Jump to content
Most_Wanted

Странен случай

Recommended Posts

Въпросната случка ми се случи вчера.Та карам си аз и се оглеждах в коя пресечка трябва да свия, но без да искам я подминах при което веднага набих спирачки, вкарах задна и газ на обратно. Само че в момента в който колата тръгва на зад и аз пускам съединителя, предницата почна да подскача, гумите блокираха и естествено колата изгасна. Гледам аз скоростния лост стои на задна и не помръдва на никъде. Почнах да го напъвам, но се отказах защото още малко и щях да го строша. Запалих колата и се помъчих да тръгна на някъде, но като взема да отпускам съединителя, тя си стои на едно място и тръгва да гасне. Обадих се на едно майсторче и той веднага дойде. Качи се в колата и ме накара аз да да я бутам назад напред, а той да се мъчи да отблокира лоста. Поклатих аз малко и взе че стана. Запали колта и почна нещо да ръчка из скоростите и вика че съм бил включил две скорости едновременно, демек 3-та и задна или 4-та и задна и аз не помня на коя бях за последно. Та ми каза, че вътре се е строшило най-вероятно нещо и че сега имам само тая скорост на която съм бил 3-та или 4-та. Аз му викам карай я пред сервиза и ти я оставям, а аз се качих на неговата кола и тръгнахме към сервиза. И карам си аз зад него и той както се влачи щото тя от 4-та едвам откъсва и по едно време запали гумите и изчезна, викам бах мааму кво стана. Отивам пред сервиза, а той някъв вече пили гуми и се радва. Слиза от колата и вика колата ти се оправи няма и нищо. Седнах аз напънах я на една права изредих всички скорости и всичо ОК. Понеже цялата тази работа още не мога да я осмисля, въпроса ми е може л ив момента да има нещо строшено в кутията, като не се чува от никъде шум или някакво стъргане. Само ми се струва, че съединителят ми поомекна, ама може и така да ми се е сторило, аз толкова се бях ошашкал, че не разбрах какво стана, щото всичко се случи за 30мин ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нещо тия задни не им върви много. Вече съм с втора кутия и включването на задна е като "тука има, тука нема".Първо включва с доприбутване на лоста, все едно първо влиза частично и после "довлиза" ;) Много пъти като се опитвам да я включа отведнъж без много много да ръчкам лоста - не зацепва, а се чува стържещ и дрънчащ звук като отпусна съединителя. Казвам вече 2-ра кутия е така. Почвам да си мисля, че е от механизма на лоста.Другия момент е, че понякога (както при теб е станало) като влезне задна и после излиза трудно - с напъване, независимо, че съединителя е натиснат до долу. С другите скорости няма проблем, съединителя е нов, а помпите би трябвало да са ок - няма течове.

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Most_Wanted от написаното и аз оставам с впечатлението че си включил 2 скорости. Задна и съседна. Явно механизма, които предпазва това да се случи, не са сработили както трябва. Следващия път не бързай толкова и си наместевай лоста където трябва (в случая, хубаво в крайно ляво/дясно положение за задна). Щом сега не ти прави проблем кутията, вероятно и няма нищо, но го има в предвид това, че отново може да включиш 2 скорости(1 и 3, 2 и 4, 3 й 5,... задна и съседна).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се появяват симптомите, както при Slade. За сега съм нямал случай като на Most_Wanted. Ако има някой с по-голям опит - да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Описаните проблеми се получават от пукнат Shift Arm Holder (механизма който избира на коя вилка да действа скоростния лост)...получава се при яко сръгване на скоростния лост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я купих моята колата, ми се случи подобно нещо, само че не искаше да излезе от 3-та, но си вървешч колата! С по-яко напъване и побутване от баща ми успях да я искарам. След това около година и нещо си карах нямах никви проблеми ии после ми замина кутията (някви сателити вътре, диференцияла). ПС: Да ви влиза по-лесно задната, след като изключите от скорост, пуснете съединителя и после го натиснете и вкарайте. При мен така си влизат като нож в маслко! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам едно REX-че 2г нещо ми Zzzz-неше при свободна както и да е след 2-3 месеца и на мен ми направи такова нещо блокира на една скорост и я оставин на следващия ден сеедно го е нямало този проблем след седмица кутията блокита и Бонусче за мен от кутията ми останаха само кожух вътре всичко мармалад и се оказа че някои от повдигачите е бил прецакън затова си направи сам сметка земи я свали отвория и пресметни кво е за смяна да не те остави на пътя както мен и се чудих кво да правя :cool:

Редактирано от CONEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте и при мен се е случвало просто трябва да се изчаква колата да е напълно спряла и тогава чак да се превкл. на задна скорост,а доколкото знам проблема е в анти-блокиращото устройство на скоростната кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами много искам да я отворя да видя какво е положението, но за сега нямам възможност. Най-вероятно ще я отворя на пролет, дано до тогава няма пробелми, че не ми се сменя втора кутия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам нова тема, ще си използвам тая за да питам още едно нещо. Днес както си карах изведнъж ми потъна съединителя. Угасих колата, дръпнах педала с ръка и се оправи. Това става на 200м от вкъщи, така че успях да си закарам колата пред дома. Погледанх течноста и беше много намаляла - почти свършила. Прелях малко от спирачната и при първото палене пак потъна съединителя, но на второто се оправи, след което си отидох до село и обратно (70км) и нямах никакви проблеми. Може ли нещо да се е строшило и от какво може да ми е намаляла течността на съединителя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно пишка от някоя помпа, и ако е поела въздух трябва да се обезвъздуши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е горната помпа (тази на педала) опипай мястото, където буталцето влиза в цилиндъра в основата на педала (в купето) за теч. При мен като потече беше намазнила чак мокета. Другото е ако можеш да поиздърпаш маншона на долната помпа (на скоростната кутия) и да огледаш дали там не е протекло. Трето - огледай всички метални линии, по които минава течността и около казанчето за омазняване. Би трябвало да го откриеш. Много гнусен вариант е да тече някъде под маншона на долната помпа поради опасност от омазняване на дисковете на съединителя.

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балгодаря колега. Оказа се, че горната помпа тече. Вече проблема е решен с нова помпа :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...