Jump to content
PazzO

Колеги мнение за Сивик 7ма ген. 1.6 ВТЕК

Recommended Posts

Какво ви е мнението за тази кола,бащата иска да влиза в гилдията :lol:, как е с горенето и с возия и вървене и предавки, общо взето всичко ме интересува за модела ;) и за двигателя спецялно :lol:,интересно ми е с този скоростен лост както е горе дали е луда работа или е много удобно :bg:, дали е удобно за пътниците най вече, части дали има за тях, потърсих из другите теми неможах да намеря конкретна информация :o, може и да несам търсил правилно, благодаря ви предварително :D .

Редактирано от PazzO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз до колкото съм чувал (нямам лични наблюдения) тоя скоростен лост бил супер удобен. Ама хората с такива модели да кажат личните си наблюдения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно и на мен колега, че може да ми мине мерака с прелюда като гледам какъв вакум прай в резервоара :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здрасти колега, добре сте се ориентирали с бащата. Иначе колата от вътре е просторна и особено с лесното сгъване на задните седалки става с огромен багажник. Скоростния лост си е удобен, не се притеснявай. Относно двигателя ще ти кажа,че е здрав и с добър въртящ момент. Ако си почитател на високите скорости- двеста ги вдига да знаеш. А разхода на градско е около 8 на 100, не очаквай по-малко. Иначе е много стабилна и спира много добре. Ако имаш някакви по- конкретни въпроси питай смело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да очаквам по малко от 8 сега като карам Прелюд и 8 ще ма върне в филма с 6тата D15Z6 ;) луда работа по нататак бих бартеросал прелюда за такава защото нече неми харесва прелюда, ами живея в къща и тази голямата кола е много ляма пречка, на двора седи прелюда опел корса с 4 врати и кавазакито ми двора е малак и става лудница праят са 231161 маневри постоянно, а този сивик е идеален като размер и по нов като година, главно сам се прицелил в модела с 2вте врати спорт 1.6, дали се намират части за този модел,всички 1.6 спорт имат EPS система ?

Редактирано от PazzO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Всички,Купих си сивик 7 преди три месеца. Тази кола ме грабна веднага щом я видях на живо. Двигателят е 1.6 16V 110 кс. Мощността не е малко, но не е и много... достатъчно е за купе тежащо около 1150 кг. Окачването е твърдо. Мислех си, че след като купето е по-голямо от предишните сивици, то и возията ще е по-комфортна, но съм се излъгал... обаче се свиква :plane:. ДВГ-то е тип SOHC (Single OverHead Camshaft), има един разпределителен вал и същевременно 16 клапана. Не съм технически навътре в нещата, но май това опростява конструкцията на двигателя и от там самата поддръжка (моля, поправете ме ако бъркам). Относно скоростния лост - Да! Удобно е :bow: Трябваше ми месец да свикна с мисълта че колата ми има израстък на сред таблото :D, но е много яко. (Когато дядо ми се качи в колата за първи път ме попита съвсвм сериозно "Тая ръчка за какво е?" имайки предвид скоростният лост :) ) Единствено се дразня че има голям ход, но това може да е само на моята кола, нека колегите със седмици да кажат и те.Колкото до комфорта на пътниците - возията е твърда, но място за пасажерите има (говоря за купето, предполагам че в модела с 5 врати пространството е повече).Ох, питаш дали има части :) ? Отговора е и да и не, някои неща се намират, а за други трябва да чакаш да ти ги доставят. Винаги можеш да отидеш в Бултрако АД и да си купиш каквото искаш, но е доста скъпичко - все пак са оригинални японски части.Аз съм сменил следното:Маслен филтър - 9 лвВъздушен филтър - 20 лвФилтър за климатика - два броя по 17 лвАнгренажен ремък - 30 лв Mitsuboshi, казаха ми че мога да изкарам 60 000 км с него (Оригиналният струва около 110 лв)Обтяжна ролка - 240 лв SKF с 10 дни доставка (Оригиналната струва 333 лв от Бултрако АД - аз купих такава)Предстои ми смяна на спирачките (дискове и накладки), но не съм се интересувал колко струва, щом разбера ще кажа. Също така и ремонт на предницата защото потропва.Колата е надеждна, все пак е японска! Вярно че е малко грозновата, но пък като знам италианските коли, които се хвалят с дизайна си, как изглеждат... сивик 7 ми се вижда красив :D.Това е от мен за сега, ако се сетя още нещо ще допълня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На купето лоста си е нормален, долу на централната конзола и мисля че не се предлага с 1.6 - 110к.с., а със 1.7 - 125к.с.От това което си написал малко си противоречиш каква точно ти е колата. Дане би колата ти да е хеч с 3 врати? Щото купето на 7а ген е доста различно и прилича по скоро на купето на 6та ген.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега NIXON относно "Колата е надеждна, все пак е японска!" я кажи как ти започва номера на рамата, защото ако е с SHHEU...... си е чиста Английска сглобка. Ако е седан тогава сигурно ти е Японска и ти почва с JHM.....

Редактирано от nicki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лоста на таблото обяснява всичко, няма какво да се чудите... човека бърка малко понятията...и колега NIXON, не вярвай на всичко което ти казва някой :plane: - става дума за ремъка, а и от Бултрако си приказват врели-некипели редовно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На купето лоста си е нормален, долу на централната конзола и мисля че не се предлага с 1.6 - 110к.с., а със 1.7 - 125к.с.От това което си написал малко си противоречиш каква точно ти е колата. Дане би колата ти да е хеч с 3 врати? Щото купето на 7а ген е доста различно и прилича по скоро на купето на 6та ген.

Здравей ZaRRicK,Ами да, много тъпо съм го написал, колата ми е хеч с 3 врати. Като казвам купе имам предвид че е с 2 сртанични врати, но определено бъркам понятията. Благодаря за корекцията :) Редактирано от nixon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега NIXON относно "Колата е надеждна, все пак е японска!" я кажи как ти започва номера на рамата, защото ако е с SHHEU...... си е чиста Английска сглобка. Ако е седан тогава сигурно ти е Японска и ти почва с JHM.....

Здравей NICKI,Известно ми е че автомобила е произведен в Aнглия, рамата ми започва с SHH и с големи букви пише "Made in U.K." :). Смятам че няма чак такова значение къде се сглабят колите при положение, че процеса се изпълнява по лиценз и частите се произвеждат в Япония (или поне така си мисля :D ). Както и да е. Това което исках да изтъкна е всеизвестната слава на японските автомобили, а именно надежността им.ПП: Междо другото смятате ли, че хондите от Япония превъзхождат тези от Англия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В пъти..правените в Англия покриват изисквания за определен процент вложени европеиски части.....пример- сервото ми е Лукас а амортисьорите скапано Делфи!

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ииибаси, значи всички CR-V-та са дръвчета :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ел. инсталациите (кабели, букси и т.н.) на повечето нови Фолксвагени се правят в България... и?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се бъзикам точно такъв пасат последен модел оня ден точно пред мен се самозапали..чак пламъци нямаше де но от капака димеше яко, тва при спрял и неработещ автомобил!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги каква е разликата, ако има такава между D16V1 и D16W7 гледам че на сивиците 7ма 110 коня в аутодата два такива двигателя ми излизат ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

up че работата отива да са взема такава :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d16v е на хечбека, а d16w на седана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някакъв начин за да я засиля малко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ep2

Правило 2 - За темите: 

 

2.2. Не „изравяйте“ стари теми  (по стари от 6 месеца), ако искате да добавите нещо към такава тема, пуснете нова и добавете линк към старата такава.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...