AMD 347 #1 Публикувано 7 Септември, 2009 Интересува ме как се настройва грубо ролката, до колкото знам най финната настройка става на стенд . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 7 Септември, 2009 Ами много грубо местиш зъбното колело така че да дойде на половин зъб или 4.75 градуса от нулата, такава е разликата между блоковете на д16 и д15. В смисъл д16 блока е по-висок и като сложиш глава от него на д15 тайминга бяга точно 4.75 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 16 Септември, 2009 Благодаря , други съвети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 17 Септември, 2009 Няма... проба - грешка.ако много ти чука аванса особено на ниски при мен беше индикация за прекалено много аванс на вала. Отваря много рано и част от изгорелите газове на ниски обороти се връщат във всмукателя и нагряват прясната смес.долния белег (за 1.6) се явяваше към купето спрямо стрелката.Ако го сложиш малко по към фаровете идва на леко закъснение и е по-добре макар че се губи малко момент.Имай едно на ум обаче е белезите на раздвижените колела чат пат за грешни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 17 Септември, 2009 Емо, точно така се получи първият път ,аванс на празен ход почти но компенсирахме от делкото .Белезите ги сравнявахме с оригиналната ролка ,наистина има леко разминаване.За сега горе долу е добре , но питам да не сме объркали нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #6 Отговорено 18 Септември, 2009 пробвай 1 зъб на закъснение спрямо това положение с чукащия аванс и ако колата се кара културно, съм 80% сигурен че истината е между двете. Поне при мен беше така. Къде точно между двете, знаеш че не става лесно, но поне ще си близо до истината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове