NikNan 0 #1 Публикувано 20 Август, 2009 Привет,Нов съм хондаджия. Мисля да сменям антифриз. Бихте ли ми препоръчали марказа сивик 1.3 1990. В упътването писше. Даже не всеки антикорозионен антифриз става.Мерси!Ник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #2 Отговорено 20 Август, 2009 IGAT немски червен антифриз, водят го за добър (аз съм с такъв). Цена около 15 лв. литъра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аня Митрева 4 #3 Отговорено 20 Август, 2009 Синия също е ОК, аз съм с такъв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 20 Август, 2009 И от мен един глас за същия антифриз било то син или червен, принципно червения е полусинтетика препоръчват го за по новите мотори с повече алуминиеви сплави по тях, понеже нямало никво корозиране. Не знам и за двата ли се отнася но имат и по висока температура на кипене. Абе не е толкова скъп че да му се чудиш и аз само с него карам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikNan 0 #5 Отговорено 20 Август, 2009 Мерси много за мненията.Сега ако ми кажете и къде може да се намери в провинцията. Аз съм от Ловеч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 20 Август, 2009 Търси по магазините за авточасти, в едни кръгли бутилки бели по литър и половина е концентрат за -76 градуса маи беше де се вика с едно шише си решаваш проблема имаш 4.5 литра разтвор за около -20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #7 Отговорено 20 Август, 2009 В Бултрако не продават ли антифризи за нашите мотори? Някой ползвал ли е техен бъркоч? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #8 Отговорено 20 Август, 2009 Аз забърках много зла смес от 1.8 литра антифриз и останалото до 4 литра - дестилирана вода. Как се вика - готов съм за Сибир! Иначе зимата която отмина бях със син руски антифриз, ама реших да си сложа нещо истинско (пък и за без това 2-ри път сменявам радиатор) за да си нямам проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #9 Отговорено 21 Август, 2009 НЕма значение марката и държавата производител, важното е да няма по-високомолекулни гликоли. Гледай на етикета и цената почти винаги е критериална. Колкото по-високомолекулен (три-, поли- етиленгликол), толкова се увеличава риска от полимеризиране и осмоляване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan 6terev 0 #10 Отговорено 10 Септември, 2009 Червения садържа киселини(слаби разбирасе),и ако го изполваш трябва да си сигурен че нямаш проблеми с маркучи и радиатор защото иначе ще текнеш като лейка.Направих веднъж тази грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
powerhonda 0 #11 Отговорено 10 Септември, 2009 coolant plus BASF доживотен и най-доброто! ако нямаш теч....но е скъп 12.30 литър концентрат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
powerhonda 0 #12 Отговорено 10 Септември, 2009 НЕма значение марката и държавата производител, важното е да няма по-високомолекулни гликоли. Гледай на етикета и цената почти винаги е критериална. Колкото по-високомолекулен (три-, поли- етиленгликол), толкова се увеличава риска от полимеризиране и осмоляване. прав си за три-, поли- етиленгликол), толкова се увеличава риска от полимеризиране и осмоляване. но за марката не съм съгласен! много хора си мислят че щом в радиатора антифриза издържа до -20-30 градуса всичко е ок! да ама не! тогава слагаме домашна ракия и пак няма да замръзне! основната роля на антифриза е смазочна а тук вече разграничаваме фирмите производители защото са малко тези които използват новата "pro-synthese" технология която илиминира всякакви отлагания и проблеми при експлоатацията на антифриза....за това може да бъде доживотен и казвам че за мен най-доброто е coolant plus BASF.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове