Jump to content
Magnum

летящ старт 40км/ч

Recommended Posts

Уикенда правих дръпки от летящ старт с един приятел, от 40 км/ч, и се чудех на коя предавка е по-добре да стартирам.Първа предавка е до 65 км/ч, до ограничител - макс. мощност е на 60 км/чНо пък като тръгвам на 1ва, от 4700 оборота, много лесно превъртам гуми, не мога да давам пълна газ. А и губя време за смяна на предавките.На втора като тръгвам, съм на 2800 оборота, вече вътрящия ми момент е над 90%, но усещам, че колата няма старт, "забива нос". Но от друга страна мога да дам пълна газ, без да превъртат гумите, и не губя за смяна на предавките.Въпроса е заслужава ли си 20 км/ч ускорение на 1ва, за сметка на изгубено време за смяна на предавките, и евентуално превъртане на гумите?Колата е CRX 125 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заслужва си , стига да имаш гуми , а не да седиш на едно място :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тествай с хронометър до края на 2ра как ще е по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай от втора на по-високи обороти и на полусъединител :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на тази скорост естествено че на 1ва,или поне аз бих карал така ,защото за хондите за да се изстерлват искат рпм,а щом закопаваш яко купи си по добри гуми и неизсипвай цялата гас на 1ва,но с по добри гуми едвали ще е толкова зле може да превъртят няколко пъти но няма лошо :) Но ако закопаваш това си е от гумите или има ужасно много сила /което много ме съмнява за атмосферка/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз като правих летящ старт от 40 км/ч го правих на втора и мисля,че не се получава добре поне за моята.Просто ми идват ниски оборотите най оптимално за моя Втек мисля е да стартира от 60км/ч на втора .... абе тия летящите стартове нещо като,че ли не силната страна на Хондите си мисля или пък на мен не ми се отдават :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но ако закопаваш това си е от гумите или има ужасно много сила /което много ме съмнява за атмосферка/

Зависи от асвалта и колко са загрети гумите.Няма нужда от ужасно много сила...аз въртя на първа от 20-30км на пълна гас мноооого, после на втора забивам на 7000 об. около 2-3 секунди докато намери колата сцепление 215/17 мишелин пилот...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моита не ги върти въобще гумите(сменете си гумите(препоръка) ако е летящ от 40 е перфектната скорост на 1-ва(задължително колата да е в оптимален режим(оборотен все пак е бензин не дизел трябват обороти) ! (и които кара да може бързо да включи от 1-ва на 2-ра това е много важно).нагоре вече силата на колите ще си каже думата. :rolleyes::cool::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа! С включен тракшън в десния ти крак :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих предпочел втора с подаване на газ при натиснат съединител и след това и полусъединител :rolleyes: Ако си на първа не трябва да даваш пълната газ , както вика Дидко да си включиш "тракшъна" , но от опит на Акорда и той не те спасява толкова :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм за нови сериозни гуми + първа с пълна газ + зверско вкарване на втора почти без съединител (така не губиш обороти, но може и да не успееш да вкараш или да прецакаш скоростната кутия)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е въпроса в бързото превключване на предавките, аз нарочно включвам 2ра по-бавно, да може да паднат оборотите. Иначе ако включа бързо 2ра и подам яко газ, гумите пак превъртат, и оборотите падат 2 секунди като на изтрит съединител, и колата почти не ускорява. Но не е съединителя, понеже 3та/4та/5та колкото и от високи обороти да вкарам, оборотите падат за части от секундатаМай маховика ми е прекалено тежък, твърде бавно падат оборотите като превключвам. И за "тракшън контрола" е кофти, понеже аз връщам газта, но колата не зацепва на момента, а трябва около половин секунда да се наместят оборотите. И като губи сцепление, го губи по-бавно, и по-неясно - не се изфорсира бързо до червеното, а бавно, все едно е нормално ускорение на 1ваПроблема ми със сцеплението не е от гумите - Toyo Proxes T1-S 195/50-15 (въпреки че наистина си искат загряване). Но по-скоро проблема е в огромния отрицателен вертикален наклон на предните гуми (camber), гумата стъпва само на вътрешния ръб, който е доста твърд и не позволява на гумата да се сплеска и да стъпи добре на цялата си площ. Пък и пътя беше от стар асфалт, супер гладък, прашен и мазенП.п. Втори въпрос - а ако старта е от 50 км/ч? На 1ва вече съм на 5800 оборота, и оборотомера много бързо свършва. На 2ра вече съм на 3500 оборота, и двигателя е в "сладката зона"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ще ти задам въпрос на 3500 твоита кола в пълен потенциал ли е ?не знам с какви гуми карате аз на около 180 коня кола(14 -се секудна )на хубав асвалт равен от черния от 40 без проблеми си правя летящ старт с пълна гас...и не само аз !!! това че гумите са ТОио незначи че са много добри...(може да са изпечени)(с такива гуми аз и на 2-ра немога да се гоня с никои примерно.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен хондите са направени да се гонкат на високи обороти ,поради тази пречина трябв ада се карат и тръгват на високи ,защото на ниски са доста по слаби от другите коли .визирам гси гти и др.Ако колата не е втек може да се тръгва и от по ниски рпм но с втек са направени повечето след 5000 да влизат в режим на работа както се казва !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.п. Втори въпрос - а ако старта е от 50 км/ч? На 1ва вече съм на 5800 оборота, и оборотомера много бързо свършва. На 2ра вече съм на 3500 оборота, и двигателя е в "сладката зона"

Аз бих заложил на втора.Макар че, като се замисля, ако тръгнеш на първа при старта до ограничител ще си се издърпал с поне 1 калник преднина (ако противника е на втора предавка). Което автоматично ти дава аванс и май май пак първата надделява. Да не говорим, че при смяната ти директно влизаш в по-добри обороти, отколкото ако тръгваш на втора от 3500. Редактирано от Didko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...