pano 24 #41 Отговорено 18 Ноември, 2009 съжалявам,но спирам да чета темата след като видях газовата бутилка.JDM със Газ не мисля! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #42 Отговорено 18 Ноември, 2009 съжалявам,но спирам да чета темата след като видях газовата бутилка.JDM със Газ не мисля!ша се разплача ми в тая криза как да е карам тая ламя е на мен мама тате не ми дават ко си искарам тва е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #43 Отговорено 18 Ноември, 2009 съжалявам,но спирам да чета темата след като видях газовата бутилка.JDM със Газ не мисля!хаха вие просто знаете как да серете на хората в темите хахахахах леле ужасни сте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #44 Отговорено 18 Ноември, 2009 съжалявам,но спирам да чета темата след като видях газовата бутилка.JDM със Газ не мисля!Ти пък ... ако не беше махнал сублуферса .. хич немаше да разбереш че се изплъзва JDM-a ... Давай смело колега .. продължавай да твориш .. това са едни истински реплики на стрът-барове тип JDM ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #45 Отговорено 18 Ноември, 2009 (Редактирано) Браво колега! Много добре е станал стрът бара. Не обръщай внимание на хора който не зачитат труда ти, било то JDM ,боди китове и прернишки тунинги. Дерзай напред, ще следя темата с интерес!п.с. Трабата която си използвал за strut bara от какво е ако не е тайна, защото за моята кола не се предлага и трябва да има hand made :? Редактирано 18 Ноември, 2009 от respawn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #46 Отговорено 18 Ноември, 2009 (Редактирано) колега пожелавам ти успех ! Но истинският JDM Style който си виждал е направен с маркови аксесоари и части ! така ,че ако искаш да запазиш стила все още по добре пести за нещо качествено! че вече от JDM отиваш към Pernik Domestic Market Редактирано 18 Ноември, 2009 от activity Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pano 24 #47 Отговорено 18 Ноември, 2009 (Редактирано) Бре един човек да се изкаже както трябва,визирам колегата "activity",за това което си направил незаслужава да се пуска тема.Нямам нищо против газовите,всеки си избира как и с какво да си кара колата,но да цапаш форума с некакви мижави темици как си сложил туба JBL и газова за иконимия,не мисля че отговаря на заглвието.Да беше пуснал темата под друго име,например "смених японката за англичанка"(общи впечатления) бих я разбрал,но сега в тоя си вид ме възмущава. Редактирано 18 Ноември, 2009 от pano Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #48 Отговорено 18 Ноември, 2009 колега пожелавам ти успех ! Но истинският JDM Style който си виждал е направен с маркови аксесоари и части ! така ,че ако искаш да запазиш стила все още по добре пести за нещо качествено! че вече от JDM отиваш към Pernik Domestic Market [/qu Нещо против Перник,колега п.п. Колата се получава супер.Успех с проекта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #49 Отговорено 18 Ноември, 2009 Браво колега! Много добре е станал стрът бара. Не обръщай внимание на хора който не зачитат труда ти, било то JDM ,боди китове и прернишки тунинги. Дерзай напред, ще следя темата с интерес!п.с. Трабата която си използвал за strut bara от какво е ако не е тайна, защото за моята кола не се предлага и трябва да има hand made :?kолега на всяка кола може да се направи hand made стига да имаш мерак просто зимаш една траба с диаметар 3 см и да е дебелостенна вземаш инструментите и правиш стига да не си от (кражока пречат ми рацете) верно по лесно е да си я купиш като разполагаш с средсва ама като бачкаш за 300 лв на месец ко да си купиш стрът барове ли колата ли да поддаржаш данаци ли да си плащаш Гас ли да сипеш и най вече интернета ли да си платя та да се занимавам с глупости а аз се чудех що една камара хондаджии каде каде по големи фенове от накои хора тука нещат да се регистрират а то се вижда за кфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chicho 8 #50 Отговорено 20 Ноември, 2009 колега мани ги тия стрътове,много нескопосано направении аз си правих мойте,но това е само за украса при теб,направи ги по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #51 Отговорено 20 Ноември, 2009 Alex, защо не помолиш някой модератор да смени заглавието на темата ти за да спрат тези подигравки и заяждания на тема JDM? Май някои колеги са пропуснали поста ти в който обясняваш че си сбъркал заглавието и не си разбирал какво точно означава JDM когато си го писал и продължават да те дъвчат по този въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #52 Отговорено 20 Ноември, 2009 (Редактирано) колега мани ги тия стрътове,много нескопосано направении аз си правих мойте,но това е само за украса при теб,направи ги по добрееми спецялно при мене не са за украса и сам ги направил доста по добре отколкото си мисли6 ефекта се осеща доста и ако може да ми разясниш как да си ги напрвя мислих да ги направя от релса за влак ама щеха да ми надигат капака А и друго много се кефя на сички дето четат всичко наред иначе ще се раберем Редактирано 20 Ноември, 2009 от alex civic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #53 Отговорено 20 Ноември, 2009 (Редактирано) Така,моля моля,без такива нападки и съмнения относно домашните иновации по автомобилите! Преди 5 месеца на колата и сложиш спортни понижаващи пружини 45/35 FK Sport,определено стойката и стана по добра да не говорим че вече стоеше на пътя доста по сигурно.Обаче във завои колата взе да подскача една такава,да се клатушка и да ми скърцат пластмасите във купето сякаш някой ги усуква. След доста четене по форумите(не само този),разбрах че за да е пълен ефекта трябва да си спъна бомбетата,които заради спортното окачване и понижения център на тежестта на купето спрямо сток,оказва доста отрицателно влияниее на страничната стабилност,а оттам и податливостта на усукване и събиране към центъра на тежестта(т.