Jump to content
Bobby_

Общи въпроси за Crx

Recommended Posts

Здравейте, Казвам се Боби и от време на време организирам любителски състезания за Фолксваген.... има няколко човека които ме познават от любителските състезания ... (карах с един лилав голф 2) стига толкова за мен.... Като цяло има доста фактори които ме насочват към марката Хонда и то към точно един модел CRX ...

 

Публикувано изображение

 

общо взето ме интересува каква е поддръжката на точно този модел.... с какъвто и да е двигател....

Съвместими ли са двигателите на 1,5 ; 1,6 ; 2,0..... мисълта ми е дали монтажа на моторите като лапи и опорни точки е еднакъв....

ел инсталациите на тези мотори близки ли са?

 

Общо взето Хондата ми е малко пълна индия.... и не я познавам изобщо знам че ако (което е напълно възможно) сменя голфа за друга кола то тя ще е точно този модел и марка!

 

също така ме интресува и евентуални цени на части за дозасилване на втек ....

 

като цяло е това засега.... определено ще има още въпроси .. но все пак е някакво начало

 

ще се радвам ако ме запознаете по подробно... Общо взето няма много близки приятели с такива модели автомобили.... и ще ми трябва доста инфо

 

Благодаря ви предварително:)!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много може да се говори по темата, но има и доста материали за четене, затова почни оттам.CRX никога не се е предлагал с двулитров мотор, а тази модификация, ако не се лъжа няма и с 1,5. До колкото знам се предлагат няколко варианта 1,6 (от Д и Б сериите).Колата е много лека, стабилна и повратлива. Не съм притежавал такава. Покарах за кратко преди време. Изключително пъргава заради теглото, но и трудна за спиране по същата причина.Ценитеза части са много обширна тема. Зависи за какво ще ползваш колата и какво можеш да си позволиш. Такива рексчета има и по 500 коня, но подобен проект излиза не помалко от 10 000 - 15 000 долара. Инсталациите не са напълно взаимозаменяеми, но няма нещо, което да не може да се преправи. За ежедневно каране е блага заради малкия разход.Предвид годините, доста гният, но смерак и това се оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста хонди смених за 2 години , но моето звер4е не си го давам ( CRX 2 ген В тек ) уникална кола както за градско така и за извън града. Сигурно няма по икономична кола 150 коня и с такъв вървеж ! ( нека ме поправи някой )ако намериш читава не му мисли дълго.... Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключително пъргава заради теглото, но и трудна за спиране по същата причина.

Абе баш по-лесно си е спирането на лека кола :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много може да се говори по темата, но има и доста материали за четене, затова почни оттам.CRX никога не се е предлагал с двулитров мотор, а тази модификация, ако не се лъжа няма и с 1,5. До колкото знам се предлагат няколко варианта 1,6 (от Д и Б сериите).Колата е много лека, стабилна и повратлива. Не съм притежавал такава. Покарах за кратко преди време. Изключително пъргава заради теглото, но и трудна за спиране по същата причина.Ценитеза части са много обширна тема. Зависи за какво ще ползваш колата и какво можеш да си позволиш. Такива рексчета има и по 500 коня, но подобен проект излиза не помалко от 10 000 - 15 000 долара. Инсталациите не са напълно взаимозаменяеми, но няма нещо, което да не може да се преправи. За ежедневно каране е блага заради малкия разход.Предвид годините, доста гният, но смерак и това се оправя.

Благодаря за съвета за четенето.... определено ще ми трябват 2-3 седмици за да изчета форума.... определено техническата част...За моторите - нямам никаква представа с какви мотори е излизал модела!Определено спирането може и да е някъкъв проблем но той не е неразрешим... (ще намеря решение...)Определено няма да търся някакви коне над 200 ...а и не съм особен фен на турбо проектите.... обичам си атмосферките :)За инсталациите - мисълта ми беше дали като цветове на кабели дали съвпадат... буксите взаимо заменяеми ли са на бушонното табло... както и на разположението им в моторния отсегопределено не мисля да я карам ежедневно... просто искам да сменя Голфа щото съм на 80% от възможностите на мотора му а от тук нататък става мнооого скъпо и не ми се влиза в интересни разходи за 50кс които ще ми излезнат около 5000лвТова с гниенето не е много приятна новина.... това е втория повод да разкарам голфа... ще ми трябва информация къде са:най често срещаните места за гниене.... купето къде поддава на изкривявания... .... общо взето слабите места на купето...Ако ще купувам такава кола... то няма да е от БГ (почти сигурно е)....Извинявам се на Модовете че не съм постнал темата където трябва... Редактирано от Bobby_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ще усетиш каква е разликата между голфа и рекса,просто ше се влюбиш в 2-ра ген.црх.пъргава малък разход и приятно излъчване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид на това че ще го ползваш за състезания, защо не погледнеш и четвърта генерация на Сивик! Еднакви отпред, назад си е хеч, но е с по голямо междуосие от рекса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид на това че ще го ползваш за състезания, защо не погледнеш и четвърта генерация на Сивик! Еднакви отпред, назад си е хеч, но е с по голямо междуосие от рекса.

