Jump to content
chicho

д16а8 генерация

Recommended Posts

привет колеги,искам да попитам за моя мотор на колко мм е добре генерацията-намерих на 57 и на 60мм ваншен размер,алуминизирана,кое е по добрия вариант?мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

55 вътрешно Фи мисля, че е най-добре за този мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то това на 57 идва толкова !!!мерси за бързия отговор

Редактирано от chicho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че от 50мм нагоре няма смисъл :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то мойта оригиналната е към 50 ваншно,трябва да е разширя :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка най доброя вариан според мен ти е 55мм вътрешен размер и алуминизирана тръба аз съм с такава и колата си е супер :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то мойта оригиналната е към 50 ваншно,трябва да е разширя :wub:

Значи оригиналната ти, не е оригинална...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка най доброя вариан според мен ти е 55мм вътрешен размер и алуминизирана тръба аз съм с такава и колата си е супер :)

55 е абсолютния максимум според мен. над този размер загубите са по-големи от ползите (демона да си мълчи!)полицая е прав, 50 е оптимума, ама нали искаме повече и повече ... а то повече бръмчи, и по-малко върви

е то мойта оригиналната е към 50 ваншно,трябва да е разширя :dry:

Значи оригиналната ти, не е оригинална...
не бъди толкова сигурен! оригиналния размер е около 45мм вътрешно, като варира по дължината на тръбата и гърнетата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега съветвам те да отделиш някой лев за два резонатора, вместо директно права тръбадо колкото съм запознат отрицателен ефект от тях няма, особено ако са с газоускорител(едни спирално увити отвътре) но без тях звука ще е един дрънчащ и дразнещако съм написал нещо грешно - поправете ме Успех !! :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами трябва лека корекция :o (ако това което съм чел е вярно) това за дрънченето е 1:1 вярно ! тествано ! Някой колега беше качил в една тема (не помня кой и коя тема) тестове на различни генерации . 1. Най добрата беше права тръба без резонатори. 2. С резонатори 3. С катализатор (стоков) Обаче беше обяснено че с права тръба се износвал повече двигателя от другите 2 варианта. Разликата между права тръба и резонатори беше 1 Кон. п.п. Карам го по спомен нещо ако съм объркал, който се сеща за какво говоря да ме поправя.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

особено ако са с газоускорител(едни спирално увити отвътре)

Не съществува на този свят нещо от този тип, което да "ускорява" газовете.Това е най обикновено шумозаглушаващо гърне, по-известно като резонатор.Ако искате газоускорение на атмосферен автомобил, сложете си тръба на ф90, да излиза зад колонката на вратите и - готово. Но тогава ще ви заобичат всички комшии и полицаи.Последствията - "много шум за нищо".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами трябва лека корекция :o (ако това което съм чел е вярно) това за дрънченето е 1:1 вярно ! тествано ! Някой колега беше качил в една тема (не помня кой и коя тема) тестове на различни генерации . 1. Най добрата беше права тръба без резонатори. 2. С резонатори 3. С катализатор (стоков) Обаче беше обяснено че с права тръба се износвал повече двигателя от другите 2 варианта. Разликата между права тръба и резонатори беше 1 Кон. п.п. Карам го по спомен нещо ако съм объркал, който се сеща за какво говоря да ме поправя.

2. С изтърбушен катализатор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и така да беше. Не помня точно :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да ви кажа смених генерацията.на 54мм вътрешно,права тръба,няма никви нежелани звуци,освен че гарнето ми е с малък вход и много го надува,от което малко на ламарина дранчи,след като го сменя ще видя дали няма да се получи някакво друго бръмчене,тогав може да се мисли за резонатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нежелани звуци само дрънчи на ламарина :huh: Ами ти какво очакваш да се чува ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е защото,както казах гарнето ми е с вход някъде около 50мм има няма и му идва прекалено много "ваздуха" сега,надявам се като го сменя с друго да няма нищо дразнещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,да попитам аз нещо-значи струва ми се откакто сложих генерацията колата спря да варвиможе ли проблема именно да е от малкото гарне,в смисъл навсякъде е разпушена и накрая при гарнето да се запушва и оттам да не ми варви или аз си въобразявам?някой каза,че трябва да си има резонатор,можело и от това да спре варвежа,като е права тръбамерси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени гърнето и ако имаш парички си вземи едни хиедърси и ще останеш очарован :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени гърнето и ако имаш парички си вземи едни хиедърси и ще останеш очарован :D

вчера направо го махнах,ама неможе да се кара,какво ще рече "хиедърси",малко съм не образованп.с. искам да попитам някой слагал ли е валове на колата си,чувам много разногласни мнения,1 вика става еластична,друг ми казва че губи ниските обороти,по зле става и от заводско,за разлика от високитестава вапрос за camshaft stage 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение това са хиедърси а за валовете няма как да ти спънат колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аа ясно,ами аз съм с 4-2-1 неръждавейка,ся си намерих гарненце да сложа да видим,дали ще е проблем ако входа му е 63мм,а генерацията ми е на 57мммерси за инфо за валовете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не би трябвало да е проблем ще трябва да разширят малко твоята тръба накрая за да стане но иначе относно валовете стига да си вземеш качествени няма изобщо да сбъркаш,даже ако се не лъжа един колега продава спортни валове за твоя мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не би трябвало да е проблем ще трябва да разширят малко твоята тръба накрая за да стане но иначе относно валовете стига да си вземеш качествени няма изобщо да сбъркаш,даже ако се не лъжа един колега продава спортни валове за твоя мотор

