Jump to content
icaka

Уплътнения на вратите Сивик

Recommended Posts

Имам CIVIC AERODECK и още като го вземах (преди 1 година)забелязах че уплътненията на стъклата на задните врати не прилепват плътно до стъклата,а има доста голяма фуга(около 1-1.5мм)!От там влиза доста вода когато вали което неминуемо води до корозия на вратата а и затруднява действието на централното осбенно зимата когато влагата вътре замръзне.Прави ми впечатление,че предните стъкла (електрически),когато се затварят накрая леко излизат навън и се притискат към въпросното уплътнение,движение което отзад липсва!Въпроса ми е дали това уплътнение по някаква причина се е разтворило или проблема е в механизма за повдигане на стъклото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, карам 6та англичанка същото разстояние на задните врати и същото прибиране на предните стъкла в последния момент. Все съм си мислел, че е грешка още по дизайн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш кората, вдигаш прозореца до горе, освобождаваш го от механизмът и го повдигаш или притискаш така, че да пасне и да притисне уплътнението. Държиш го така и в това положение го хващаш за механизмът :huh:Така съм се справял с такъв проблем, но на друга марка кола и затова немога да съм категоричен, че това ще помогне.А и друго се сещам в момента стъклото ляга в едни гумени прорези, може би ако не стане по първият начин да се опиташ да подложиш от едната или от другата страна пърченце гума за да излезе стъклото навътре или съответно навън, мисля че уплътненията отдолу са достатъчно меки за да понесат огъване от стъклото дори на 5 мм, което в случая би те спасило. Отваряш и гледаш, според мен проблема не е в уплътнението :blink:Успех!

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги и аз мисля че проблема не е в уплътнението понеже не изглежда да се е втвърдило пък съм имал и по стари коли при които не е имало такъв проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята англичанка(6 ген.) само шофьорското стъкло не е плътно. Причината е, че е претърпявала вероятно деформации от друго МПС(че колата е има близка среща с друго МПС е сигурно, но врата дали е сменяна или поправяна, не знам). Всички стъкла са ми електрически. Забелязъл съм обаче, че и на шофьорското и на останалите, водата все се стича във вратите, а те(вратите) имат 3 отвора за изтичане на водата. Не се раждясали и дори нямат намек за ръжда въпреки претърпяната/те деформации. Как се държат зимата, още нямам представа, но скоро ще се разбере. И на останалите англичанки 6г. е така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така и на предните и на задните стъкла - като ги свалям и вдигам при дъжд капките си остават навсякъде по стъклото, което показва, че никъде не контактува с уплътнение. Ако мия колата с кофа или маркуч се чува как водата се стича вътре във вратите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен е такаааааа,малко да се затопли само :D:fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, дайте да оправим този проблем с уплътненията, че хубавите мидбасове във предните врати се мокрят :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая дърта тема съм я пропуснал ;), във всички врати влиза водичка и си изтича, а около /над/ колоните в предните врати има едни пластмасови "чадъри", които ги пазят от влизащата отгоре вода. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако има идея за тези оплътнения... При мен в затворено положение прозорците са добре оплатнени, но спусна ли ги дори леко на долу и ето 1-2мм отвор и стъклото както си е мокро с капките се прибира и си излиза с капките.Дори не ги размества. Трябва все да има някакъв трик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е много зле положението с шофьорската врата, сигурно цялата вътре се олива с вода. Колонката се мокри. Отскоро при вдигане на стъклото моторчето не изключва в горно положение и напира, и прескача. Абе може ли английски модел да е толкова зле откъм защита от дъжд?

Редактирано от johnny_fx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уплътненията са с V образна форма, така че в улея съм напъхал гума ( от чистачки ) и ръба си легна върху стъклото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...