смятам че Рекса (защо му викате така?) е малко по добре балансиран.... също така и с по малкото междуосие е подходящ за къси изискващи маневреност писти. Да за високи скорости не е особено удачен но аз не мисля колата ми да прави повече от 200 (и то за кратко...)4 ген, става..... знам много добре Хондата на Тони (Тонев) за съжаление не съм го зачеквал по сериозно за колата му и да ми пообясни нещо за този тип автомобили.... но все пак.... Рекса мноооого ми харесва на външен вид :)Тепърва започвам да се уча . "Какво е това и има ли то почва в моя гараж :)"Като части по интериор и екстериор труден ли е за набавяне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега РЕХ е много красива кола подкапака си събира от 1.3 до 2.3 двигател за преправянето са нужни много новости тъй като лапите несъвпадат и инсталацията но за нея небери грижи лесно става, но поради тази причина някой от хората са създали Mounts kit за всеки един двигател спрямо даден модел кола.Предимството е че колата е супер лекичка пергъва ,недостъкът е че при голяма скорост няма тежест която да я накара да спре за правите е ОК но доидели завои става нестабилна поради тази пречина вече смених една черна перла за червената кралица и си я пазя-с две думу не си сбъкул модела за тунинг но трябва много добро окачване спирачки гуми ако смятъш да я натоварвъш.Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни ето тази тема, има малко инфо за основните 2 модена на CRX-а, който ти си харесал: CRX B16 vs D16D16 е 1.6 литра, 16 клапана, 2 вала, без VTEC с 2 варианта 125 коня и 131 коня (2-рия е без катализатор и ламбда сонда)B16 е 1.6 литра, 16 клапана, 2 вала, със VTEC с 1 вариант 150 коняОтделно в коша влиза по-новия B16 от сивик след 92 година, който е 160 коня, както и B18 от Интегра, който варира в зависимост от модела от 185 до 200 коня.Частите не са трудни за намиране, но пък са скъпи ако взимаш нови...интериор и ламарини от ударени или застаряли в BG има много, но пък са доста измъчени. Иначе нови с поръчка има, но забрави за цените при Golf II.Питай каквито други въпроси имаш ще отговаряме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл колега!Определено си се насочил към един от най-култовите модели на Хонда. Относно това за което ще ползваш Рекса:Ако ще е за драг това е най-добрия избор между Хондите.Ако обаче ще се качва на писта там мисля че е по-добре да се замислиш за Сивик 4-та генерация. Тя определено има по-добър баланс от Рекса.Успех в търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такава кола,който се е качил на ЦРХ-2г. се е влюбил в него завинаги.Варияции за мотори всякакви,стига да ти се занимава.Във форума има доста младежи,които са монтирали всякакви мотори.Мисля,че никой не би ти отказал съвет и помощ.Има и доста материял за суаповете тук в темите.Части има всякакви на доста достъпни цени,както колегите отбелязаха, има и доста коли на части за продан :) Дори и в сток вариянт Рекса си върви доста прилично,говоря за Д16-ката,а Б16 ВТЕК е сериозна машина.С малко мерак и пари би стегнал доста злобен агресор от един ЦРХ,мачкащ конкуренцията в неговият клас,че дори и доста по-нагоре.Прочети темите в Хонда спорт и тунинг и проекти,там има доста интересни неща :) Успех!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мислех да го пускам да не сера в темата и ако Мод.колектива реши че не е тук мястото да го изтрие но :) ето ти сравнение между Црх и сивик мисля че това е на най-високо ниво направено :)САМО ЗА МАНИАЦИ дано съм помогнал ,иначе колегите сса ти казали ,1.3 carb ,1.4 dual carb ,1.5 mono,1.6 sohc,1.6 dohc,1.6 VT dohc, като всички са 16v, разликата ако не се лъжа в междуосието е 20см но е съществено ,между Сивик и Црх, На VT вариантите и при двата модела ,окачването и спирачната система е различна ,т.е. по голяма! поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скачай и не му мисли... Започнах с D16Z5, от няколко дни съм горд собственик и на Д16А9... На лято (живот и здраве) смятам да скоча и в трета - B16-ка, а нищо не вдявам от коли! :> Лично за мен (очевадно и за други) много пъргав и стабилен автомобил. Разход спрямо "вървежа" - перфектен.Казват, че трудно спирал, но това си е доста относително.В сравнение с други маркиавтомобили (ако говорим за нови), частите са си перфектни от към цена. Носи много на силов/оптичен тунинг - стига да те хапе кучето и да имаш левчета.Нормално за мен е да са поизгнили - почти всеки първо скача на двигател, тук таме окачване/ходова и яко ръчка... Кой мисли за ръжди/гниене и подобни - нали от тук, до там вдига 200!? :> Ако наистина държиш на колата си (без да Й робуваш разбира се) няма да имаш грижи, но това не се ли отнася за коя да е марка? После/следпис: Манията е голяма!После/следпис 2: Още по голяма, когато паркираш рексчетата и откриеш разлика само във джантите (визуално)! :>

Редактирано от ivankrystev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гниенето:Най - често срещаните ръжди по колата са задните вежди и около капачката на резервуара. Ако намериш неудряна (много малко вероятно) може и да няма гнилоч.Друго характерно място е шибидаха и то самия капак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да пиша,ама...за рекси ще кажа само добри неща,та не знам дали ще съм обективен...скачай в един лагерник и ... няма да слезеш от това чудо на техниката... :) .Имах 5 такива,сега останаха само 2...кризата не прощава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Първо добре дошъл и второ избрал си правилния автомобил :lol: и аз като теб в началото имах хиляди въпроси и постоянно питах и се рових из нашия и чуждестранни форуми, за да мога да събера колкото се може повече информация за рексчетата. На въпроса ти "къде най-честно црх-а гние?" ще ти кажа,че съм забелязал най-често гнило- под резервната гума- на шибидаха- на задните вежди- зад и около капачката на горивото В продължение вече на 6-7месеца търся перфектния за мен рекс, но все още не съм намерил нещо найстина запазено и нещо, което да си струва 4000лв. Не съм се отказал и се надявам да намеря това, което искам. Пожелавам ти от все сърце да станеш собственик на този уникален автомобил ! :lol:

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ти кажа колега...махнах кола 2002година (голф 4 1.9 ТДИ) с климатици и незнам си там какви екстри за да карам CRX...много съм доволен и мисля че няма да збъркаш ако си вземеш...било то за рали,драг или ежедневка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен първо добре дошъл във форума и сектата наречена ХОНДА избора ти е префектен няма да сгрешиш рекса си е мания :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите :cool:Определено доста време разглеждам за предимства и недостатъци на точно този модел.... (просто нищо друго не ме грабва от гамата на хонда) но както разбрахте съм собственик на Голф 2 :) Общо взето ми трябва едно много читаво купе (база върху която да градя)... без интериор (само табло и уредите да са вътре) мотора може и да е леж ... така или иначе след като я взема тази кола ще я измъча доста докато не "роди"..... и след като "роди" ще се започне избора на мотор (до 2000) с който да екпериментирам натрупаните знания като общ опит....Относно китовете за монтаж на различни мотори.... определено е значително улеснениеКато окабеляване.... докато опознавам този мотор ще е добре да го покарам с оригиналната електроника.... а по нататък във времето ще е с другаопределено разхода на колата НЕ ме интересува особено след като колата ще се кара предимно по писти....Относно спирането..... Кои апарати и дискове са по големи? На 4та ген. или на рекса?има ли основни разлики в амортисьорите и шенкелите?....носачите .... общо взето в предницата и задницата какви са разликите?За окачването.... от голфа се научих.... трябва си истинско а не компромиси... а и след един проведен разговор с Един от Светилата в Хонда спорта .... след като видях как се е променило стоенето на писта.... темата с амортисьорите почти решена, просто трябва да избера перфектното окачване за моите цели и успоредно да е на приемлива цена (щото знаем за 500лв за 4 коила за голф и знаем и за 5500 за коил ...пак за голф 2 ) цифрите са точни а не са случайни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега като цяло окачването на црх 2г и сивик 4г са еднакви номера е да си вземеш от Втек шенкел апарат и диск с носачи защото те имат разлина с нормалните това е което мога да ти кажа,ако имаш др питания кажи както сам видя всеки помага с каквото може било с акъл или съвет лека и Поздрави!!!;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...