е на вътре) става по голям.Да не говорим че ако я карах без щанги 1 година колата,щеше да се разкрачи като татра(това стана със на един познат 5-тата генерация). Взех ис тръбичка Ф12 дебелостенна ,мерих,рязах,мерих,рязах,огънаха ми ги на тръбогиб,заварих си ги сам,боя и воала ето ти стрът за 20 кинта.Задния ми излезе малко по малко,а отдолу без пари защото материала го имах. След монтажа им,определено станичните подскачания,при завой,скъцането на пластмасите изчезнаха.Така че когато нещо се направи със акъл,дори и във полеви условия дава нужния резултат.! Поздрави на всички! П.П. Към автора,сори за спама! Редактирано 20 Ноември, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #54 Отговорено 20 Ноември, 2009 PETE_TONG, предна горна щанга малко слабичка е станала ама то там не ти позволява просто да е по друг начин. Иначе долната е станала 6+ много ми хареса alex civic, не се връзвай на празни приказки Прависи колата както можеш , а като критиците вземат да ти плащат за частите и материалите тогава да ти държат сметка какво и защо ..... ето ти една идея как да си преработиш твоя стрът : ако можеш ползвай по дебела планка ето аз как бях си я направил : и ако някой си копува "истински " стрътове от ибей дето е по-добре да сложиш две парчета кашкавал ,нека си карат с тях Някои хора предпочитат да върши работа от колкото да е "красиво" .... alex civic, колата е добре щом ти харесва едно малко мое виждане : табелките по колата да отговарят на това което е в същност. Просто на мен ми харесва колите да изглеждат максимално стоково и да нямат "украса". Примерно някой с д13, д15, д16 и т.н. като сложат емблема "Type-R" ми е малко странно. в смисъл ако колата е такава Ок , ама иначе е малко ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #55 Отговорено 20 Ноември, 2009 Теро,прав си малко е хилав но за момента си изпълнява длъжността идеално! След монтажа на смукателя от Д16З6 който стои от 1 месец във кашон,както и да е ,стръта ще се доработи до ето това състояние: просто ще го завъртя,дясната страна става лява и обратното и дозаварям необходимия материал за захващане на щита на купето! Всичко е мислено от преди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chicho 8 #56 Отговорено 21 Ноември, 2009 не искам да обидя някой,просто колегата е сложил много слабичка тръба и нещо не ми харесва,както и на други колеги ето как е мойта,домашно производсвто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #57 Отговорено 21 Ноември, 2009 а бе колеги няма значение кои как я е направил важното е да сте доволни от себе си и да ви върши работа да си осещате разликата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #58 Отговорено 21 Ноември, 2009 Чичо ти явно четеш м/у постовете,май май! Казах че стръта ще се подсили като махна грозния смукател на Д14-ката о сложа този от з6,че сега няма място за подсилване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #59 Отговорено 23 Ноември, 2009 PETE_TONG, chicho-то говори за стръта на alex civic, а не за твоя Иначе стръта на teror1sta е монтиран в момента на колата, която карам. Мога да кажа, че ефекта от него е повече от осезаем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #60 Отговорено 23 Ноември, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #61 Отговорено 14 Декември, 2009 малко да обера прахта на темата като покажа как си направих седалки срещо 500 лв малко обаркаха цветовете при порачката ама се тая мн са удобни а и сам ги чакал цяло лято скоро ще снимам и в колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #62 Отговорено 14 Декември, 2009 Усеща се стила джидием както и японския дух след промените Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX 7 #63 Отговорено 14 Декември, 2009 браво колега много ми хареса проекта ти и наи вече седалките много са яки успех по нататък :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #64 Отговорено 14 Декември, 2009 Дай малко повече подробности за тези седалки. Просто си ги купил или има нещо повече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #65 Отговорено 14 Декември, 2009 Дай малко повече подробности за тези седалки. Просто си ги купил или има нещо повече?да бе правили са му ги по гъза хахаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #66 Отговорено 17 Декември, 2009 вече момтирани в самолета леле колко студ збрах тея дни ама пусти мерак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #67 Отговорено 17 Декември, 2009 браво ! давай в същия дух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #68 Отговорено 17 Декември, 2009 Усеща се стила джидием както и японския дух след промените ...заглавието е поправено на ЕДМ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #69 Отговорено 18 Декември, 2009 Дай малко повече подробности за тези седалки. Просто си ги купил или има нещо повече?колега просто ги закупих тва ми беше стар мерак от доста години но досега нямах вазможност да ги вземасега обаче ще трябва да тарся и подобаващ волан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #70 Отговорено 18 Декември, 2009 Подобаващ с еърбег няма да намериш. Ако не беше той и аз щях да сменя моя, но сигурността преди всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #71 Отговорено 18 Декември, 2009 Подобаващ с еърбег няма да намериш. Ако не беше той и аз щях да сменя моя, но сигурността преди всичко.е да сас сигурност няма да е с аербег ама ако ми изпадне нещо хубаво ще и сложа за по удобно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX 7 #72 Отговорено 18 Декември, 2009 вече момтирани в самолета леле колко студ збрах тея дни ама пусти мерак http://i813.photobucket.com/albums/zz59/alexcivic/cobra.jpg[/im еее браво просто седат уникално супер са заслуйажат си чакането и 500лв :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове