Jump to content
JDM.BG

Ще издържи ли ганитурата на 1,5 бара

Recommended Posts

Колеги проекта с майтапа си загрубя, интересува ме ще издържи ли гарнитурата на главата 1,5 бара ????? Двигателя е D16z6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще издържи. Вземи си шпилки и ги стегни на повече от сток килограмите. Важни са естествено настройките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5 бара братле даржи на мойта :lol: лети и направо се телепортира :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за инфото :lol:Jeeper-е къде се губиш та те няма у скайпа???? P.S. Очаквайте след месец два нова тема в ПРОЕКТИ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще издържи. Вземи си шпилки и ги стегни на повече от сток килограмите. Важни са естествено настройките.

И block guard :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще издържи. Вземи си шпилки и ги стегни на повече от сток килограмите. Важни са естествено настройките.

И block guard :wub:
Блок Гарда е взет... нещо по-специално има ли при поставянето му или просто си влиза като у тях си ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не сложа моя не мога да ти кажа,предполагам ще трябва да се пилне тук таме.....Какъв гард взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е такова чудо, като обмислям варианта още малко да го разпробия на подходящи места където да не си загуби функцията а в същото време да подобря охлаждането на главата чееее....... Ти какъв взе ???

 

Публикувано изображение

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е такова чудо, като обмислям варианта още малко да го разпробия на подходящи места където да не си загуби функцията а в същото време да подобря охлаждането на главата чееее....... Ти какъв взе ???

 

Публикувано изображение

Първо виж как е изаботен тоя блок гард , който си взел и след това прецени дали ще е добре за състоянието му да го дуп4иш и ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на блок гарда не му е лесен монтажа. За съжаление не е вземи и постави. Ако е клингеритова гарнитурата не ти я препоръчвам за тия налягания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо виж как е изаботен тоя блок гард , който си взел и след това прецени дали ще е добре за състоянието му да го дуп4иш и ти.

Колега не напразно казах че може да се дупчи на подходящите места с цел подобряване на циркулацията на охлаждащата течност за да не се получи накрая .... запазен блок и прегряла глава.... Като се има в предвид че хората с 3 болта окрепят всеки цилиндър, съвсем логично е да може да се пипн малко този гард и пак да е достатъчно надежден :lol: П.С. Всичко което пиша все още е само теорий ... ще се изчетат сума англоезични форуми преди да се направи каквото и да било :( Включвайте се и вие с мнения и мисли и така ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и според мен с болтове е достатъчноно трябва да внимаваш с колко ги натягашопасенията ти са съвсем на място, блок гарда доста нарушава достъпа на охладителна течност до главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой колега е подпирал цилиндрите с болчета или там каквото е?Аз поне не знам,но пък имам приятел с блок гард и вече няколко години дават газ на колата безгрижно.После с болчетата не може да се спре раздуването на цилиндъра или поне аз така си мисля :lol: Аз ще пробвам с гард,ако се счупи следват болчета :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Сако аз като ти казвам не ме слушаш :( казах ти че този гард предразполага към греене :lol: Голдън ийгъл е гарда каквото и да си говорим ,на драго браво че е избрал него . Гарнитурата не е клингиритова затова че няма да има грижи с металната .Аз карам на 2.5 бара вече но съм с арп дано поне тези които ми беше казал за тях че ще купуваш 2рата употреба ад са ок ,защото да не би да стане както говорихме само хвърли пари на вятъра:lol: Този гард можеш да го преправиш на фреза погарнитурата на главата или да се опиташ да го докараш на форма на ийгъла.Но просто невиждам защо го купи като ще даваш и пари за преправяне ,и ще легне пак толкова колкото новия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго, не знам за какво раздуване говориш ама не ми звучи хич. Ризите се огъват и чекнат, не се раздуват.За слагането на блокгард-а мисля че имаш шанс да оживееш ако просто го сложиш, но както каза парадокса, по принцип слагането на блок гард не е болт-он процедура. Перфектната инсталация изисква набиване или фиксиране на гарда на предварително избраната дълбочина, шлайф на ризите за да е сигурно че са перпендикулярни на к.вал и челосване на блока. Не ме интересува кой как го е правил и дали му се е разминало, има си принципи, пък който иска да ги следва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опа забравих и аз да гласувам със ЗА относно металната гарнитура на 1.5бара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емоточно за радут цилиндър говоря ,но здрав . Ризата си е риза тя се цепи:( Ако пак не ти звучи скочи до гаража на Дарко :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати палъра :thumbs1:слагай сток гарнитура но да е ХОНДА оригинална

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Те един хонинг не могат да направят като хората камо ли разсъргване и и/или да изправят покривения блок след гардването. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Драго, повече познати имаш с блок -гард :) ! Ето как е сложен около,150 лева ми излезе,поставянето на блокгарда,хонинговането,изравняване на блока , горе на Боровец ,може и при Мозъка!

