Jump to content
Dimteam

Теч на масло около картера.

Recommended Posts

Здравейте Колеги! Вече трета седмица си джиткам един много готин Акорд 6ген. ,но преди около седмица слагах зимните гуми и ми направи впечатление че от лявата страна на предницата единия от носачите който е разположен в близост до картера е силно умаслен. Вчера ходих до вилата и там я качих на канал. Гледах отдолу и видях че има теч от към картера а не личи да е удрян или пробит , но отдолу дори имаше капчица. По-интересното е че ми я докараха от Германия на собствен ход и след това тук съм минал към 600км. а маслото в двигателя не помръдва. В другите казанчета също няма промяна или поне не забележима. Че ще ида в сервиз е ясно , но искам да съм подготвен евентуално от какво може да е? И страшно ли е да покарам примерно още седмица така ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е най-вероятно си за гарнитура на картера, ако има. Пък за да ти губи масло двигателя от теч, повярвай ми течът ще трябва да е много сериозен. Толкова сериозен, че трудно би го пропуснал. Върви в сервиз и ще ти решат проблема, само си огледай по-обстойно автомобила за течове от друго място, понеже някой от нашите сервизи в България обичат да си намират допълнително работа. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де точно за това искъм да съм подготвен че да не кажът ооо ма то тука има и друго проблемче ама то е много страшно и тн... Наясно съм работя в магазин за компютри и колегата от сервиза редовно си намира и по някое странично "страшно" проблемче за оправяне. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото което искам да попитам е понеже вчера за първи път я тествах на извънградско и ми се струва някак нередно че при скорост около 100-120км/ч ги усещам като доста повече а със стария Сивик 6-та не се усещаха. Ушким по-обезшумен е Акорда и с 300кг. по-тежък пък като съм с 100 имам чувството че са 150. Дали няма някакъв проблем? Или пък от гумите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш че не губиш масло а носача е омаслен , я си провери маншона :lol: дали не е цепнат :lol: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг вариянт колега , поне при мен идва от балансиращия вал , от семерингата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,какъв е този балансиращ вал?Знам за колянов и разпределителен. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах малък теч около картера и с допритягане на болтовете се оправи без смяна на гарнитурата. Първоначално ме плашеха със семеринг на колянов вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже са 2 броя , но колега това е на по големите двиг. 2,0 2,2 и 2,3.Да може и семеринга на коляновия ....ама да се гадае няма смисъл ...отваряш пластмасовия капак и ще стане ясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен ми се видя следа като от стичане от към скоростната кутия или съединителя незнам от долу като го гледам кое е по-близко до картера но от тази страна идваше следата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм тогава да не е наистина теч от семеринга на коляновия вал (тая дето за да се смени се сваля скоростната кутия)?За да си сигурен откъде е теча трябва да си измиеш добре двигателя (картера) и да наблюдаваш постоянно дали ще просълзи и откъде.Идиотщината е, че трябва да имаш как да го проверяваш това - канал или хубав (лесен) крик, освен това като почнат дъждове и снегове става мазало отдолу. Най-добре е сега докато е сухо да предприемеш това упражнение. Щом разбереш точно откъде сълзи ще можеш да го отстраниш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам това с миенето и аз си го мисля да го направя ама лошото е че около нас няма канал кадето да я кача. Другото което се сетих е че така като погледнах нагоре и ми се видя че по ръба там кадето картера е хванат с болтове за двигателя също беше умаслено. А ако е този семеринг как маслото ще стигне чак до другата страна на картера и ще умасли носача?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги и аз имам проблем с теч, но е установен .

Течът идваше от балансиращия вал и от делкото.

В сервиза решиха да сменят и трите семеринги.

За нещастие, след сглобяване на колата има пак теч , отново я разглобиха и теча беше от същото място, от балансиращия вал ?!?!

Някакви предположения ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"Някакви предположения ?"

Клапан картерна вентилация (PCV)?

Редактирано от Vancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди ремонта направих проба, като отворих капачката на капака и не духаше, нито хвърляше масло.

Мисля ,че и през този клапан резултата ще е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от сервиза разбраха от къде идва проблема.

 

На самия вал, където семеринга ляга, има драскотина ; направо е надрано с отвертка при смяна на семеринга.

 

Сега се мъчат да шлайфат вала с шкурка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×