rollin 463 #1 Публикувано 16 Октомври, 2009 Здравейте колеги, понеже пуснах тема, че си търся газов инжекжион втора ръка ме навя мисълта дали всеки би станал на моята кола...?Дали има нещо по специално което трябва да знам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kytila 249 #2 Отговорено 16 Октомври, 2009 (Редактирано) Аз съм с газов инжекцион BIGAS на моя прелюд Х23.Слаган е в София.Дотук никакви проблеми.Разход градско(Пловдив)- -12-14л/100км извънградско- 10-11.Сменяш само двата филтъра на газта на 10000км.Те са 20 лв.И тва е .Иначе за втора ръка и дали всеки става...Ако имаш избор сложи си по-качествен. Редактирано 16 Октомври, 2009 от kytila Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 17 Октомври, 2009 Има много неща които трябва да знаеш колега, имаше една обявка на един колега, незнам и ти може да си бил които имаше намерение да ис купи втора ръка ГИ. Там изписах една кофа мастило ама понеже обявата беше в раздела купува и модератора сметна че не е нужно колегата да знае тези важни неща определи мнението ми като спам и го изтри. Нищо чудно този колега да си бил ти и сега затова да си пускаш тема тука. Малко ме мързи да пиша пак толкова много ама по важните неща ще ти кажа. Първо, мога да ти кажа да забравиш за ГИ втора ръка поради няколко много важни причини. Не се знае кои какво ще ти продаде като система, има много стари системи с мноо кофти софтуери които почти не се погаждат с по модерните коли ( говоря за комповете на колите). Не знаеш това което си купуваш дали работи няма и как да го пробваш, марките ГИ са повече от космите на главата ти и всяка по екзотична такава прави обслужването и настроиките и невъзможни. Всяка марка ГИ си има собствен софтуер за настроика и интерфеисен кабел, без тези две неща газовата ти е купчина кабели и дрънкулки. Да не говорим ако я купиш с някои изпаткал или бъгнат комп, първо че няма да можеш да намериш лесно нов второ че струва колкото цялата уредба. Да кажем че попаднеш на известна марка и има сервизи които биха ти я монтирали, един монтаж струва 300 лева ти да я вземеш за 400-500 да кажем, и да кажем че и бутилката с която ти я дават ти пасва на тебе щотро ако не пасва имаш още 150 лева за бутилка и сонда.От там идва ред на дюзите едвали някои ще ти продаде ГИ с дюзи на кеихин или принс които гарантирано издържат по над 100 000км. Всички останали измекярски дюзи няма да знаеш на къв пробег са и вероятноста да се наложи да смениш някоя е доста голяма да не казвам всичките. Да предположим че имаш късмет и те се паднат хубави дюзи да ама ти трябва още по голям късмет за да стават тези дюзи за твоя мотор, щото дюзите се определят според киловатите на колата. Взел си газовата за 500 дал си 300 за монтаж вече си на 800лв без гаранция и от тук на после почваш да очакваш изненади. При положение че за 900 лева има нови ГИ на Фобос които като система и софт са много читаво направени (при тях можеш да извадиш лош късмет само с некъдърен монтаж за това е за предпочитане да отидеш направо в Плевен, макар че дори и там съм виждал толкова безумен монтаж на тръбата за газта че щеше ми се спука жлъчката от смях ама аиде 1 на 100 коли ако са я издънили така бива ) Има нови ГИ за по 600-650 лева без бутилки разбира се на Изигаз и Старгаз има и кабели с софт за тях 120 лева и ако си по къдърен и сам можеш да си я сложиш, ако не можеш сам то пак нямаш сметка. Един единствен вариант за 2-ра ръка ГИ е приемлив, ако намериш сервиз за Ги които да ти предложи да ти монтира ГИ втора ръка с някъква минимална гаранция поне 3 месеца за да се види как ще се държи системата и няма ли да изпатка нещо. Това е единствения начин в които няма да рискуваш сериозна набутвация но говоря за наистина сервиз за ГИ а не някои гаражен маистор на такъв не се хващаи ще береш ядове много от личен опит ти го казвам те намират от някъде разни уредби намери кабел и софт които едва познава и хаиде на монтажа па после спасяваи се.Ако питаш мен събираи пари и си сложи една чисто нова БРЦ за да знаеш че няма да имаш никви проблеми с уредбата и разбирателството между бензиновия и газовия комп което е всъщност разковничето на читавата уредба. Да не стане да съжаляваш за спестените 300-400 лева щото прим мен първия път така стана. От тогава станах специялист по ГИ сега на хондата сложиш БРЦ без да се замисля и с всеки ден се убеждавам за какво съм си дал парите, купих си спокоиствие е поне докато не си намеря кабел за връзка и не почна да се чопля по нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #4 Отговорено 18 Октомври, 2009 Ами мерси много колега за сувете, вече определено няма да си купя втора ръка ГИА някакви идеи колко пари е с монтажа BRC ГИ, и дали тея българските също са добри, че един приятел има две CRV-та и двете са с български ГИ и казва че е много доволен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 19 Октомври, 2009 Ами мерси много колега за сувете, вече определено няма да си купя втора ръка ГИА някакви идеи колко пари е с монтажа BRC ГИ, и дали тея българските също са добри, че един приятел има две CRV-та и двете са с български ГИ и казва че е много доволен...Българските като уреби са добри, ползват реика на RAIL италянска , изпарителя е турски но в сервиза са абсолютно убедени че и тои е италянски но това не е проблем дори турски няма да имаш ядове с него тои е толкова проста система че и в зимбабве да ги правят се тая, не е като на обикновените газови. Софтуера и управлението на инжекциона си е нашенско те си го правят, е взиаимствано е от тук от там но наистина е много добре направен, дори има 3 режима на каране което другите ГИ го нямат, Спорт, Нормал, Икономия. Гледам че си от Първомаи и Плевен никък не ти е близо, за съжаление в Пловдив не знам къде монтират Фобос, стра загора също ти е близо но и там не знам има ли. Влез в саита на фобос и провери. Друго нещо, в Пловдив в един наистина доказан сервизи за АГУ срещу входа на ПУ на пазараджиошко шосе ми предложиха да ми монтират няква Латвиска уредба ТАМОНА. Нямам спомен но мисля че ми казаха че от цялата уредба само Компа е латвииски а изпарител и реика са италянски. Цента с кръгла бутилка беше 1170 лева, с 1 год гаранция, като аз лично свалих от нета софта за ТАмона и го разгледах, направен просто перфектно, толкова възможности за настроика и донагаждане има че незнам кола която да не му се подчини. Само като пример, може всяка дюза сама по отделно да се коригира спрямо работата на всеки отделен цилиндър в зависимост от стеопента му на износване. За тамона толкова, ЛОВАТО не е за препоръчване, ловато не произвежда ГИ прявят ги в турция и софта е много бъгав разбира се само с по стари модели инжекциони, за компове със самоадаптация не е препоръчителен.СтарГаз, ИзиГаз, Омегаз и всички тем подобни "газ", са някво компромисно решение ползват реики на RAIL (клони към ниския клас реика но е достатъчно стабилна и издръжлива за парите си ) те са около 1000-1200 леваБРЦ наи доброто на пазара заедно с Ланди, и Бигаз са на доста по солени цени. БРЦ в пловдив последно беше на 1550 лева в софия на 1450лв. Бигаз 1800 лева в софия. Има още една читава и евтинка системка Стефанели за около 1100 1200 лева но само софи и варна я предлагат. Иначе за Българския фобос както и твоя колега е казал че е доволен и аз ти казвам че ще си. Питаи ги в пловдив има ли кои да ти монтира, щото не си струва да хоиш в плевен на монтаж ако после се наложи за нещо да се пипне ще тря да биеш път чак до там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #6 Отговорено 19 Октомври, 2009 Мерси за съветите много колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #7 Отговорено 5 Март, 2011 (Редактирано) Привет колеги Ще използвам темата на колегата за да споделя впечетленията си от ГИ Фобос 1 монтиран на Прелюд H22A5. Искам да отбележа че ускорението и мощноста на двигателя се запазиха. През целия диапаон на обороти няма пропадане в мощноста. Разхода извьнграда е 10/100 като сьм карал с 130-140 на автопилот. Пробвах я от 140 я натиснах и до 210 ги направи с лекота и можеше още но небеше разумно и се отказах да я тествам повече. Малко подробности за конфигурацията:Испарителя е полски "Magic" с дебит за двигатели до 350 кс. Много е компактен и се сьбра под стойката за акумолатора. Инжекторите са Rail Horizon. Доплатих 80лв за тях защото са доста бьрзи и осигуряват минимално време за стабилен празен ход 1,8мс. За това са и малко по шумни но бьрзината им оправдават шумноста.Дюзите са 2,8мм. Ако ви интересува тоя двигател е с последователно впрьскване. Има значение при подбора на дюзи и настройките. Задьлжително за такива мощни двигатели трьбопровода ,сондата ,и газовия клапан са за трьба с диаметьр 8мм за да има дебит. Компа е си е Бг производство Фобос 1. В студовете почва да раздвижва инжекторите за да ги размрази ако има такива Сложих и система за омасляване на клапаните за която доплатих още 155лв. Тя е вакумна и двигателя си засмуква течноста през дозатор. За сега сьм много доволен. Ще пиша като я засека градско и имам нови впечетления. А и да кажа че се сьбра бутилка 50 литра между двата "бутуша" отзад. Мисля че диаметьра беше 310мм. Редактирано 5 Март, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #8 Отговорено 6 Март, 2011 Ето и снимки на монтажа . Това цилиндричното е испарителя. Под стойката на акумолатора се сьбра. А тая бялата бутилка с синята капачка е омаслителната система за клапаните. http://mom4i74.snimka.bg/other/gi-fobos-1.575654 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #9 Отговорено 6 Март, 2011 (Редактирано) Ето и снимки на монтажа . Това цилиндричното е испарителя. Под стойката на акумолатора се сьбра. А тая бялата бутилка с жьлтата капачка е омаслителната система за клапаните. А компа на газовата е скрит под кутията с бушоните в двигателния отсег.http://mom4i74.snimk...-fobos-1.575654 Редактирано 6 Март, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #10 Отговорено 16 Март, 2011 Привет колеги. Засяках разхода и градско. 13,2л/100км. Живея в софия и маршрута ми е в пиковите часове от Слатина до обеля през сточна гара и сливница. постоянно сьм в задрьстване. За сравнение другата ми кола е с двигател 1,8 114 коня и харчи 14,8 градско . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #11 Отговорено 16 Март, 2011 А на бензин колко ти даваше горе долу? Аз също съм на мнение,че 2ра ръка ГИ няма смисъл. 95% от колите с ГИ"нов внос/монтирани в Италия, примерно/" са последен марш. За Фобос чувам само добри думи, никой не се е оплакал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #12 Отговорено 17 Март, 2011 Привет колеги. Засяках разхода и градско. 13,2л/100км. Живея в софия и маршрута ми е в пиковите часове от Слатина до обеля през сточна гара и сливница. постоянно сьм в задрьстване. За сравнение другата ми кола е с двигател 1,8 114 коня и харчи 14,8 градско .Момчи, според мен разхода може да ти падне малко! Всеобщо мнение е, че във фобос не си падат по настройките. Моята след един месец става на година и мисля, че настройките все още не са оптимални. Разхода ми сега (зимата) е 12л/100км като имам малко извън градско а двигателя е ф20 но пък съм с автоматични скорости, твоя разход трябва да се доближава до моя въпреки разликата във двигателите!От снимките виждам, че са запомнили къде са слагали зарядното и копчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #13 Отговорено 18 Март, 2011 (Редактирано) А на бензин колко ти даваше горе долу? Аз също съм на мнение,че 2ра ръка ГИ няма смисъл. 95% от колите с ГИ"нов внос/монтирани в Италия, примерно/" са последен марш. За Фобос чувам само добри думи, никой не се е оплакал... Барси незнам колко гори градско на бензин защото не сьм я засичал. На дьлго сьм я засичал на бензин и гореше 7,5-8,0л на 100 км. А вие ходилили сте на други места да ви центроват фобусите и кьде са те? Имам предвид за София. А за копчето аз си избрах местото и им казах кьде го искам да е монтирано. Може би след време трябва да се центрова наново. Все пак е нов и мемрани и клапани се сработват и си променят парамерите. Редактирано 18 Март, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #14 Отговорено 18 Март, 2011 Е добре и сега да не се окаже, че Фобос са немарливи? Аз лично заслагам ли, докато не ми оправят настройките няма да им платя А тя докато е гаранционна има сервизи, управители, регионални управители и т.н. Как така една година и не е насторена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #15 Отговорено 18 Март, 2011 Кои са тези които ще те изчакат да изгориш 3-4 бутилки газ и тогава да им платиш. Или ти от първия километър разбираш дали колата ти гори нормално? Аз лично бях много доволен от първите замервания но на първата седмица ми изгоря компютъра. Сменява се гаранционо както трябва да бъде ама ми стана интересно как правят настройки на нов компютър а колата не е мръднала и метър. Последно време забелязвам леко повишение на разхода и трябва да мина половината околовръсно на София за да стигна до Богров за да им кажа, че ми гори 500гр повече. Ще я закачат и ще променят някоя друга настройка и как да разбера, че разхода е добър? Не съм търсил сервиз но ще трябва за в бъдеще. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #16 Отговорено 18 Март, 2011 (Редактирано) Имаш ли кабели за настойките фобос Гарфи? Редактирано 18 Март, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #17 Отговорено 19 Март, 2011 Нямам но веднага бих си купил ако намеря на сносна цена! Както знаеш програмата и пълни инструкции за работа с нея я има на сайта на фобос. Ако човек има желанието и е малко технически образован би се справил с настройките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове