Jump to content
JDM.BG

Към тези с Air Intake

Recommended Posts

Колеги интересува ме загрява ли ви интейк тръбата.... аз като покарам моята D16z6 и като спра алуминиевия интейк направо си е горещ.... явно някак си завихря горещ въздух от колекторите или нз.... сложих върху алуминия термоизолационен ръкав но като пипна непосредствено след филтъра пак е горещ алуминия.... Всички знаем че за да работи един мотор както трябва му е необходим възможно по-хладен въздух, а така определено не влиза студен.... дори точно обратното. Какво мога да направя за да спра горещия въздух да влиза в двигателя и при вас ли е така ???? Ако използвам керамична лента за колектора ще спре ли жегата под капака ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да започнеш с премахване на отоплението на дорсела и автоматичния смукач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтара ти стои точно до радиатора.. трябва да му сложиш нещо като пусне перката да не духа в него .. и от жегата нищо неможе да те спаси .. в задрустване винаги ще е така.. при мен е сущатата работааз мисля ,че ако си сложа термо лента на изпускателния колектор ще сведа тва загряване до минимум.?!

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е така,като вариант да не засмуква топъл въздух от радиатора...

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е така,като вариант да не засмуква топъл въздух от радиатора...

 

Публикувано изображение

и като покараш в крайна сметка алуминия между филтъра и дросела не е ли пак загрял ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При повечко каране ,винаги ще е загрял дори да си свел топлините покрайнего до минимума.... По-важно е да го изведеш на място (под калника се прави в повечето случай) кадето той да гълта по-хладен въздух, той влиза с голям дебит и смятам ,че няма да се затоплитолкова бързоВземи пример от колегата Венцо той го е направил добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега при продължително каране няма как нещо под капака ти да остане НЕгорещо. Той дори капака си пари яката след продължително каране дори зимно време.. Та по темата - колкото по-голям "щит" направиш между тръбата на филтъра и двигателя, толкова по-добре.Ако имаш инфоборд може да следиш температурата на входящия въздух след всяка промяна, за да разбереш кой вариант е най-добрия. На Prelude-а на брат ми правихме подобни проби и достигнахме до варианта, в който с новия интейк температурата е същата, както при оригиналния (което смятам е доста добре, при положение че при слагането на тръба без прегради температурата скочи от 30-тина на 50-тина градуса :) )Съветвам те освен преградите да изолираш и самата тръба с някаква термо-лента или нещо от сорта, има ефект :dry:Успех и да пуснеш снимчици!!

Редактирано от Stancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или си сложи ПВЦ тръба която има мнооого по-макък коефицент на топлопредаване и практически не се затопля :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм със метална тръба Ф60 вътрешен. Тръбата е от модерните крака на масите,продават се на бройка и са във пъти по ефтини от измислените алуминиеви боклуци които са на неземни цени ,а и не са толкова лъскави като хромираната ми тръба! Проблема със засмукването на топъл въздух от моторния отсек го реших със топлинен щит от италбонд(за тези които не знаят,това е сандвич от алуминиева ламарина със твърда гума по средата) и тръба ф40 на решетката пред радиатора която отвежда известно количество хладен въздух във пространството във което е филтъра. Впечатлението ми е ,че когато карам бързичко,от порядъка на 100/120 и дебита на постъпващия въздух във филтърното пространство е по голям ,самия филтър е направо хладен също и въздуха около него,а въздуха във останалата част на моторния отсек е направо горещ.

 

Ето и малко снимков материал,за тези които се чудят още ,как да решат проблема със горещия inlet въздух:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм със метална тръба Ф60 вътрешен. Тръбата е от модерните крака на масите,продават се на бройка и са във пъти по ефтини от измислените алуминиеви боклуци които са на неземни цени ,а и не са толкова лъскави като хромираната ми тръба! Проблема със засмукването на топъл въздух от моторния отсек го реших със топлинен щит от италбонд(за тези които не знаят,това е сандвич от алуминиева ламарина със твърда гума по средата) и тръба ф40 на решетката пред радиатора която отвежда известно количество хладен въздух във пространството във което е филтъра. Впечатлението ми е ,че когато карам бързичко,от порядъка на 100/120 и дебита на постъпващия въздух във филтърното пространство е по голям ,самия филтър е направо хладен също и въздуха около него,а въздуха във останалата част на моторния отсек е направо горещ.

 

Ето и малко снимков материал,за тези които се чудят още ,как да решат проблема със горещия inlet въздух:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Да бе ама двигателя си нагрява тръбата и въздуха пак си е топъл :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мочо ши ма извиняваш,ама не си много прав тука! Тръбата се заграва до определена температура да,но при дебита въздух, който засмуква ДВГ-то ти няма нужното време да достигне температурата на въздуха във моторния ти отсек. Може би поема 1,2 до 3 градуса най-много но не и повече! Това е на обратния принцип на минимотерчетата и начина им на охлаждане,обяснявам - минитата които са въздухарки имат един пластмасов кожух около цилиндъра през който се отвежда въздух от засмукващата перка на охлаждането.от едната страна на тази кутия или кожух има един в пъти по малук отвор през който излиза въздуха,защо? Когато въздушния поток обикаля около ребрата на главата бързо и също така бързо излиза от кожуха ,не може да поеме достатъчно топлина за да се охлади самата глава,затова е и малък отвора за да може въздушния поток да излиза по бавно от колкото влиза и да се получава един постоянен въздушен джоб който да поема нужното количество температура от главата. Принципа на интейка е обратния,доставяш хладен въздух през тръба която е със по голямо сечение от стоковата,пътя на въздуха е по лесен така той по бързо достига до горивната камера,без да поема огромното количество топлина както преди!п.п. Ако някой твърди обратното,нека бъде поне толкова обстоятелствен колкото аз, "това не е верно" не се приема! :huh:

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда от такива фермани :huh: Имате си IAT вижте темп. на въздуха и така...Аз бих изолирал и тази метална тръба/интейк.Най лесно ще свалите температурата под капака като надигнете задната част на капака с 1-2 см.

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгич,нема нужда според теб! Ако кажа само ,тва не е така и ще се почне един спам,да си е.е. Предпочитам да си изкажа мнението и да го подкрепя със факти. Тръбата ще се изолира и тя,а капака ще го задигна отзад на пролет като я пребоядисам цялата! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На който му е топъл интейка има подходящи изолации в бриколаж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...