fenabg 2981 #1 Публикувано 17 Август, 2009 Здравите колеги .Цял ден се вкарвам в някакви ''размисли'' с умната си главица ,и се чудя ако ,савсем теоретично разгледан вапроса ,един карб за 1 мин при 5000 оборота засмуква 1 куб.метър въздух,какво би се случило с карба при ''нагнетяването'' на 1,5 куб.метравъздух при същите оброти.В този случай вакума би трябвало да липсва?П.п Абе тоя мой филм май си стана сериал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 17 Август, 2009 не се занимавай с глупости ! смени си двигателя !п.п. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 18 Август, 2009 Добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #4 Отговорено 18 Август, 2009 Надналягане (турбо или компресор) и карбуратор се прави като карбуратора е специално прогоден за целата. Ако използваш поредицата тубина - карбуратор - колектор и карбуратора е обикновен издухваш количеството гориво от горивната камера. Затова има карбуратори специално за над налягане с който се получава номера. Има и двуг начин вече успешно пробран, да направиш поредицата карбуратор-турбина-колектор, но е нужно значително да увеличиш жигльорите на карбуратора. Разправията е доста и незнам дали си заслужава труда... , но ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Edelbrock 5 #5 Отговорено 19 Август, 2009 според мен това с турбото си е доста сложна работа ,още повече пък на карборатор.Не толкова до изпълнение колкото до настройки . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #6 Отговорено 20 Август, 2009 Чудел съм се как може да работи карбуратор с турбо, но за карб преди турбината не се бях замислял. Първо ми се стори добро решение, само че тая система карбуратор-турбина-колектор ми се струва че ще има някои неприятни странични ефекти. Заради това че горивната смес трябва да се разкарва по доста дълги тръби - 1 трябва да мине през загрятата турбина (добре, предполагам, че е почти невъзможно да се възпламени), и 2 зимата ще е доста по-трудно да се запали, а ако има и интеркулер заради конденза почти няма да стига гориво до двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #7 Отговорено 20 Август, 2009 Колега каква глупост написа току що?Какви карбове преди турбината,какви 5 лева? !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #8 Отговорено 20 Август, 2009 ще ти трябва и бензинов регулатор за ниско налягане !!! чувал съм че не са много лесни за намиране но май рено 5 турбо има таквази екстра Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #9 Отговорено 20 Август, 2009 (Редактирано) Колега каква глупост написа току що?Ами мисля, че колегата Чарли по ги разбира нещата от мен Има и двуг начин вече успешно пробран, да направиш поредицата карбуратор-турбина-колектор...Коментирах това което той е написал. Редактирано 20 Август, 2009 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #10 Отговорено 20 Август, 2009 Е как да няма вариант турбото да е след карбуратора. Има два типа карбураторни турбо системи:Blow Through - турбото духа в карбуратораSuck Through - Турбото засмуква горивовъздушната смес от карбуратора и я нагнетява. В този случай не се използва кулер защото става бомба със закъснител.По-добрият варинат е Blow Through, но е по труден. Както каза колегата по-горе, най-добрият вариант е да си вземеш карбуратор+бензинов регулатор+бензинова помпа от Renault 5 Turbo или Lancia HF Turbo. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #11 Отговорено 20 Август, 2009 Колега каква глупост написа току що?Какви карбове преди турбината,какви 5 лева? Draw thru - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 20 Август, 2009 (Редактирано) Целия fилм започна след ето това http://www.newprotest.org/projects/510/ima...asonsTurbo4.jpg и това http://bg.fotoalbum.eu/fenabg/a319436 таза това питам май само от любопитство вече защо от два месеца немога да намеря карбове от рено,какво ще се случи с моя.П.п егати сериала няма последна серия Редактирано 20 Август, 2009 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #13 Отговорено 20 Август, 2009 Не може да са чак такъв кът. Един колега от дряново реши да си турбинира ВАЗ-а и на 2рия ден имаше карбуратор от рено 5 турбо за около 50лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 20 Август, 2009 Не може да са чак такъв кът. Един колега от дряново реши да си турбинира ВАЗ-а и на 2рия ден имаше карбуратор от рено 5 турбо за около 50лв. Трябват ми два еднакви акорда е 2к. а реното до колкото знам 1.4 ,поне така си мисля че два са подобре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #15 Отговорено 20 Август, 2009 Няма смисъл от 2 карба. Както каза един колега по-горе, трябва да се сменят жигльорите. .Имаше в тунинг.бг една шкода 100с с карбуратор и турбо и горивния му жигльор беше около 1мм. Обаче трябва да се настроят смесите, следователно ти трябва ламбда анализатор . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #16 Отговорено 20 Август, 2009 (Редактирано) Не можах да разбера какво беше това опровержение?Ний с инжекция не можем да си настроим колите оптимално да вървят,камо ли с карбуратор,още повече това изпълнение,искам да видя кой ще му оправи смесите на тая концепция ,американците са друга бира и тоя карбуратор не е от Рено Все пак тая кола не се прави да изкара 500-1000км. нали?Това че се слага на ВАЗ и шкода добре,ама едни бутала за ВАЗ са 60лв.нали пп.Ако някой иска да се ебава с това нещо-- http://www.holley.com/522-6501.asp Редактирано 20 Август, 2009 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #17 Отговорено 20 Август, 2009 Най-простия начин за настройване на смесите е като сложи карба преди турбото (suck through). Така един вид турбото симулира по голям двигател като прави по-голям вакум преди карбуратора, и именно така се самообогатяват смесите. Единственото, което би могло да се направи е да се сложат по-големи жигльори. И не бууста убива двигателя а кофти настройката и детонациите... за справка http://www.hondatuningmagazine.com/tech/ht...b16a/index.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #18 Отговорено 20 Август, 2009 (Редактирано) Е то много ясно че кофти настройките и детонациите убиват мотора,просто съм убеден че никой няма да успее да настрои на 100% колата си с тая концепция,поради простата причина че елементът-карбуратор,му трябва или малко повече влажност или сух въздух за да загуби настройките си Редактирано 20 Август, 2009 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 23 Август, 2009 Добре де да вземем че сложа моя работещ за сега карб след него турбо ,колектор.интерколер не е за препоръчване ,пали колата студена и работи а като загрее и топлата и студената част ?какво става с горивната смес?Да поясня че немога дагоня голямо налягане с стоковите карантий, макс 0.4 .П.п така и не ми казхте каво ще се случи на карба . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #20 Отговорено 23 Август, 2009 така като съм позаглеждал тоя вариант се прави май : карб, турбо и двигател. Няма кулер ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #21 Отговорено 23 Август, 2009 Хубаво де а загряването на турбината тоя бензин вътре ...срял сам се на този ред няма ли опасност от ''фоерверки'' Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_bul 1 #22 Отговорено 24 Август, 2009 Няма смисъл от 2 карба. Както каза един колега по-горе, трябва да се сменят жигльорите. .Имаше в тунинг.бг една шкода 100с с карбуратор и турбо и горивния му жигльор беше около 1мм. Обаче трябва да се настроят смесите, следователно ти трябва ламбда анализатор . Много ми е интересно каде ще навреш буксата на ЛАМБДАТА за да напрайш корекцията на горивната смес на карба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове