Jump to content
K_ski

Разход и скорост на Шатъл

Recommended Posts

Здравейте, харесъл съм една Хонда Сивик Шатъл 1.6, не намирам забележки по колата, но ме притеснява че не ускорява, много пъргаво. Ако някой от форума кара такава да сподели какъв му е разхода - извън града, каква скорост поддържа без да се товри на магистрала и от кои обороти почва да тегли по осезаемо. Аз карам Мазда 323 с два карбуратора и е много пъргава на която и скорост да съм, но е доста по лека от Хондата и когато я пробвах тъкмо бях слязал от моята. Може усещането ми да е било субективно. Благодаря за евентуалните отговори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не е карал такъв автомобил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата все пак е 4х4 :P Или поне повечето са , рядско се срещат само с предно.Мисля , че си тежеше към 1200 кг , което за 1.6 двигател със 110 коня не е много , но 4х4-то играе голяма роля ;) След 3000-4000 оборота колата се отпушва значително и няма проблем да я караш до ограничител ;) На магистрала не очаквай да вдигнеш повече от 160-170 км/ч , въздушното съпротивление и пак 4х4-то са си пречка ;( Разход при 110-120 км/ч към 7-8 , много зависи от състоянието на двигателя ! В градски условия под 10/100 трудно ще паднеш.Измервания разход е на магистрала Тракия и в град София ;) За междуградски пътища ако не вдигаш повече от 100 км/ч разхода може и да ти е малко по-нисък , но не очаквай чудеса ;)Като купуваш Шътъла много гледай за ръжда или за замазването й ! Голям проблем си им е , като задължително я прегледай отдолу , задния мост ръждясва / за модели преди 89г. !!! / , но много често ако човек я е каръл дълго време в България е вече сменен ;) Или иначе , на мен Шътъла ми е любимата кола за каране селската :) Изключително дуракоустойчива е , и имам предвид всичко по нея ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино каза почти всичко колега. Аз преди около 10 дена се разделих с моята и още ми е мъчно, въпреки че Акорда ми помага донякъде да забравя мъката... :) изключително приятна и лесна за каране кола, силните и скорости според мен са 3 и 4, където чувствително си дърпа, в София разхода ми беше около 10, а извън града 8-8,5, все пак е постоянно 4x4. Моят съвет е ако си намерил добър екземпляр, въобще не му мсли - както съм казвал и в друга тема - няма такова животно като Шатъла.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отг. Някакви впечатления на газ? Обикновенна уредба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово Шътълите са с газова :) Двигателя им не се различава с този на Сивик 4-та генерация ! Лични впечатления нямам , но не змам как ще се настройва и нагажда , защото е с пълна инжекция.Някой по-компетентен колега с газово да се изкаже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има никакви проблеми с обикновенна газова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лош автомобил, но трябва да знаеш каква кола ти трябва. Имам две такива, компромис е от всякаде нито комби, нито джип, нито нормална кола и все пак всичко в едно. 130- 140 ги държи без ядове, е малко шумно. ускорение над 4000 оборота .мошност ощте от ниски. разход на газ и бензин един и същ +- 1.дълго 7-8 ,градско 9-10, горско 11-12, селско 7-14. гледаи освен всичко кормилна уредба,задното магаре и задната скорост. Ако имаш още въпроси заповядаи. аиде че мен ме чака смяна на гарнитура ако не и на глава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С обикновената газова няма никакви ядове, разход в София около 11 на 100, на дълъг път - около 8-11 газ, зависи от карането и климатика. Единствената забележка при обикновената газова, само с ламбда емулатор - при мен като върна от газ на бензин първите минути се замисля и претриса на ниски обороти, след едно-две настъпвания се оправя. При обратното превключване е джелезна - никакви ядове и на -10.Както каза колегата - няма такова животно като Шатъла :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...