Jump to content
automotive

Ниски обороти след смяна на Ангренаж

Recommended Posts

Днес ми смениха ремъка и ролката и оборотите "умряха" на празен ход.Колата инъче си върви перфектно .Може ли нещо зъб да е прескочил или центровка .Първия път като го сменях преди 2 години нямах проблеми ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може разбира се. даже е доста често срещано при Хонда да осерат зацепването .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата си върви нормално едва ли е от зацепването. Огледай да не са извадили някой от многото маркучи на вакуумите. Звучи ми по-вероятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно са ти откачили акумолатора, компютъра се е рестартирал и сега известно време ще е така, после ще се оправи от само себе си :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да откачили са го защото чесовника ми беше се разместил Може ли да е от това ?Не виждам много логика но ще поизчакам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно са ти откачили акумолатора, компютъра се е рестартирал и сега известно време ще е така, после ще се оправи от само себе си :)

Аз сто пъти съм си махал акумолатора, даже е седяла една нощ без такъв и после пали и работи нормално.Според мен проблема е другаде ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е колко да са го объркали тоя ангренаж :)

automotive, За смяна на ангренаж майстрът пипа:

- капак на клапаните

- пластмасовите капаци

- серво

- алтернатор

- болт на к.вал

- обтегач

- ангренажен ремък.

 

Така като гледаш кое изброените може да ти промени работата на двигателя?

Питай си майстора само ангренаж ли е сменил или е пипал и други работи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно достатъчно да я мръдне един зъб. После центровката бяга с доста и почва да дъвче киселци. това "обучение" на компа след като се рестартне го изкарахте че е нужно една седмица ..... трябва му съвсем малко след като запали да поработи и всичко си е както преди (поне ниските обороти) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни дали са пипали делкото, ако не е на средата, значи да почват отначало с ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ме съмнява да са му правили центровка след смяната на ремъка. Така че най - вероятно делкото си е там където и преди , но това не означава че ремъка е както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ремъка случайно да не е Фленор?...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си сменях ремъка и аз имах проблем,не го бяха зацепили както трябва.На празен ход едвам поддържаше обороти,дори изгасваше ,но с вървежа на колата нямах проблеми.( с такива впечетления останах,но и не я настъпвах ,защото чувах как ремъците свистят :) ) Та според мен и при теб е станало нещо такова :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от "майсторите"които не рабтят често с хонди бъркат белезитепровери си ги,а компа ти се обучава за секунди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...