Jump to content
Данчо

къде най-често грешат шофьорите

Recommended Posts

http://dnes.dir.bg/2009/04/16/news4309494.htmlповечето според мен са верни, само ако може някой да ми сподели номер 8 как води до ПТП, не можах да разбера :) п.с.вие с вятърните генератори да внимавате че сте топ причината :drunk::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си само с два крака , и те са заети .. - няма с кой да подадеш газ , ако действието намаляване на скороста е завършило и следва ускорение при движение в колона :), а оборотите са си на празен ход - вероятноста да прихълца мотора при пускането на съединителя е голяма , защото обикновенно не сме на подходящата предавка . Отделно , че автомобила спира по различен начин - по-бавно от нормалното ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със съединителя съм го виждал наживо, при полединца при натиснат съединител е страшна работа ... губиш предаването на момент към колелата и така колата си ходи където си иска. Аз нарочно се тренирах да спирам, без да натискам съединител, освен ако не е много нужно, за да не загася колата и също така да не влизам в завои с натиснат съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз причина номер -3 наи често я засичам :) И ме изнервят извършителите на нея най-много :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно "причина №3" <<най-лявата лента е за изпреварване и ако не бързате (стига да не превишавате разрешената скорост), нямате място там. >> Това е така, но важи за автомагистралите и многолентовите извънградски пътища. В градските булеварди ВЯКА лента си е за движение с МАСКИМАЛНА скорост 50км/ч (ако нямя друго ограничение). И водача избира най-подходящата с оглед бъдещите му престроявания и завои. Но какво ми се случва доста често на мен: Трилентов супер булевард, трафика се движи интензивно, но ненатоварено, аз си карам в най-ЛЯВАТА лента защото след ~500-600 метра ще ми предстой ляв завой, карам с превишена скорост (80-90км/ч) и задължително ще се намери някой "бабаит" който ще се лепне зад мен и ще почне с къси-дълги или с клаксон за да му освободя пътя. Но дори да карам с 45км/ч аз не съм длъжен да се съобразявам с нетърпеливостта на "състезателите".п.п. Просто описаното в цитираната точка, не важи с пълна сила за всички ситуации и обстановки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е вече друга тема :beer: Тук се говори за тези които запушват бързата лента :lol: Неможе някои примерно но'' Цариградско'' да ми се закотви с 50км в лява лента още на ''Окръжна болница'':drunk: и така до ''Орлов мост '' :) Защото там щял да прави ляв завои :)

Редактирано от ma4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причина номер едно звучи смислена, обаче не винаги е приложимо предписаното. Аз ,например, няма как да си дръпна седалката напред така, че горната част на тялото ми да е близо до волана и да са ми свити в лактите ръцете, както е при състезателите по простата причина, че съм над метър и деведесет и при такава позиция няма къде да си събера краката. Иначе признавам, че като е близо до теб волана е по удобно и неизморително. За нещастие обаче нишата за краката е твърде плитка за целта.Съгласен съм с мнението на Чипко за движението в лентите в града.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4. Престрояване Неискам да засегна някой от нежния пол , обаче едно 90% гледат в огледалата след като са се престроили или по точно са заели вече 1/2 от чуждата лента .... А за мъртвата точка , мн гадно нещо аз понякога се извъртам леко в ляво да погледна , че не се вижда и това си е . Има и огледала които я няма почти обаче аз не съм с тях :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля проблемът при причина 8 е че не светват стоповете и възможността от изненади в гръб скача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно N.2 - не знам за вас, но аз направо се побърквам когато някой започне да се набира на клаксона за щяло или нещяло. Туко що било светнало жълто, и ти не си тръгнал вече, или пък пешеходец, решил да пресече и там подобни глупости. В правилника много добре е написано: "Използването на класксона е само с цел предотвратяване на възможно ПТП"! Да не говорим, че когато свирнете на някой ви чува не само той, ами всички останали на около - всява се напрежение, което разбира се в последствие се отразява и на шофирането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля проблемът при причина 8 е че не светват стоповете и възможността от изненади в гръб скача.

Наистина ли мислиш, че това е причината за да попадне този случай в класацията.... :)

....прочети по внимателно коментара на колегата: prozium

 

Относно No2 напълно съм съгласен с Jooo, както и че в задръстване например, станала е колона от 10ина коли, че и повече, аз съм към средата на колоната или по-назад и някой зад мен се набира на клаксона... все едно ще ги прескоча тея пред мен...

 

По отношение на No1 вярно, че има случаи, при които за по-високи хора няма как да се заеме оптимална позиция, но... проблема според мен идва от хората които умишлено дърпат седалката максимално назад, облекалката също... за да се излегнат и да заемат поза тип "виж ма къф сам гАзар.... ", пък това, че за да натисне съединителя до край трябва да се "протяга" и го натиска с върха на пръстите... не му е проблем. Мой колега веднъж каза: "Значи много е важна "стойката" при каране, трябва да заемеш такава поза, че седалката да е дръпната максимално назад, като натискаш съединителя кракът да е максимално опънат, даже малко повече, волана се държи само с едната ръка - лявата, която трябва да е опъната като струна". Това го даде като съвет на друг колега, който караше шофьорски курсове по това време. Еми.... какво да им кажеш на такива хора :huh:

Не случайно това е поставено на чело на класацията :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... само ако може някой да ми сподели номер 8 как води до ПТП, не можах да разбера :)

Имаше една такава тема и се заформи лют спор! :huh:

При натиснат съединител към колелата липсва въртящ момент и ги блокираш,докато без натиснат съединител

е доста трудно да ги блокираш.Има ли лед, твърд сняг, си в храстите!На мокро с голяма скорост е опасно, някога фатално!

Съединителя е само и единствено за превключване и за окончателно спиране.Всяко друго натискане носи риск!

 

Имал съм "щастието" да отуча поне 5-ма от този кофти навик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използване на съединителя като спирачка

Другари как е възможно да спрем чрез съединителя

аз незнам а също така и механиката не го знае :(:dry: !!! :angry::lol:

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...