Редактирано от Diego

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

красота!наложи ли се леко набиване или сам си пропадна там?и на каква дълбочина е?всъщност какъв е блока?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Diego дай малко инфо относно гарда блока и "свързването" им, че няколко човека ни чака същата процедура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както 1net и Paradoxa казаха,това не е нещо което да се слага у дома ;) ! Първо замервате цилиндрите,виждате хлабините,решавате каква хлабина ви е необходима за турбо двигател(това според буталата към които си се насочил) и дали ще е необходимо да се хонингова (разстъргва ) към ремонтен размер бутала или ще се получи идеалната хлабина и на основния размер!След това блок-гарда се поставя, моят го взех от http://fjdistributors.com/index.php?cPath=47_48 ( но потърсих само блокгарда,че там имат цели комплекти ),при мен се наложи ремонтен размер бутала ,които и тях взех от този сайт!С буталата,с блока и с блокгарда отидох при хората които упоменах по горе(фирмата е Сливенска и блока ми пътува до Сливен ). Буталата ги замерват и хонинговат на размера бутало + хлабината! Блока влиза 20мм надолу и се заварява!По принцип влиза трудно наръка и до там! на снимката се вижда къде са заварките и към блока ;) ! При самият процес на сглобяване не бях там,но от думите на човека който го прави е поставен както се спомена по горе!Блок гарда е KMS излиза точно 98 $ с доставката иначе само той беше 80 $ !

Редактирано от Diego

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, чак сега като спомена заварките се загледах по-добре и ги видях къде е.Ми браво, само малко ме притесня отворът на водната помпа. Погледни, да не се окаже че е станал на половина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

блокгард с по-малки дупки нямаше ли? таз глава как ще я изпържите с това турбо, не ми се мислиа защо беше нужно да се заварява към блока? опасявате се да не пропадне надолу ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.5 бара със сигурност ще ти трябват шпилки ARP, със сток болтовете духва гарнитурата за 1000-2000 км.. До сега не съм мотирал блок гард, но това кото съм чел блок гарда трябва да влезе без никакво набиване и заваряване !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.team-integra.net/sections/membe...42b2913f103.jpgОбщия дебит на тоя едва ли е по голям...http://streetrays.com/store/images/detaile...9809_5d51_1.jpgGolden Eagle....http://www.streamlineparts.net/cart/images/geblockguard.jpgGolden Eagle...Не мога да кажа дали дупките са малки...Като гледам така ги правят...Заваряван е ,защото се опасявахме да не пропадне надолу! Редактирано от Diego

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто и нещо от мен ,аз съм с гард голдън ийгъл и на 2,5 бара никви грижи !!! Моя гард нито е набиван нито заварян ,сложен е и той си захапва където му е мястото .Много е плътен и затова няма начин да пропадне или нещо от сорта ,още повече като се покара като позагрее изстине няколк пъти съвсем си ляга като в тях си :punk: Сега даже го понатисках размърдах и се оказа че е като залепнал ;)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На напълно разглобен мотор се поставя пробно блок гарда. Ако не влиза на ръка се обработва със пиличка, шкурка или нещо друго докато не почне да влиза свободно. Поставя се на малка дълбочина (до 10мм) или на нивото на челото на блока и се заварява изцяло или частично за да се намали напрежението върху блока. След това блока се разстъргва, хонингова и челосва на ново. Това за мен е най-добрия възможен начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На напълно разглобен мотор се поставя пробно блок гарда. Ако не влиза на ръка се обработва със пиличка, шкурка или нещо друго докато не почне да влиза свободно. Поставя се на малка дълбочина (до 10мм) или на нивото на челото на блока и се заварява изцяло или частично за да се намали напрежението върху блока. След това блока се разстъргва, хонингова и челосва на ново. Това за мен е най-добрия възможен начин.

:thumbs1: Смятам, че и на повече от 10мм може навътре да се пусне. Според мен до 30мм е добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен за 300 коня мотор ще ми трябва ли блок гард?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...