Lakomnik 1 #1 Публикувано 8 Октомври, 2009 Обясниха ми горе доло как става щото сменях термостата уж да става топло а сега изобщо не става но този болт от който става работата неможах да го намеря някой ако може да ми помогне или да го покаже на снимка или по някакъв начин ще съм му много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 8 Октомври, 2009 такъв филм за пръв път чувам . До сега специално да обезвъздушавам парното не съм си играл Обезвъздушаваш си цялата охладителна система както обикновено (с пуснато парно) и всичко трябва да си е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 8 Октомври, 2009 както е казал колегата, пълниш системата, палиш и пускаш парното на топло. не би трябвало да има проблем(ако имаш газово може и да ти прави възглавница там, но може да напълниш изпарителя от горния маркуч за по сигурно). новия термостат сигурен ли си че бачка???? да не остава отворен, че ги има много такива!! ако всичко си е ок може да си провериш и кранчето за парното дали отваря/затваря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #4 Отговорено 9 Октомври, 2009 Ето от там ти се обезвъздушава охладителната система.Взимащ си едно малко, тънко маркучле(аз съм ползвал от система) и една празна тубичка и си готов.Когато започне на излиза само антифриз без балончета си готов.Дръж колата малко в обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 9 Октомври, 2009 На някой да му се е случвало въпросното болтче да се скъса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 9 Октомври, 2009 (Редактирано) въпросното болтче не знам въобще за какво са го сложили Напълно безсмислено е при положение че може да си оставиш капачката на радиатора отворена (дори там нивото е по-високо от въпросната пробка) докато се отвори термостата. Да долееш ако е необходимо, затваряш капачката и забравяш за случая ... Не ми се е случвало да се къса , защото не го ползвам ама съм виждал скъсано и беше затапено с ЧЕП Редактирано 9 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #7 Отговорено 9 Октомври, 2009 който не е го е развивал, на него не му се е случвало. Невинаги се къса, ноооооо като се скъса става интересно.Аз и затова ви питах колегите, щото всички се за това говорят че от там се правело а аз си мисля, че човек на който поне веднъж му е изигравало номер никога няма да даде такъв въвет.и ДА, с капачката няма ядове. При някои други марки понякога се получават въздушни възглавници, но поне за обезвъздушаването, японеца ни е улеснил много. На всичкото отгоре, ако системата е перфектна, дори да не обезвъздушиш, тя сама си се обезвъздушава след 1-2 цикъла на загряване и изтиване.Сетих се и за процедурата описана в сервизното ръководство. Много е забавна, капачката се затваря на първо положение и тогава се обезвъздушава през въпросното болтче Да ги вземат мътните как го измислиха това за първо положение на капачката Големи са диванета ама много ме радват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #8 Отговорено 9 Октомври, 2009 Не го стягате колкото пише в ръководството и затова се къса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 9 Октомври, 2009 или никога не е развивано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #10 Отговорено 9 Октомври, 2009 Аз съм също съм го късал, развивах до няколко пъти подред и го стягах както пише , ОБАЧЕ след последно стягане както пише то просто не спираше да сълзи и реших да го стегна повечко ... сега има болче там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове