Jump to content
backstage

Развъртане на болт?

Recommended Posts

Главата на един болт тотална поддаде и почна да се прецаква. Отверката почти не хваща а болта не мърда, някакви предложения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата на един болт тотална поддаде и почна да се прецаква. Отверката почти не хваща а болта не мърда, някакви предложения?

пробва ли да го напръскаш 1во със WD40 преди да развиваш? Кофти болтовете се развиват с нагряване...ама не си написал къде е тоя болт - ако е в купето, няма как да нагряваш..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно тук става въпрос за някой винт (предполагам с глава за кръстата отверка). Най-кардиналното решение е: увери се, че можеш да намериш подобен или същия заместител, с бургия дупчиш в центъра на главата на разваления - докато главата не се скъса (унищожи), след като освободиш сглобката има вероятност остатъка от винта да се отстрани (развие) с клещи, ако не е ръждясал много и ако резбата не е метрична - тогава предстоят още по-груба "борба", но много зависи къде е винта/болта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е с отверка, вземи ножовка и направи един зарез през средата на главата на болта. Около 2 3 мм. листа на ножовката е достатъчно широк за голяма отверка. вземи най- голямата брутална права отверка иии трябва да стане. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз оправих един болт на моята кола... като го изрязах половината с ножовка,а там, където страната стана плоска сложих отвердка и набивах с чук... така лека полека се разви... с много зор, нерви... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете за още по-голям ужас са два и се намират точно под ръчната. Държат цялата централна пласмасова конзола - от задни пепелник до часовника. И така са клеасали и така се разяде и заобли галвата (за кръстата отверка е, да), че няма отвиване. Стигна до средата и неще. С яка отжерка и натискне не става - главата се унищожава още повече. Сега обмислям вариант да се зажари някакжо йелязо за глажата на болта и посредством нея да се опита развъртане или с някакжо гидоре 9-ка да се набие върху главата на болта и да се развърти евентуално. Вие какво ще кажете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заварката е добър вариант, аз обикновено го прорязвам в средата и с плоска отверка. На теб ти препоръчвам да го третираш с WD-40, след това да го цепнеш за права отвертка, малко нагряване и след това развиване. Мисля че ще се получи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ти казах че нямат развиване :):) тези болтове излизат отдолу !! (не ми се говори колко хитро са го направили .... тука са се осрали истински). Отиваш на канал и със спринцовка със спирачна течност почваш да мажеш отдолу. Ако имаш човек с ЦО да ти парне някаква планка ще се улесниш доста. Ако ли не намери един секач и процепи главата да стане за права отверка. Ама я процепи максимално дълбоко, защото ако пак отплесне и забравяш за развиване.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя винт и аз се пробвах да го отвия и не стана последва атака от под купето с чук и .... майката, :) с прехвалените препарати за отвиване не стаа 2 дена го мъчих и накрая отдолу бой няма как да се нагрее че всички пласмаски ще се разтопят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само при мен ли тези болтове не са клеясали, ръждясали и т.н? Когато разглобявах конзолата за неоните ги извадих супер лесно. За ножовка там е малко вероятно да стане. Пробвай, ако не стане влизай под колата и с чука, добре познатата фраза на всички ни "ще ** *** *******" и дано стане! :) Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задната пластмаса я изкубах, не издържах, Три дни се боря вече :) Нея и без това ще я сменям с големия подлакътник, обаче предната конзола не ми се ще да я рязбивам, като гелдате ситуацията какво ще кажете? Да пробвам ли със заваряването?

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не ти е проблем заварка слагаш една гаика м8 заваряш я за болта и с ключ развиваш така съм вадил скъсани шпилки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пробваш със заварка, то нареди наоколо мокри палцали - не, че ще се запали нещо, а заради пръските - правят кофти дупки по мокета и тапицерията. Ако нямаш ВД 40, тогава със спирачна течност - да престои няколко часа. Защото има опасност, ако завариш гайка върху болта, да напънеш по-яко и ако се скъса...После завий болта до долу и пак нагоре. На всеки оборот за развиване - три на завиване, като капваш мо малко масълце - може и старо. Така се получава здраво триене и има вероятност да се развие по-лесно, защото метала се нагрява.После - пак с масълце и прокарваш с метчик.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с раздвижни клещи тип гарга трябва да стане ако не, заварка както каза по горе колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега после си сложи болт 6 ца за ключе 10 и няма да имаш проблеми......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако все още е останал некъв намек на шлиц или нещо подобно пробвай с ударна отверка - действа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колеги. Днес ще пробвам и ще пиша какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с ударната отвертка ми звучи като най-сигурния вариант. Ако ми се наложи отваряне на конзолата ще действам директно с такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, стана със заваряване. Сложих гайка осмица и тръгнаха, развиха се обаче превъртат сега. Те отдолу на гайка ли са тези болтове? Защото ако са, на канал ще трябва да се ходи ;):);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

резбата е нарязана в пода. или казано по друг начин гайките са заварени за пода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добреде то и двата болта вече се отвиха втрят се колкто си посикам, но не излизат нещо ги задържа, все едно има гайка на която трябва да се държи контра, за да се доотвият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах същия проблем и го реших с свредло 10мм.Махнах главите и избих останалото на долу с един стар клапан.После два нови болта и гайки.Само си намери някой да ти държи гайките когато ги завиваш.Само да спомена че ако гайките не се избият от горе пробвай с секач от долу.

Редактирано от HONDA-ADNOH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото разбирам ситуацията - от долу има гайка, която е заварена за шасито. При заваряването на гайки върху главата на винта самият той се е загрял адски много и най вероятно 12 годишната заварка на гайката е поддала и сега тя се е отделила от шасито и болта си превърта. И двата превъртат. Мисля утре да я карам на канал колата, само да ви попитам тези гайки виждат ли се отдолу, защото ми се стори, че има някаква кора на шасито?

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами зад тръбата на генерацията се падат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...