Jump to content
Slade

Как се свалят ръчките на стъклата (англичанка)?

Recommended Posts

Здравейте,

 

Шита е пълен... Снощи ми се счупи външната дръжка на задната врата (гайката, която е внедрена в пластмасата излезна заедно с болта и сега вратата се отваря много трудно.

 

Публикувано изображение

 

Исках да почна да разглабям и лепя докато е хубаво времето, но уви запецнах още на първата стъпка:

 

Публикувано изображение

 

Трябва да се извади някакъв проклет "кламер", който държи скапаната дръжка на стъклото.

Лошото е, че никъде не се вижда при мен тоя гад.

 

В ръководството го показват къде е, но аз не го виждам!

Публикувано изображение

 

Моля помогнете от коя част на дръжката трябва да бъркам с кукичката и изобщо има ли шанс да закача тоя кламер?

 

После смятам да откача дръжката, която на задните врати на англичанките е закрита от всички възможни карантии във вратата. Дръжката и гайките смятам да възстановя с течна стомана и да монтирам обратно.

Филмът ще е пълен, но с порядъчен запас от псувни, мисля че ще се справя... (имам ли избор?)

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем. Като затворя задната врата по-силно и дръжката увисва на някъкво жило, но си работи. Първо обмислях варианта да я залепя с нещо за вратата, но реших да търся друга дръжка. И тук идва проблема със свалянето на кората. Който има идеи да помага. Благодаря!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ръководството го показват къде е, но аз не го виждам!

Няма как да го видиш, защото е между дръжката и декоративната шайба...Ето, да добиеш представа, как стои в дръжката...http://media.snimka.bg/3093/012442080.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-лесно става махането на зегерката с кука за плетене(дето бабите плетат чорапи ;) , едни тънки куки около 30 см със засечка в единия край). пъхаш я обикновенно от към широката страна на дръжката и със засечката хващаш и дърпаш на вън зегерката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ах мръсниците, защо лъжат, че г*за на зегерката е откъм дръжката, а всъщност е откъм широката част???Мерси за отговорите! Дано и другите неща в сервизното не са толкова подвеждащи...Утре ще ръчкам с различни пособия, за съжаление нямам такава кука, но мисля, че като разтегна един по-дебел железен кламер ще мога да оформя фина кукичка на края му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз благодаря за информацията!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип е откъм дръжката, но може да се сложи и такакука от тел също върши работа, или от ламаринена лента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно за дръжката, а след това кората трудно ли се сваля!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се сблъсках с този проблем най-лесно става с връзка примерно от маратонки. Прекарва се няколко пъти напред назад и телчето се закача за нея и се надига :) съжалявам за обяснението , ама няма как да го обясня по-добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става и с по малка права отверка.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да си го представя с права отвертка, но снощи работата стана с фина кукичка от дебел кламер. Г*за на скобата наистина беше от задната част на дръжката, не както е в ръководството.Вратата е изкормена и дръжката е свалена - всичко по учебник. Неприятна е изненадата от щетата по пластмасовото легло на гайката - много разтрошено. Снощи си поиграх с епоксидната смола и горе-долу повъзстанових някакво легло. Днес ще увия допълнително мястото с капронов конец за ремонт на въдици :) напоен в смолата и сглабям всичко. Дано смолата не се окаже твърде крехка, защото следващия път направо ще я разпробия тая дръжка.Довечера ще снимам какво съм направил, за да приключа темата. Дръжката на вратата на навигаторката също поддава леко и ще трябва я разглабям, но ще се разбере дали пак е нацепена пластмасата или само трябва да се притегне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото следващия път направо ще я разпробия тая дръжка.

А явно аз съм от по нетърпеливите и направо я пробих :)На старата ми кола, като я взех беше счупена едната дръжка по същия начин, та се наложи се малко побългаряване - пробихме квадратен отвор в горната част на дръжката (над ключалката) и я захванахме с един коларски болт (мисля 6мм) за ламарината на вратата. Не си спомням дали ни се наложи да пробиваме и самата врата, но това не е болка. Важно е да не се пренатегне гайката от вътрешната страна на вратата, за да не се спука пластмасата. Стана супер - само облата глава на коларския болт се виждаше отвън. Колеги хондаджии със счупени дръжки са ме питали по светофарите как да си ги фикснат и техните... Редактирано от ogo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смолата няма да задържи дълго, ако не си я събрал или взимай нова(втора употреба) или дупчи. с коларския болт ще стане ефектно, но да резнеш на друг болт само главата и да я залепиш на здравата дръжка, че да стане като нарочно направено и си 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това ще стане. Щом се счупи пак - дупча и слагам болта. Ще му мацна предварително главата в цвета на дръжката.Втора употреба не е оферта, защото всички такива дръжки имат този проблем и сигурно ще изкара по-малко и от смолата... Да не говорим, че трябва да я боядисвам!Задната врата е готова, дръжката засега държи. Реших да отворя и на мацката вратата (предна), че дръжката леко поддаваше и там положението беше същото... Сега пак лепя и пак съм със залепена дупка на вратата :) А как да пробия квадратна дупка в пластмасата, за да поставя коларския болт??? С прогаряне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да пробия квадратна дупка в пластмасата, за да поставя коларския болт??? С прогаряне?

Импровизирай нещо... пробиваш кръгъл отвор и с една от най-тънките пилички лесно става квадратен.... Редактирано от ogo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, явно не съм от най досетливите - един приятел ме посъветва същото вчера и то без да го е мислил предварително :) Мисията приключи успешно, две дръжки са залепени и сега ще видим колко ще изкарат.Армировката от капронов конец в смолата със сигурност ще увеличи устойчивостта, но това не означава, че е гаранция против ново счупване. Всичко стана както го пише в ръководството, но предната врата (с ел. стъкло) се разглабя в пъти по-лесно от задната без такова. Да не говорим, че на предната бравата не покрива болтовете на дръжката и не трябва да се сваля. Проклети задни врати...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...