ами да,точно от форума е човека,web cam са били,което нищо не ми говори,но са ми влезнали яко в главатаще имаш почерпка колега за съветите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия валове и пружините ще трябва да смениш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз го питах,каза че нищо не трябвало да се сменяколко парички са пружините и намират ли сераздвижни ролки ще трябва ли и колко коне може да се изкарат-10?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ти трябват и пружини и тарелки ако са стейдж2 не че няма да ги подкараш и с твойте въпроса е колко дълго

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ти трябват и пружини и тарелки ако са стейдж2 не че няма да ги подкараш и с твойте въпроса е колко дълго

кажете какво е тарелка(мале толкова ли съм прост) и какво ще трябва още да се смени-ролки,някои ми каза хранене на мотора,евентуално с мегаскулер или нещо таковапроблем ли е че колата варви на газ ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...хранене на мотора,евентуално с мегаскулер или нещо такова...

megasquirt може би :)Мегаскуирт не ти трябва. Дори да се наложи промяна на таблиците за гориво и предверение, това може да се направи и с твоя компютър.Като слушам с какви дивотии са ти напълнили главата твойте познати, май ще е най-добре да се пообразоваш малко преди да скочиш във филма.Чичко гугъл може много да ти помогне. потърси общо инфо за спортните валове, защо се слагат, какво променят, какви са необходимите неща покрай тях и защо. Може би вече си забелязал, но едвали някой ще изпише 2-3 страници ферман за да ти обясни всичко което не знаеш и след 1 седмица като дойде някой със същия въпрос - айде пак на ново със ферманите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега,прав си наистина,исках някои с 2 думи да ми обясни всичко,но мисля да се вкарам във филма и малко по малко да сменя всичко-ролки,пружини,портване и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най важното ... да махнеш газификацията от багажника :blink:

мен тва ми е ясно че е най-важното,но да ти кажа колата си варви добре и на газ и на бензинпредпочитам да и скупвам г..а от каране,отколкото да ми е хубава,да варви и да стои в гаража без бензин :huh:поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава явно вси4ко изписано до сега е било 4есане на езици от хора без разбота.Поздрави и успех :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не го разбрах много много,явно искаш да кажеш че щом съм с газ няма смисъл за мод-овено 1 приятел има ладичка турбо,само на газ и мога да ти кажа че варви много лудо,така че ако се напрай както трябва няма да има проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже се чува че в F1 и WRC щели да минават на газ, защото нямало разлика във вървенето ........ пък им излизало по-тънко :wub: Взема да слагам и аз газ щом няма разлика, явно съм живял в заблуда.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже се чува че в F1 и WRC щели да минават на газ, защото нямало разлика във вървенето ........ пък им излизало по-тънко :wub: Взема да слагам и аз газ щом няма разлика, явно съм живял в заблуда.

не казвам че е еднакво варвенето,има разлика естествено,казвам,че колата МИ варви много хубаво на газ и ми е достатъчно

не знам защо почвате да се заяждате веднага,имам нужди от съвети,не от надсмешки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нямам за цел да се заяждам по какъвто и да е на4ин.Мен ме кефи като гледам , 4е има хора, които им се занимава с тунинг по мотора , а не само оптика.Мой познат същи си кара година и половина Лан4ата на газ/дедра 2.0 турбо/ и проблеми не е имал. Колета се кара и в момента.Но нали си говорим за атмосферен мотор, а ти тръгна да обясняваш за турбо автомобили.Какво му пре4и - има си изпарители за турбо коли , а може да си преправиш и твоя за подобен проект, но това е друга риба :wub:Искам само да ти кажа , 4е ако мислиш да правиш вси4ко , което си описал и писал по горе... то повярвай ми ти сам ще стигнеш до извода , 4е газта е за готвене , а не за бега4ки :)Поздрави, успех с проекта и горе главата, а ние ще помагаме с каквото можем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а така колега,то е ясно че газта е за котлоните,ама на тея цени на бензина не се издържамалко по малко ще напредвам по колата,ще сменям части,ясно е че все пак няма да стане самолет,но искам на газчица да ми се разпуши,няма да е както на бензин,ама все пакПп. кой знае,може да падне бензина на 0.50ст/л и да махна газта,ама едва ли ще падне :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пп. кой знае,може да падне бензина на 0.50ст/л и да махна газта,ама едва ли ще падне :thumbs1:

само в мечтите ни :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди бях с 58 вътрешен, само по траба и гърне накрая. Колата си вървеше добре, но ако имам избора ще сложа по голямото фи :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...