Jump to content
fenabg

Питане за карб и ''турбо''

Recommended Posts

Здравите колеги .Цял ден се вкарвам в някакви ''размисли'' с умната си главица ,и се чудя ако ,савсем теоретично разгледан вапроса ,един карб за 1 мин при 5000 оборота засмуква 1 куб.метър въздух,какво би се случило с карба при ''нагнетяването'' на 1,5 куб.метравъздух при същите оброти.В този случай вакума би трябвало да липсва?П.п Абе тоя мой филм май си стана сериал :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се занимавай с глупости ! смени си двигателя !п.п. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надналягане (турбо или компресор) и карбуратор се прави като карбуратора е специално прогоден за целата. Ако използваш поредицата тубина - карбуратор - колектор и карбуратора е обикновен издухваш количеството гориво от горивната камера. Затова има карбуратори специално за над налягане с който се получава номера. Има и двуг начин вече успешно пробран, да направиш поредицата карбуратор-турбина-колектор, но е нужно значително да увеличиш жигльорите на карбуратора. Разправията е доста и незнам дали си заслужава труда... , но ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен това с турбото си е доста сложна работа ,още повече пък на карборатор.Не толкова до изпълнение колкото до настройки .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудел съм се как може да работи карбуратор с турбо, но за карб преди турбината не се бях замислял. Първо ми се стори добро решение, само че тая система карбуратор-турбина-колектор ми се струва че ще има някои неприятни странични ефекти. Заради това че горивната смес трябва да се разкарва по доста дълги тръби - 1 трябва да мине през загрятата турбина (добре, предполагам, че е почти невъзможно да се възпламени), и 2 зимата ще е доста по-трудно да се запали, а ако има и интеркулер заради конденза почти няма да стига гориво до двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега каква глупост написа току що?Какви карбове преди турбината,какви 5 лева? :D !!! :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ти трябва и бензинов регулатор за ниско налягане !!! чувал съм че не са много лесни за намиране но май рено 5 турбо има таквази екстра :worthy:Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега каква глупост написа току що?

Ами мисля, че колегата Чарли по ги разбира нещата от мен :rolleyes:

Има и двуг начин вече успешно пробран, да направиш поредицата карбуратор-турбина-колектор...

Коментирах това което той е написал. Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да няма вариант турбото да е след карбуратора. Има два типа карбураторни турбо системи:Blow Through - турбото духа в карбуратораSuck Through - Турбото засмуква горивовъздушната смес от карбуратора и я нагнетява. В този случай не се използва кулер защото става бомба със закъснител.По-добрият варинат е Blow Through, но е по труден. Както каза колегата по-горе, най-добрият вариант е да си вземеш карбуратор+бензинов регулатор+бензинова помпа от Renault 5 Turbo или Lancia HF Turbo.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега каква глупост написа току що?Какви карбове преди турбината,какви 5 лева? :rolleyes::D:lol:

Draw thru - Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целия fилм започна след ето това http://www.newprotest.org/projects/510/ima...asonsTurbo4.jpg и това http://bg.fotoalbum.eu/fenabg/a319436 таза това питам май само от любопитство вече защо от два месеца немога да намеря карбове от рено,какво ще се случи с моя.П.п егати сериала :thumbs1: няма последна серия :lol:

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да са чак такъв кът. Един колега от дряново реши да си турбинира ВАЗ-а и на 2рия ден имаше карбуратор от рено 5 турбо за около 50лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да са чак такъв кът. Един колега от дряново реши да си турбинира ВАЗ-а и на 2рия ден имаше карбуратор от рено 5 турбо за около 50лв.

Трябват ми два еднакви акорда е 2к. а реното до колкото знам 1.4 ,поне така си мисля че два са подобре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от 2 карба. Както каза един колега по-горе, трябва да се сменят жигльорите. .Имаше в тунинг.бг една шкода 100с с карбуратор и турбо и горивния му жигльор беше около 1мм. Обаче трябва да се настроят смесите, следователно ти трябва ламбда анализатор .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера какво беше това опровержение?Ний с инжекция не можем да си настроим колите оптимално да вървят,камо ли с карбуратор,още повече това изпълнение,искам да видя кой ще му оправи смесите на тая концепция :lol: ,американците са друга бира и тоя карбуратор не е от Рено :) Все пак тая кола не се прави да изкара 500-1000км. нали?Това че се слага на ВАЗ и шкода добре,ама едни бутала за ВАЗ са 60лв.нали :thumbs1: пп.Ако някой иска да се ебава с това нещо-- http://www.holley.com/522-6501.asp

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-простия начин за настройване на смесите е като сложи карба преди турбото (suck through). Така един вид турбото симулира по голям двигател като прави по-голям вакум преди карбуратора, и именно така се самообогатяват смесите. Единственото, което би могло да се направи е да се сложат по-големи жигльори. И не бууста убива двигателя а кофти настройката и детонациите... за справка http://www.hondatuningmagazine.com/tech/ht...b16a/index.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то много ясно че кофти настройките и детонациите убиват мотора,просто съм убеден че никой няма да успее да настрои на 100% колата си с тая концепция,поради простата причина че елементът-карбуратор,му трябва или малко повече влажност или сух въздух за да загуби настройките си

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де да вземем че сложа моя работещ за сега карб след него турбо ,колектор.интерколер не е за препоръчване ,пали колата студена и работи а като загрее и топлата и студената част ?какво става с горивната смес?Да поясня че немога дагоня голямо налягане с стоковите карантий, макс 0.4 .П.п така и не ми казхте каво ще се случи на карба .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така като съм позаглеждал тоя вариант се прави май : карб, турбо и двигател. Няма кулер !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво де а загряването на турбината тоя бензин вътре :thumbs1: ...срял сам се на този ред ;) няма ли опасност от ''фоерверки''

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от 2 карба. Както каза един колега по-горе, трябва да се сменят жигльорите. .Имаше в тунинг.бг една шкода 100с с карбуратор и турбо и горивния му жигльор беше около 1мм. Обаче трябва да се настроят смесите, следователно ти трябва ламбда анализатор .

Много ми е интересно каде ще навреш буксата на ЛАМБДАТА за да напрайш корекцията на горивната смес на карба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...