petyopopov 0 #1 Публикувано 19 Септември, 2009 Колеги,преди малко пробвах така наречената "водна инжекция",и се оказа,че има ефект.Преди това,двигателя,Д16А6,работеше неравномерно и на тихи и на високи обороти.Прекъсваше,претрисаше,изпускаше по някой такт.Преглеждах делко,кабели,свещи,горивен филтър,и нищо...Свалих тръбата от въздушния филтър до дросела,и с пулверизатор започнах да пръскам вода,на "мъгла" в дросела,като едновременно с това подавах и газ от жилото на газта.След няколко минути,и около 150-200 грама вода,двигателя утихна,заработи равномерно,и много рядко изпускаше такт.Мисля да го направя още 2-3 пъти.Забравих да спомена,че двигателя трябва да е загрял.Преди това пробвах и с разни добавки,но почти без ефект,но тази процедура определено имаше! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 19 Септември, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-WATER-M...sQ5fAccessoriesТова как изкам да си го бодна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #3 Отговорено 19 Септември, 2009 " This listing (30034461638) has been removed, or this item is not available. " Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #4 Отговорено 19 Септември, 2009 (Редактирано) http://tinyurl.com/m4kpw8Това ли е? И при н/а коли има ли ефект ? За 1 път чувам за такова нещо .... Редактирано 19 Септември, 2009 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #5 Отговорено 19 Септември, 2009 http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=120Не знам какво стана с горният линк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #6 Отговорено 19 Септември, 2009 И ,аз до скоро само бях чувал за това но скоро видях с очите си на едно Субару боксер и пича каза ,че горяло кило до две по малко гориво само че самоделка неговото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #7 Отговорено 19 Септември, 2009 Еее,това са екстри...Говоря ви за нещо по-простичко,което,обаче проработи.А и съм виждал ефекта от дефектна гарнитура-цилиндъра,който беше всмуквал и по малко вода,буквално светеше като нов.Клапани,свещ,нямаха никакъв нагар.Явно,водната пара има свойства да разгражда нагари и наклепи всякакви!Чувал съм и за подобна процедура с метанол и вода,или ацетон,но,подчертавам-само съм чувал!Не съм пробвал! Но с чиста вода пробвах,и ще направя още 2-3 "клизми".Определено съм доволен от резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 19 Септември, 2009 Като видях заглавието на темата се накефих.....да водата се смесва с метанол,но поради други причини.Важното е че и ти си видял един от ефектите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #9 Отговорено 19 Септември, 2009 Браво!Във форума на VW имаше много голяма тема за почистването на двигателя с вода и всеки койтобеше опитал беше останал доволен.Утре ако не забравя може да се престраша и аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #10 Отговорено 19 Септември, 2009 (Редактирано) Като видях заглавието на темата се накефих.....да водата се смесва с метанол,но поради други причини.Важното е че и ти си видял един от ефектите А вода с метанол ще има ли по-голям ефект?А видя ли какво пише за този кит:Само за състезателни коли,които няма да бъдат използвани на магистрала! Кво толкова прави тази джаджа?Увеличава конете ли? Редактирано 19 Септември, 2009 от petyopopov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #11 Отговорено 19 Септември, 2009 И в клипчето казаха ,че не носят никаква отговорност за евентуални увреждания. Сетих нещо когато искам да умия загорелия тиган бързо, пускам чешмата и го подавам нагорещен и опала той чист явно също тото се получаава във горивната камера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #12 Отговорено 19 Септември, 2009 Тази тема е доста интересна и обширна и неможе да бъде разискана в 4-5 изречения.И аз отделих доста време точно да чета за тия водно-метанолови инжекции.Утре ако ми остане повече време ще ви понапиша някои неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #13 Отговорено 19 Септември, 2009 http://www.motorsport.bg/technical/article...0-13-16-50.htmlСамо в крайни случаи като много високи нива на компресия, много нискооктаново гориво или прекалено голям аванс на запалването може да бъде полезна за нормално аспириран двигател.Интересно какво химично влияние има водата над бензина и процеса горене като цяло, за да се използва при подобни условия. Нещо като увеличител на октана ли се явява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #14 Отговорено 20 Септември, 2009 Не най вече разликата в обема на водата в течно състояние и в газообразно. Мързи ме да търся точна информация, но е в пъти тази разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #15 Отговорено 20 Септември, 2009 Един от ефектите е намаляване на температурата в горивната камера,както и по-ниска температура на изгорелите газове,което пък е предпоставка за по-малко детонации.От тук и по-голям аванс.В зависимост къде ще се монтира,намалява и температурата на входящия въздъх,съответно повече кислород и по-добро изгаряне.