automotive 0 #1 Публикувано 24 Септември, 2009 Днес ми смениха ремъка и ролката и оборотите "умряха" на празен ход.Колата инъче си върви перфектно .Може ли нещо зъб да е прескочил или центровка .Първия път като го сменях преди 2 години нямах проблеми ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 24 Септември, 2009 може разбира се. даже е доста често срещано при Хонда да осерат зацепването . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #3 Отговорено 24 Септември, 2009 Щом колата си върви нормално едва ли е от зацепването. Огледай да не са извадили някой от многото маркучи на вакуумите. Звучи ми по-вероятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #4 Отговорено 24 Септември, 2009 Сигурно са ти откачили акумолатора, компютъра се е рестартирал и сега известно време ще е така, после ще се оправи от само себе си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
automotive 0 #5 Отговорено 24 Септември, 2009 Да откачили са го защото чесовника ми беше се разместил Може ли да е от това ?Не виждам много логика но ще поизчакам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #6 Отговорено 24 Септември, 2009 Сигурно са ти откачили акумолатора, компютъра се е рестартирал и сега известно време ще е така, после ще се оправи от само себе си Аз сто пъти съм си махал акумолатора, даже е седяла една нощ без такъв и после пали и работи нормално.Според мен проблема е другаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #7 Отговорено 25 Септември, 2009 е колко да са го объркали тоя ангренаж automotive, За смяна на ангренаж майстрът пипа: - капак на клапаните - пластмасовите капаци - серво - алтернатор - болт на к.вал - обтегач - ангренажен ремък. Така като гледаш кое изброените може да ти промени работата на двигателя? Питай си майстора само ангренаж ли е сменил или е пипал и други работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 25 Септември, 2009 напълно достатъчно да я мръдне един зъб. После центровката бяга с доста и почва да дъвче киселци. това "обучение" на компа след като се рестартне го изкарахте че е нужно една седмица ..... трябва му съвсем малко след като запали да поработи и всичко си е както преди (поне ниските обороти) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_bul 1 #9 Отговорено 25 Септември, 2009 Погледни дали са пипали делкото, ако не е на средата, значи да почват отначало с ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 25 Септември, 2009 много ме съмнява да са му правили центровка след смяната на ремъка. Така че най - вероятно делкото си е там където и преди , но това не означава че ремъка е както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #11 Отговорено 25 Септември, 2009 А ремъка случайно да не е Фленор?... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аз-съм споко 29 #12 Отговорено 25 Септември, 2009 Когато си сменях ремъка и аз имах проблем,не го бяха зацепили както трябва.На празен ход едвам поддържаше обороти,дори изгасваше ,но с вървежа на колата нямах проблеми.( с такива впечетления останах,но и не я настъпвах ,защото чувах как ремъците свистят ) Та според мен и при теб е станало нещо такова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #13 Отговорено 26 Септември, 2009 Много от "майсторите"които не рабтят често с хонди бъркат белезитепровери си ги,а компа ти се обучава за секунди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове