em1l 30 #1 Публикувано 10 Септември, 2009 Така колеги до попитам от какво може да ги яде и може ли по някакав начин да се регулира разкраченоста на задницата големите тампони не са разбити но са доста изгорелички и тампона които е точно над главината (дано се сещате кои е) и от двете страни са разбити, останалите са задрави. Пружините не са стокови като допълнителна информация. Ако някои има подобен проблем и го е разрешил пък и да е нямал а знае как да го разреша ще съм благодарен. Мерси предварително а забравих civic coupe 5g. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pacho 1 #2 Отговорено 10 Септември, 2009 Колега не съм имал този проблем, но съм чувал от майстори, ме на японските автомобили се регулира и задния мост!Незнам до колко това е вярно, но ако се ругулира затова ти яде гумите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #3 Отговорено 10 Септември, 2009 Една разпечатка от стенд за регулаж ще ти отговори на въпроса много по-точно от което и да било предположение във форума.Освен това май сам си си отговорил кои тампони са проблемните. Стенда обаче би го потвърдил а и би показал ако има някакъв друг проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
em1l 30 #4 Отговорено 10 Септември, 2009 Е явно ще се сменят тампони а след това и на стенд ще трябва да се ходи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EazySnatch 0 #5 Отговорено 10 Септември, 2009 Здравей колега,Мойта задмица прави натиск на вътрешната страна на гумата ,но уж това е заради спортното окачване и е направено да е по стабилна ако въобще има нещо такова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #6 Отговорено 10 Септември, 2009 На Хондите се прави реглаж на предница и задница. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 11 Септември, 2009 Мойта задмица прави натиск на вътрешната страна на гумата ,но уж това е заради спортното окачване и е направено да е по стабилна ако въобще има нещо таковаТеория на вероятностите е това... Колата е най стабилна, когато гумата контактува с цялата си площ..Както е казал и колегата Петров, на Хондите (а и на всички останали Японки) се регулира и задницата...За целта, задните носачи и някои от напречните щанги, са захванати с ексцентрични болтове, от които се регулира и страничният наклон и сходимостта.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #8 Отговорено 11 Септември, 2009 Така колеги до попитам от какво може да ги яде и може ли по някакав начин да се регулира разкраченоста на задницата големите тампони не са разбити но са доста изгорелички и тампона които е точно над главината (дано се сещате кои е) и от двете страни са разбити, останалите са задрави. Пружините не са стокови като допълнителна информация. Ако някои има подобен проблем и го е разрешил пък и да е нямал а знае как да го разреша ще съм благодарен. Мерси предварително а забравих civic coupe 5g.Да колега регулира се,сменяш всички тампони за да нямаш ядове да разглобяваш по няколко пъти.Реглаж задължително и си готов да стреляш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavle 2 #9 Отговорено 11 Септември, 2009 (Редактирано) Здравей. Ако колата ти е заводска, можеш да регулираш само сходимост - на преден и на заден мост. Точните данни ще излязат когато майстора въведе модела на колата ти. Колкто и странно да звучи, но на хондите дават, че сходимостта на задния мост е по-голяма отколкото сходимостта на предния мост.Моята препоръка е: на предния мост всичко да е според заводските предписания, а на задния мост сходимостта да е в интервала 0,00 до - 0,02 /задните гуми да са успоредни на оста на автомобила до леко събрани/Ако сходимостта на задния мост е регулират така както е по предписание, считам, че ще се получи негативен ефект - при скорост 70-80 км/ч /през зимния период/ и по висока, ще се усети "сеене" на задницата, като цяло колата ще е усещаш доста нестабилна и в завои задницата ти много по- рано и по-лесно ще "тръгва".Това е моето субективно мнение, проверено на два автомобила - седан 5г и дел сол. Успех. Редактирано 11 Септември, 2009 от pavle Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #10 Отговорено 14 Септември, 2009 Докато не отидеш на реглаж само с писане няма да мине... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CR-V_love_it 0 #11 Отговорено 17 Октомври, 2009 (Редактирано) имам същия проблем на задните гуми изядени са от вътрешната страна става дума за CRV 99та.Като отидох на регжал майстора ми каза че трябва да сменя два тампоня отзад в ляво и един отзад в дясно и чак след като ги сменя имало смисъл да ми прави реглаж за да оправи нещата.Имате ли представа колко струват тия тампони и тяхната смяна горе-долу за CRV и има ли смисъл да се опитвам да правя реглаж без да ги сменя Редактирано 17 Октомври, 2009 от CR-V_love_it Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #12 Отговорено 17 Октомври, 2009 С разбити тампони и да направиш реглаж, ефекта ще е никакъв...А за цени на тампоните, трудно ще ти отговори някой, без да е екстрасенс и да познае, за кои точно тампони иде реч... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velislav 0 #13 Отговорено 17 Октомври, 2009 При мен като си купих кошницата абсолютно всички тампони бяха износени, напукани, започна да ми износва гумите,а в завой на мокър асфалт 2 пъти съм излизал от пътя защото колата с нормално каране започваше да прави дрифт и задницата да поднася. Смених си тези най-големите тампони, намерих ги за по 27лв бройката и смяна по 25лв на страна (което за Варна е мн добра цена) смених и другите тампончета...който ако не се лъжа са по още 5-6 на страна...смених си и гумите с хубави меки...с голям грайфер, стенд...и сега колата е много по-добре. Но стигнах до извода че на тия Хонди задниците са им прекалено леки, и дори с изрядна кола с много голяма скорост в завой, задницата започва да изпреварва предницата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #14 Отговорено 17 Октомври, 2009 Проверяваш всички тампони дали са в ред и отиваш на стенд.Аз така направих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FAST GSI 0 #15 Отговорено 18 Октомври, 2009 не на всички хонди им се регулират задниците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове