Jump to content
Nikolai

Проблем с Прелюд 2-ра генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги!Тъй като бях по много мастори и вече много сериозно и омразна да се занимавам с тях искам да отнеса въпроса си към Вас с надеждата, че някой ще даде едно рамо. Значи ще разкажа историята на проблема от самото начало и се надявам да не отегча някой. Преди известно време колата започна да неработи равно на бензин (имам предвид че менеше оборотите и тресе лекичко двигателя), това го правеше само на бензин, на гас колата работеше добре смисъл няма го тва притрисане. По късно започна като пали сутрин сама да гасне (отново на бензин само). Сутрин като се кача, натискам педала на газта един пат за да включа автоматичния смукач, паля, пали четмак от четвърт оборот вдига 1500 оборота след 10-15 секунди оборотите падат сами и колата загасва. Ако я подаржа 1 минута на газ (с педала) после като пусна газта даржи обороти и няма проблем. И на това не му обарнах голямо внимание за момента. След извесно време компромиси, колата започна да прекасва изведнъж и оборотомера почна да се движи неестествено (смисъл не се движеше плавно а насичаше). Вече отидох на майстор защото бях принуден. Каза ми се че ми е изгармял някакъв индуктивен датчик в делкото, който междо другото струва 280лв., а самото делко струва 900лв., както и да е намери се един добар човечец с делко 2-ра употреба качихме го, майстора настрой колата и аз тръгнах за морето и за моя голяма изненада при едно от изпреварванията разбрах че колата ми неможе да вдигне повече от 120км. малко по късно на едно нанагорнище установих че колата ми е напълно мъртва. Едвам стигнах до морето. Там вече реших да поема нещата в свой ръце, развих делкото и на принципа проба грешка успях да накарам колата да върви до 150км. И така стигаме до черешката на историята. Гледайки двигателя умно чух странен шум в него (междо другото съм ужасен педант и всяко различно шумче ми се забива като пирон в главата). Слушайки колата стигнах до една част в нея от която се чуваше шум на съскане, все едно взима въздух или излиза въздух нещо такова (дано съм успял да обесня добре шума), по скоро е като на изпускане на въздух през някой маркуч. Отидох на "майстор", той видя колата, неуспя даже да ми каже каква е тази част и за какво служи и ми предложи да изкормя всички ненужни вакуми(от Александър в централното представителство на ХОНДА знам че в колата има над 30 вакума и те са по важни от бензина в нея). Не му разрешеих да бара из колата на този "майстор" и си тръгнах. Така се прибрах и сега отново си ги имам сасщите проблеми, без онзи с делкото. Откакто съм го сменил ми го е направила този номер с оборотомера само два пати и то за по 1 минута докато колата е студена. По мнение на други мой познати делкото искало да се смажи, но и та ще го видим. По важният ми въпрос е каква е тази джаджа и защо губя вакум от нея най вероятно, защото от там се чува свистенето на въздух. Прилагам снимка на въпросната джаджа и много бих се радвал ако някой може да изкаже комтентно мнение по въпроса, за което му благодаря предварително!!!!!Ето линк където съм качил снимки на въпросната джаджа - http://nikolai1982.snimka.bg/automobiles/kola.385045Благодаря още един път на хората които ще се изкажат в тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли неможе да даде идея поне! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега искрено ти съчувствам с тия майстори в пловдив имам същият проблем с тях....имах подобен проблем с мойта още в началото...забиваше на 130 и край! накрая ми смениха некъв вакум горен регулатор дано не те излъжа ма така беше...срещу скромните 285лева...после смених всички свещи,кабели,горивни филтри....сега колата е пушка! върви си и нямам проблем до скоро когато ми изгоря километража и така....сега пак майстор...но имам много вярна служба от нея и не си е давам за нищо на света!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли неможе да даде идея поне! :D

0889/410450 - обади ми се на този телефон, утре имам път към Пловдив , мога да ти я погледна и евентуално да ти помогна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега (powerhonda) и аз имам чувството, че е нещо по вакумите, защото както казах от онази джаджа дето съм я снимъл фъсти постоянно въздух???? това означава според мен че нещо някаде неработи. От още мислене по въпроса ми дойде друга идея която ще споделя тук като жокер към колегите които могат да дадат идеи. Значи тази джаджа на снимката е някаква електрическо клапанче според мен, защото отдоло е с кабел и има намотка. този кабел го проследих до едно черно нещо което ми прилича на някакво реле, кондензатор или нещо такова. То е замасено на корпуса на колата а другия край е закачен на бобината. от своя страна пък то по някакъв начин е свързано и с автоматичния смукач на колата, защото той работи и на ток и на вакум и проследих кабелите до там. Дилемата ми продължава :):drunk::).Дано някой помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...