Prelude98 68 #1 Публикувано 19 Август, 2009 Колеги, дайте мнение за този тип гърнета:ТУКС какво се различават от другите, звук, качество на изработка и пр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #2 Отговорено 19 Август, 2009 Mugen ги въведоха, поне при хондите. Газовете при ниски обороти/натоварване минават през допълнителната тръба, и пак се връщат в гърнето. Докато на газ се отваря някаква преграда вътре, и газовете директно излизат навънBest Motoring тестваха различни гърнета, и не останаха много впечатлени от гърнетата от този тип. Но със сигурност ще е по-добро от ASPO или EM комплект-скоп.п. пиши в техническия, няма нищо спортно в това гърне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #3 Отговорено 19 Август, 2009 Аз не знам да има клапи. До колкото ми е известно, това си е една перфорирана тръба, тоест хем се държи като проходно гърне, нем тръбата минава 2-пъти през гърнето. За потока, това е просто крива тръба, но звуковите вълни се гасят от перфорацията и ватата и то не веднъж както е при проходните гърнета а 2 пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #4 Отговорено 19 Август, 2009 И аз не знам да има клапа а както емо каза обикновен резонатор и обикаля два пъти,се едно си сложил два резонатора.Стоковите гърнета са на същия принцип само че не обикаля два пъти а три Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #5 Отговорено 19 Август, 2009 (Редактирано) В twin loop гърнетата на Муген и репликите няма клапи и "обикаляне". Това е абсолютно проходно гърне, което обаче има допълнителна камера, която "гаси" част от шума без да намалява скоростта на отвеждане на газовете. По тази причина репликите с нищо не са по-лоши от оригинала. Разлика има само в качеството на материала и дизайна на накрайника. На Муген е с два улея на върха на изхода. Създадено е от Муген за да се справят със действащите в Япония МНОГО СТРОГИ изисквания за нивата на шум за стрийт лийгъл коли. Муген го монтират на почти всички модели, които са доработвали - Сивик, Интегра, РСХ, Прелюд. Допълнителната камера гаси част от високочестотните звуци и "гласа" на колата става доста по-нисък и гърлен. На Прелюд звучи жестоко. Оригинално крайно гърне можеш да намериш за около 500-600 долара, а реплика за 35 - 80 долара (без доставката). Редактирано 19 Август, 2009 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #6 Отговорено 19 Август, 2009 Звука наистина е уникален, явно както казва колегата Коев се заглушават високите честоти и се чува едно ниско боботене! Почвам да се замислям сериозно за такова гърне, макар че в момента съм със спортна генерация и гърне и то има/няма 5-6 месеца, но ми е доста шумно, а винаги ме е кефел звука на шестаците Ето тук една интегра: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Edelbrock 5 #7 Отговорено 19 Август, 2009 никак не е зле ,но според мен всяка кола си реве различно/алко е модвана/ трудно е да се докара еднакав звук на 2 коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #8 Отговорено 22 Август, 2009 (Редактирано) По-добре по-дълго проходно гърне или 2 броя проходни Редактирано 22 Август, 2009 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове