Jump to content
Prelude98

Дайте мнение за това гърне

Recommended Posts

Колеги, дайте мнение за този тип гърнета:ТУКС какво се различават от другите, звук, качество на изработка и пр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mugen ги въведоха, поне при хондите. Газовете при ниски обороти/натоварване минават през допълнителната тръба, и пак се връщат в гърнето. Докато на газ се отваря някаква преграда вътре, и газовете директно излизат навънBest Motoring тестваха различни гърнета, и не останаха много впечатлени от гърнетата от този тип. Но със сигурност ще е по-добро от ASPO или EM комплект-скоп.п. пиши в техническия, няма нищо спортно в това гърне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам да има клапи. До колкото ми е известно, това си е една перфорирана тръба, тоест хем се държи като проходно гърне, нем тръбата минава 2-пъти през гърнето. За потока, това е просто крива тръба, но звуковите вълни се гасят от перфорацията и ватата и то не веднъж както е при проходните гърнета а 2 пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не знам да има клапа а както емо каза обикновен резонатор и обикаля два пъти,се едно си сложил два резонатора.Стоковите гърнета са на същия принцип само че не обикаля два пъти а три :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В twin loop гърнетата на Муген и репликите няма клапи и "обикаляне". Това е абсолютно проходно гърне, което обаче има допълнителна камера, която "гаси" част от шума без да намалява скоростта на отвеждане на газовете. По тази причина репликите с нищо не са по-лоши от оригинала. Разлика има само в качеството на материала и дизайна на накрайника. На Муген е с два улея на върха на изхода. Създадено е от Муген за да се справят със действащите в Япония МНОГО СТРОГИ изисквания за нивата на шум за стрийт лийгъл коли. Муген го монтират на почти всички модели, които са доработвали - Сивик, Интегра, РСХ, Прелюд.

 

Допълнителната камера гаси част от високочестотните звуци и "гласа" на колата става доста по-нисък и гърлен. На Прелюд звучи жестоко.

 

Оригинално крайно гърне можеш да намериш за около 500-600 долара, а реплика за 35 - 80 долара (без доставката).

 

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звука наистина е уникален, явно както казва колегата Коев се заглушават високите честоти и се чува едно ниско боботене! Почвам да се замислям сериозно за такова гърне, макар че в момента съм със спортна генерация и гърне и то има/няма 5-6 месеца, но ми е доста шумно, а винаги ме е кефел звука на шестаците ^_^ Ето тук една интегра:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никак не е зле ,но според мен всяка кола си реве различно/алко е модвана/ трудно е да се докара еднакав звук на 2 коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре по-дълго проходно гърне или 2 броя проходни

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...