Ефекта е най вече при турбо кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #16 Отговорено 20 Септември, 2009 Водно метаноловите смеси се ползват още от времето на Втората Световна Война. Германците произвеждат синтетичен бензин, който е с ниско октаново число ( 87 октана) и търсят начин да повишат детонационната му устойчивост. Съюзниците нямат такива проблеми, те си произвеждат дори 150 октанов , но също имат подобни разработки.Та цялата ми идея е, че полза от такава система би имало ако колата се кара при повишена компресия. Ако нямате турбо, настроено да работи на ръба на детонацията с обикновен бензин, ползите ще са минимални: донякъде понижена температура на горивната смес и известно допълнително охлаждане на главата.Виж това за миячните свойства е доста интересно, ама на мен направо ми звучи опасно... При стар двигател нагара може да играе и полезна роля на "оплътнение"... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sfu 3 #17 Отговорено 20 Септември, 2009 Водата, като се впръсква в загрелия цилиндър става на пара и увеличава обема си близо 1000 пъти. Бях пуснал преди време 1 тема за 6 тактов двигател, като там точно чрез изпаряването на водата се получава още 1 работен такт от иначе неизползвана/губената топлинна енергия.Аз само предполагам, че при нагари и други такива при резките промени в температурата, заради охлаждането от водата, се образуват някакви микро-пукнатини (примерно), които отслабват връзките(защото нагарите едва ли имат ниска крехкост) и съответно са предпоставка за разпадането им. Но понеже съм толкова далече по познания от темата е много възможно да говоря пълни глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #18 Отговорено 20 Септември, 2009 да,за атмосферки не става освен ако не сте вдигнали степента на сгъстяване до небето.иначе метанол или друг алкохол се слага,за да пази от ръжда тръбопроводите и дюзата,както и да не замръзва самата течност при ниски температури на околната среда.интересна играчка е това,само да имаш нужда от нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #19 Отговорено 20 Септември, 2009 Е,добре,ама никой не ми каза,дали смесването на вода с метанол/спирт/,ще има по-добър очистителен ефект? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #20 Отговорено 21 Септември, 2009 Не бе пръсни му Вода с МЕГЛИО Ще има по голям обезмаслителен ефект Туко виж ти обезмаслил и моторното масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #21 Отговорено 21 Септември, 2009 (Редактирано) Това с водата винаги ми се е струвало опасно. Няма ли вероятност да се получи т.н. воден удар ако водата се предозира (напр. с пулверизатора през въздуховода) и да се кривне някоя биела и т.н. В крайна сметка съм чувал, че такива инфекции стават точно от влизане на вода през възд. филтър - например при засмукване от преминаване през много дълбока локва / наводнен участък.От друга страна това би трябвало да стане и ако влезне много вода от прецакана гарнитура, нали?? Редактирано 21 Септември, 2009 от Slade Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #22 Отговорено 21 Септември, 2009 Бая вода тряя да засмуче че да направи воден удар , с пулверизатора няма да успееш да направиш воден удар , Питай Жорката (Beast) от Бургас , той неговата я беше удавил в някаква зверска локва, да ти каже колко литри вода източиха от мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #23 Отговорено 21 Септември, 2009 Малиии това звучи убедително, явно смукателната мощ на двигателя не е за подценяване. Много ми се иска да пробвам "инжекцията" заради почистването от нагари, но се чудех няма ли нещо по-ефективно, което ще може да позачисти и дросела и всм. колектор без да се свалят. Например има препарати за почистване на дросели - ако се пулверизират във въздуховода какво ще стане, нали и тая гадост може да гори без да прецака мотора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #24 Отговорено 28 Септември, 2009 http://www.motorsport.bg/technical/article...0-13-16-50.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #25 Отговорено 28 Септември, 2009 (Редактирано) Здравейте Това, което мога да добавя е, че водната пара (засилва се с прегряване на парата до 300- 400 градуса- суха наситена пара) има способността да разтваря почти всичко в нея. Това е причината да се използва химически чиста вода за парните котли и турбини- за да няма отлагяния, когато сухата наситена пара се охлади отново до вода.Поздрави Редактирано 28 Септември, 2009 от JoroHondata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_bul 1 #26 Отговорено 28 Септември, 2009 Айде сега всички с турбо и водна инжекция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #27 Отговорено 29 Септември, 2009 Бат Гого от БФДР с червеното Митсу ГТ3000 има водна инжекция от няколко години.Разпитайте го в тунинг форума, вярвам ще обясни как е при него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #28 Отговорено 29 Септември, 2009 Айде сега всички с турбо и водна инжекция. Нещо против ли имаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_bul 1 #29 Отговорено 29 Септември, 2009 Напротив, сега замислям да сложа на STI - ката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #30 Отговорено 7 Октомври, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=4522 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове