Jump to content
honda_9977

Акордеона нещо не върви

Recommended Posts

Колеги имам чувстовто че нещо акордеона не е в форма.Говорим за акорд 96година 1.8 116 коня(ф18а3).значи като карам с 100 км/ч на 5-та обортомера е на близо 3 хил.оборота.Това нормално ли е. Искам кажа че маслото е за смяна дали не е от това?Днес се драпнах с на братовчет ми аудито(А4 1.6 101коня) и ме направи барлив останах като потресен.

Редактирано от войводата/cls
Причина за пром�на: потребител�т пише "4" и "6" вме�то "ч" и "ш"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам братле ти си познаваш колата колко бяга. Но неочаквай да прави чудеса, колатати е доста голяма за този двигател и е нормално да не е толкова бърза. Зависи и в какво състояние двигателя имам предвид на колко е километра не е 1-ва младост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 143000 километра е преди повече вървеше и за това се навих да се дръпна с това ауди,и то има голямо купе мотора е по малък и конете ама ме отнесе като влак-цинкова кофа :D. то е ясно че не очаквам да е самолет все пак не някъв спортен модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същия на пета съм на около 2800 оборота,но този а и май повечето мотори на хонда показват характер едва след 3000 оборота преди тях колата ми е направо трагична между 3500 и 5500 вървежоа е ок, затова често свалям предавка примерно карам със 100 и трябва да се изпреварва бързо, направо 3-та, та тва е горе долу тва са и силиците от 0 до 100 я дават 11,2 не очаквай чудеса!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чак пък да показват характер :P:D;):D пич, не се трови, за мен е нормално това за тоя моторп.с.нищо лично, никой да не се обижда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд не съм карал, но преполагам е като Сивикчетата, ако искаш да върви и да дърпа добре трябва да я държиш на около 4000 че и повече. Мойта най-добре се представя към 6000-6500. Мисля си, че е съвсем нормално твоя Акорд да се мъчи малко докато си навлезе в обороти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почни от най-лесното провери въздушният или бензиновият филтър дали са за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колегата е прав Смени си филтрите зареди по мощен бензин и тогава кажи как е. Пробвай да е засечеш за колко набира 100км. и ако влизаш в нормите за 11-12 секунди значи толкова са и възможностите. ако неможе тогава търси от каде е проблема че небяга както трябва. Успех. А А4-ката е по малка от акорда. Според мен сигурно е и по лека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок благодаря за отзивите ако някои има мнение по въпроса ми да пише а аз ще сменя филтрите и ще кажа какъв е резултата.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/730.htmlПредполагам такава е А4-ката. Ако падаш от това, значи и има нещо на твойта, защото тия А4-ки са супер спрели. Аз съм се пускал с такова и карах до втора предавка ;) после я пуснах на свободна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 143000 километра е преди повече вървеше и за това се навих да се дръпна с това ауди,и то има голямо купе мотора е по малък и конете ама ме отнесе като влак-цинкова кофа ;). то е ясно че не очаквам да е самолет все пак не някъв спортен модел.

Колега ако акордчето преди е вървяло повече и ако си държал 100 на пета при по ниски обороти от сегашните 3000 защо да не си прегледаш съединителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от написаното от теб до тук си вадя извода, че май не можеш да си караш колата както трябва. На тази кола и трябват високи обороти за да върви. Потренирай малко като пробваш да тръгнеш от мах обороти без да въртиш гуми и изцеждай предавките до 6500 оборота, пък да видим няма ли да върви :) Сега друг е въпроса, ако си пазиш колата и не искаш нещо да се прецака- мога да те разбера ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам чувстовто че нещо акордеона не е в форма.Говорим за акорд 96година 1.8 116 коня(ф18а3).значи като карам с 100 км/ч на 5-та обортомера е на близо 3 хил.оборота.Това нормално ли е. Искам кажа че маслото е за смяна дали не е от това?Днес се драпнах с на братовчет ми аудито(А4 1.6 101коня) и ме направи барлив останах като потресен.

