AMD 347 #1 Публикувано 11 Октомври, 2009 Здравейте, проблема е следният-получава се виене от към агренажа,смених оптяжната ролка ( без ефект) сега и водната помпа и пак същата работа .При студен двигател почти не се чува но стопли ли... Тествам я с откачени двата ремъка, на генератора и хидравликата .Оптягането на агренажа е само от пружинката, без помагане. Давайте идеи ,че моите свършиха П.П:Двигателят е Д15Б2 с втек глава, ако има значение ремъка е от Z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
element 4 #2 Отговорено 11 Октомври, 2009 аз когато имах същото виене, също проверих изброените от теб неща и пак без резултат. Накрая се оказа лагерче на ролката на компресора на климатика. Свалиха ми я, избиха лагера, сложих нов (6 лв) и шума изчезна.Дано отстраниш проблема. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 11 Октомври, 2009 Благодаря ,лошото е че нямам климатик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 11 Октомври, 2009 (Редактирано) Че то нищо друго не е останало за смяна от нещата които могат да вият...интересен проблем...пробвал ли си да намокриш ангренажният ремък (от двете страни)докато се чува виенето, една бутилчица от минерална вода с пробита капачка за по-тънка струя би свършила работа. Имам приятел на които му вие ремъка за динамото а е чисто нов...като го намокри и спира...също така ми идва идея...дали не е объркана посоката на ангренажният ремък. Като застанеш отстрани до калника от неговата страна и го погледнеш...буквите трябва да са към теб а не на обратно...има вероятност причината да е в ангренажният ремък...също така съвсем скоро колегата имаше проблем с виенето на неговото Рено...10 сервиза обиколи...като теб всичко смени...и накрая се оказа затопено и запушено маркуче за картерните газове..като загрее колата и те започват да надуват (вият също като разбита ролка) защото нямат отдушник...може да разбереш че е от него само ако развиеш (докато вие) капачката за маслото...налягането пада и виенето спира...успех! Редактирано 11 Октомври, 2009 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 11 Октомври, 2009 (Редактирано) До колкото знам ремъка няма посока(може и да бъркам) най вероятно ще го сменя и него и ако не се оправи незнам.П.П:С раздвижено съм Редактирано 11 Октомври, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #6 Отговорено 11 Октомври, 2009 Най вероятно няма да се оправи. Ангренажното колело на разпределителния вал го издава тоя звук Сложи си раздвижно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 11 Октомври, 2009 Съвсем ме отчая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #8 Отговорено 11 Октомври, 2009 Ми то си е за отчайване! Аз съм със същата заради същия проблем И ми е едно тихичко п.п. Ако си я връткал на опънат ремък, може да се е поизкривила! На Емо старата виеше като куче Затова я смених. Обаче Ванко я поиска и като гледам на неговата кола не вие. Той обаче си я гласи преди да я монтира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gunterche 0 #9 Отговорено 11 Октомври, 2009 Знам ли виш капака долния дали деформира и да опира .Друго делкото но то е далече едвали а и при него е обратно на студен се чува .На баща ми сивика след като смених ремак и ролка така се получи и не успях да разбера от какво съмнявах се в новата ролка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #10 Отговорено 11 Октомври, 2009 Колега,споко и при мен новата ролка вие малко повече от старата,но нема да се плашиш! Карай докато не почне да вие като болно мече и тогава сменяй марката на ролката! Може също да са лагери на генератора или лагер на помпата на хидравликата! Има много лагери които може да са заминали,докато не почне да шумоли като кафемелакча която мели орехи карай спокойно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 12 Октомври, 2009 (Редактирано) Предишната ролка беше GMB ,сегашната е NSK,а преди това бях с FK, и при трите същата работа .При помпите същата работа,първо май беше оригиналната,после някаква италианска а сега е GMB.Общо взето сменям помпи и ролки по често от маслото на двигателя .Има нещо гнило в този двигател... Редактирано 12 Октомври, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #12 Отговорено 12 Октомври, 2009 Както каза Джони, виенето е от ангренажната ролка. Някои раздвижени ролки имат лек радиален луфт когато са отпуснати и при настройка леко се изместват и почват да бият, тоест ту опъват ремъка, ту го отпускат. Интересното е че при Джони, същата ролка като твойта стана хипер тиха, за разлика от предишната който и при мен и при него виеше сериозно.Можеш просто да отпуснеш малко ремъка, но като знам как почва да се мята корема при форсиране аз лично бих си карал с виенето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 12 Октомври, 2009 Благодаря за инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 15 Октомври, 2009 Така, малко развитие на пръв поглед ролката няма луфт ,стегната е добре.Тези дни ще си поиграя да я сваля,разхлабя и настроя без напъна от ремъка,ако пак вие ще си карам така.Благодаря на всички още веднъж за съветите и насоките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #15 Отговорено 19 Октомври, 2009 Продължение... в това топло време решихме да я разглобим пак( с колегата teror1sta ) свалихме ролката,отхлабихме винтовете за регулиране,мръднахме я малко и стегнахме(без напрежението от ремъка)и монтирахме на ново.Малко се по оправи и ще си бръмча така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #16 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) Да си изровя старата тема Тези дни свалих главата и се оказа това: малко са лоши снимките... Има леки забележки на две легла,вала няма надрано.Интересно ми е ,дали това се е появило от луфта в ролката, или е основно от там проблема макар че, от както я отхлабихме и стегнахме, без да е под напрежение ,не се е обаждало нищо. П.П: Хм..при мен не беше задрала,може би е била на път.Точно това ме посъветва и майстора който ще я зачиства,малко да ги бутна с финна шкурка. Редактирано 15 Март, 2010 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #17 Отговорено 15 Март, 2010 Не е невъзможно, но според мен едното няма общо с другото.На д15-ката ролката ми играеше не малко, ремъка беше на струна и нищо. Веднъж скъсах шпонка защото лагерите задраха по подобен начин. Загладих ги със шкурка защото грапавините го позволяваха без да изляза от сервизните допуски, сглобих и продължих да си ръчкам.. повече не се случи. Според мен е просто въпрос на късмет. Ставало е на коли с натегнати и хлабави ремъци, с фабрични и раздвижени ролки.... просто шанс според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове