vaskoyotov 0 #1 Публикувано 28 Октомври, 2009 Колеги! Имам проблем с Прелюдката! Проблема е следния! Карам,карам, спирам не пали! Чакам да истине двигатела и пали на седмица един/два пъти ми се случва!Но днес вече не запали изобщо УМРЯ Никакъв признак на живот От Разград съм и няма към кого да се обърна за помощ. Не искам да се рови напразно! ПОМАГАЙТЕ !!Благодаря ви предварително!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 28 Октомври, 2009 главното реле видя ли го. помпата чува ли се? дай некво инфо. ток на свещите идва ли.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #3 Отговорено 29 Октомври, 2009 (Редактирано) Главно релеНамира се под волана,като погледнеш с лице нагоре,вътре в таблото.Сиво на цвят,дълго около 12см.,буксата му е отдолу.Сваляш,презапояваш спойките и си ок Ето подобнаТема Редактирано 29 Октомври, 2009 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vaskoyotov 0 #4 Отговорено 29 Октомври, 2009 главното реле видя ли го. помпата чува ли се? дай некво инфо. ток на свещите идва ли.... За релето незнаех! Помпата не се чува когато ми направи проблем (загрее). След като изстине 10/15 мин. се оправяше но вчера вече неще да пали тотално. Ще смъкна релето днес и ще го запоя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #5 Отговорено 29 Октомври, 2009 Main Relay 100%... аз не знам Прелюд който да не е правил проблем от там, а и не само Прелюд! След като го презапоиш и ще се оправи... стига да не окотиш релето докато го запояваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #6 Отговорено 29 Октомври, 2009 ... а и не само Прелюд! След като го презапоиш и ще се оправи...Според BOSS`HOGG около 80% от Хондите, които е внесъл, са имали този проблем. Цитирам по памет, защото ме мързи да търся точно в коя тема го написа това. Презапояваш спойките на релето и си готов. Големият член е само в свалянето и връщането обратно на релето, защото е на много неудобно място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vaskoyotov 0 #7 Отговорено 29 Октомври, 2009 Благодаря на всички!! Извадих релето,запоиха го и сега си пали перфектно Още веднъж Ви благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #8 Отговорено 29 Октомври, 2009 колеги аз също имам подобен проблем и ще ми се наложи да извърша тази процедура но не разбрах какво точно се презапоява или карам всичко наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #9 Отговорено 29 Октомври, 2009 Ей тези пъпчици ди презапояваш всичките... на снимката ти е показано как трябва да са нормално и как са когато са повредени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #10 Отговорено 29 Октомври, 2009 Презапой го цялото,няма загуба.Бос-а беше писал в темата която аз бях пуснал за моя бивш Акорд.Същия проблем.Много често срещан,но пък доколкото знам е единствения (ако може да се нарече) проблем с инсталацията на Хондите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #11 Отговорено 30 Октомври, 2009 Аз бях готов да се обзаложа че е комутатор или бобина,ама добре че си замълчах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #12 Отговорено 30 Октомври, 2009 И аз замълчах по същата причина. Предния ме издъни с бобината след 2 седмици симптоми като описаните по-горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barba 21 #13 Отговорено 30 Октомври, 2009 Модератор сложи я в Полезни технически , ако я няма, много полезна тема дори и снимков материал има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #14 Отговорено 2 Април, 2010 Колеги, днес на няколко пъти ми се случи на топла кола, като дам контакт и лампичките по таблото започват да цъкат бързо, след което таблото изгасва напълно! След което, като като изгася с ключа и дам отново на контакт се оправя. От прочетеното по горе си мисля, че е от спойките на главното реле. Дайте мнение и ако е така, кажете къде се намира релето при Прелюд 5 ген. Дали е под волана, както е при четвърта? Някой от собствениците на 5-та ген. правил ли е подобна манипулация? