотите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тои кара 70000 км с тоя съединител и ако колата е на реални 240000 значи първия път е сменен на около 100000 и ако не е сменян втори път в което съм почти убеден може да сметнете на колко горе долу километра този.Въпрос-Защо трябва да чакате съединителя да превърти за да го смените?За да е по голяма вероятността да смениш и надрания маховик след това ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

offtopic - относно хълцането и забиването на муцуна - това не е " по рождение " итн на д15-ките! като човек, който се бори с този проблем доста месеци и го оправи мога да го твърдя. за повече инфо - моята тема в технически въпроси..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да говорим реално само за съединителя знам какво е забиване на моцуна забива я само на бензин аз ларам на газ и нямам проблем .А кой каза че на 100 000 се сменя задължително съединител ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз минах през това - ремонт горна помпа, замяна долна но попритрисаше - най-вече като позагрее след 10-15мин движение.Един ден се счупи ;)Оказа се че диска е бил износен дооооо метал на практика.По-добре го смени сега, че е много кофти като мен да отлагаш и накрая да ти се случи в събота вечер на път с цялото семейство... аз угасих, ръгнах втора (бях и по наклон - на Казичене на околовръстното :o) и ... запалих и се прибрах до вкъщи на втора, луд късмет че никъде 15км не ми се наложи да спирам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнаех, че тва притрисане е от заминаващ съединител д@#$а ! ... Повече теми за съединители няма да чета :o. И моя прави така ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се включвам с притрисането:Смених аксиален лагер и феродов диск на тотално заминалия ми съединител, а не пълен комплект - голяма грешка (слушайте Омбре)Колата притрисаше при потегляне на първа, но притрисаше дори при превключване на втора! Съединителя зацепваше доста рязко.Сменихме и притискателя и се оказа, че е тотално надран и за нищо не става.Сега няма и помен от притрисане, потегля нормално. Отделно по инструкциите на съединителите пише, че всякакво омазняване, деформация, замърсяване или друг дефект на феродовия и притискателния диск може да причини притрисане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че ще се сменя всичко КИТ направо лагер феродов и претискател инъче правим полувенчати неща :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че ще се сменя всичко КИТ направо лагер феродов и претискател инъче правим полувенчати неща :D

:D иначе после може да ти излезе малко по-скъпо (в случай че не си го правиш сам).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да говорим реално само за съединителя знам какво е забиване на моцуна забива я само на бензин аз ларам на газ и нямам проблем .А кой каза че на 100 000 се сменя задължително съединител ?

Ами ти като изкаш може и въобше да не го сменяш никога проблема си е твои и за твоя сметка.Като не смяташ че е от него за какво водим дискусия въобще.Аз ти казах като надере и маховика ще се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич аз не споря с теб и не казвам че не е за смяна все пак колата е на 240 000 гони

но твърдението че на 100 000 се сменя съединител оригиналния имам предвид е смешно .Поне 200 000 изкарва оригиналния .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...