Колегите са прави - като се дърпа с "немеца" при какви обороти сменяше предавки ?Това за маслото и оборотите не го разбрах.... ;) С 15" джанта, гума 195/65/15 с 3к оборота, 5-а - точно 110км./ч.П.П. Днес един голфар 5 в продължение на 40км. се опитваше да ме настигне и не успяваше - 180км./ч и оня по леките завои го гони шубето. Обороти и трябват на твойта кола. Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам Акордьон 131 коня Ф20З1 смея да твърдя че не са от най динамичните коли който стоят на пътя.Колата е голяма и мисля че над 3800 оборота вече ускорява добре .Карал съм 116 коня като твоята мисля .На 5та при 3000 оборота съм на 110 .Все пак смени въздушния филтър ако е стар ще има подобрение с новия но неочавкай чудеса.Аз съм имал проблем и със сивици такаче не се притеснявай.Все пак силата на акорда е да го пуснеш на 5 със 180км по магистралата и да си слушаш Павароти ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал си проблеми със Сивици - в смисъл, че ги биеш, но ти отварят ряз ли?Ако караш Акорд петица 2.0 иС и биеш Сивиц-и мога да ти стисна ръката. Освен сток 1.3 на сивик, нямам представа на какво друго можеш да си конкурентноспособен с тая машина.П.П. Не искам да звучи като заяждане ама... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи сега ще ти кажа как стана точно караме си ние по пътя и той трагна да ме изпреварва ,и азна 5-газ до дупка нищо,веднага на 4-та до 6500-6700 и нищо минах на 3-та и той вече ме беше минал.не съм от тея дето си жалят колите асобено ако се надъхам да изпреваря някой.но уви не стана.:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш проблем с акордеона,просто е трябвало веднага да върнеш 4-та още като те е испреварвал.Според мен нетрябва да се притесняваш за варвежа на колатати.Иначе смени каквото неси сменял от консумативите и си свиркай.

Редактирано от ocean

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако си още с катализатор го махай, че сигурно се е позапушил...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живо-здраво!Аз, като колегата по-горе, карам Ф20З1 - т.е. като твоята но 2.0 мотор -131к.с. На първо място нашите параходи не са резачки , ами са дълги бегачи :bye: . Т.е. не очаквай динамика , а по-скоро много добър баланс между разход на гориво и вървене и то с акцент към малкия разход. Аз (след като сложих ново въздушно филтърче) свалих разхода на около 8 извън града .. с малко фантазия може и още да падне.( в момента пише че съм на 250к км , колко са върнали германските араби преди това .. немога да доложа но аз съм и направил 120к)На второ място - ти си направил една дръпка и то доускорение, където хондите като цяло не са най-добри, особено без да си качил прилично оборотите.Т.е. при скорост около 100 км - задължително 3-та, а не 4-та, до около 120 км и така нататък ... и в допълнение немските возила като цяло имат не лошо доускорение...На трето място - това А4 е в класа на Джета/Венто ... т.е. доста по-леко от теб, което е предимство за него. Т.е. сменяй си филтрите - защото са консуматив и дори и на 8 000 може да сменяш въздушния - особено, ако караш колата в трафика на голям град ( не знам дали знаете, ама примерно в Пловдив - запрашаването е 4-ри (!!!) пъти над нормите .. (това ти сваля разхода и подобрява вървенето - но както ти казха вече не очаквай чудеса :bye: )Направи няколко дръпки от място , по опознай си колата и тогава пак го питай дали му върви колата ... а чисто като бонус може и да го питаш какъв му е разхода на гориво ... :P

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал си проблеми със Сивици - в смисъл, че ги биеш, но ти отварят ряз ли?Ако караш Акорд петица 2.0 иС и биеш Сивиц-и мога да ти стисна ръката. Освен сток 1.3 на сивик, нямам представа на какво друго можеш да си конкурентноспособен с тая машина.П.П. Не искам да звучи като заяждане ама... :bye:

Колега в никакъв случей него приемам като заяждане :P .Найстина Акорда си е по тромав .Спортното ми окачване понякога си показва предимставата но като цяло сивиците ме притесняват истински ,когато ги настигам и не се дърпат в дясно все си мисля че ще ги засмуча през въздушния филтър и ще ми прецакат катализатора на излизане :P. ПП>Не се заяждам, :bye: просто реалноста понякога е жестока .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви пичове много неща научих от вас.Тоя катализатор не може ли да се смени или е много скъп.като го махнеш не се ли повишава разхода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На негово място слагаш резонансно гърне и разхода е същия.Може да се смени, но не си заслужава - скъпичък е... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще махаш катализатора не го хвърляй. Има хора, които ги изкупуват заради платината в тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам нещо колеги щото имам спортно гърне и ако махна катализатора са ми казвали че ще бучи повече а мен това много не ми допада.има ли някак изход от тая шумотевица. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Добре, добре. Трябва да ги сборим по завойте да видим колко ти е добро окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е резонатор де. Ама няма да и с тръба на мястото на катализатора няма да има кой знае какво повишаване на шума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...