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #15 Отговорено 3 Април, 2010 Колеги, помагайте! Или поне ме насочете към някой елкон във Варна, където знаят за какво става въпрос. Ходих при едни и като им казах за презапояване на главното реле и ме погледнаха така, все едно току що съм кацнал с космически кораб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 3 Април, 2010 Не е от релето. Погледни за хлабава маса - навсякъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #17 Отговорено 3 Април, 2010 Подобен проблем при мен беше от хлабава клема на акумулатора по-точно минуса! Странното е, че бях убеден, че клемите ми са стегнати и тях последни ги проверих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #18 Отговорено 3 Април, 2010 ако масите са ти наред,значи клемореда се ебава зад контакния ключ.надявай се да не е той,че е 160лв в Бултрако ако не се лъжа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #19 Отговорено 3 Април, 2010 Ами като ги пробвам на ръка клемите на акумулатора са добре, но ще ги сваля зачистя и стегна наново! Ще проверя и за други маси по купето дали са стегнати, пък ще видим. Щом казвате, че не е от релето засега няма да го пипам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #20 Отговорено 3 Април, 2010 Понеже темата е горе ще я ползвам да кажа че подобен проблем със спукани спойки се получава и при компютъра на ABS-a. Японска му работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #21 Отговорено 3 Април, 2010 А какви са симптомите при компютъра на ABS? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #22 Отговорено 3 Април, 2010 (Редактирано) ... като дам контакт и лампичките по таблото започват да цъкат бързо, след което таблото изгасва напълно! След което, като като изгася с ключа и дам отново на контакт се оправя...Аз чак сега прочетох темата и за това ти говорих за главното реле на лични, но според мен това не е главното реле а "клеймореда" на патрона на контактния ключ, разглобяваш го, почистваш го от нагар напръскваш го с контактен спрей и си готов! Ако не ти се занимава отиваш при Драго или Стамен и си вземаш работещ! Това представлява един такъв сикирдик вътре с три гергилека които се държат от една мъндракука! :D Ето за какво иде реч... на тези пъпчици не трябва да има нагар: Редактирано 3 Април, 2010 от ManiaK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #23 Отговорено 3 Април, 2010 А какви са симптомите при компютъра на ABS?Лампата не гасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #24 Отговорено 10 Април, 2010 Значи за да се приключи с темата ще кажа, че прегледах за разхлабена маса навсякъде и не установих такава. Клемите на акумулатора обаче ми се видяха доста окислени (не са пипани поне от година). Почистих ги добре и ги стегнах максимално. Нарочно изчаках поне една седмица и проблема повече не се е появявал, надявам се да се е решил от това. Ако пак се появи ще обърна внимание на клемореда. Благодаря на всички колеги за напътствията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #25 Отговорено 6 Юни, 2010 Доста време след последния отговор по темата мисля, че нещата вече се изясниха напълно. Малко предистория: значи проблема с премигането на лампичките по тъблото се появяваше винаги след дълго каране на колата поне 1 час. , т.е. след почистване на клемите и стягане на масите не се е появявал до момента, в който покарах колата по-дълго време на извънградско и отново същата работа- премигване няколко пъти на лампите и изгасване, след което никакви тоци. Както казаха колегите по-горе оказа се клеймореда. От снимката по-горе се виждат пъпчиците, които правят контакт при отделните степени на завъртане на ключа. Обяснявам си проблема по следния начин- при по-продължително каране, малко или много клеймореда загрява, а това води до разширяване на метала, при което едната от пъпчиците не прави добър контакт, поради износване. Нямаше натрупан нагар, но износването се виждаше с просто око. Наслоихме малко калай и всичко стана тип топ. Дори и след продължително каране, проблема повече не се появи! Мисля, че темата е важна тъй като на няколко места /все прехвалени елкони/ не можаха да установят проблема- казаха трябва да се чака да изгасне колата и тогава до се търси по веригата След това пък твърдяха, че клеймореда не може да се ремонтира, а трябва да се смени с нов и така. Абе с две думи внимавайте при кого ходите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове