Jump to content
Rosen Karlov

Лампата на компютъра

Recommended Posts

Здравейте, собственик съм на Honda Civic 2000 diesel 1998 g, 105 к.с Aerodec , та въпроса ми е следният майстора, при който оставих колата ми да я ремонтира ми казва, че лампата която е на компютъра ( на таблото дето са всички лампички) по принцип на този модел си била фабрично изключена. Въпроса ми е истина ли е това? Има ли как да се провери? Тъй като ми казваше, че ми е изгорял компютъра а после са го ремонтирали и вече работи а лампичката дето показва първоначалното тестване на компютъра така си била, на моя модел. Аз съм си човек скептик а тук доколкото знам има доста хора дето са добри специалисти и затова моля да ми кажете това истина ли е ? Имах следния проблем в един момент колата започна да гори много бушони и затова отидох на майстор. Ако ви трябват повече подробности моля пишете :P Благодаря предварително:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се опитва да те работи нещо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, щом са сложили такава лампичка в завода, няма логика да не свети фабрично?!?!? Още повече, че тя индикира възникнал проблем в даден датчик или нещо друго. Не е някой маловажна, без която можеш, като отворена врата или нещо от сорта. Съгласен съм с колегата vex, че тоя майстор нещо те работи. По-добре смени майстора навреме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нищо не се разбира за това как се е държала лампата преди и след ремонта.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди ремонта не светеше, след ремонта отново... а според мен би трябвало да индикира работата на компютъра. Това е една жълта лампичка, със фигура като на делва със светкавица по средата, колата я закарах на ремонт защото ми гореше бушона със същата индикация...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако съм те разбрал правилно лампата е светнала когато ти е изгорял бушона, а след като са отстранили проблема лампата е угаснала, така ли? Според мен е нормално лампата да ти светва само като имаш някакъв проблем, иначе не би трябвало да свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, не ми е светвала като изгоря бушона казват ми и че сега не свети, но проблема е отстранен. Имам приятел с хонда, но бензинова и от него разбрах, че тази лампа при завъртане ключа на контакт, както лампата за маслото, за подгряването и т.н е нормално да свети преди да се стартира двигателя и мисълта ми е наистина ли при моя модел фабрично е направено да не светва? Във вашите коли как е ? Предполагам тук не са малко хората с хонди и разбира се специалистите как е при вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При подаване на контакт, повечето лампички на таблото светват за няколко секунди (включително и тази за компютъра), и угасват сами една по една след запалване. Ако тази лампичка не е светила при подаване на контакт, значи е била изгоряла. Ако пък светва при контакт и угасва после, значи всичко ти е наред.Ако пича ти казва че е ремонтирал компютъра, и че лампичката фабрично е разкачена, и ти иска колосална сума... не ходи повече там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ми се казва, че при моя модел кола фабрично компютъра не подава сигнал към тази лампичка и ми искат 200 лв.Освен по тази лампичка по какво друго се познава дали компютъра наистина работи?

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата ти е работила нормално, значи компютъра си е бил наред. Тоя иска да те цака с топла бира...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам Accord с абсолютно същия двигател . Ще ти кажа при мен как е и навярно и при теб трябва да е същото , та значи при подаване на контакт светва тази въпросна лампичка и огасва някъде 2 секунди след тази за подгряването . Надявам се, че съм ти бил полезен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е повече от ясна, "майстора" не е правил нищо.... :) П.П. Една блондинка си кара дизеловия "Нисан" в сервиз с пътна помощ. Майсторите и казват да дойде след два дена за колата. Мацката пристига след два дена, "майстора" споделил, че компа на колата се бил "сдухал" и го сменили срещу 300... :D. Пито - платено. ;) Блондито забравила да зареди колата и се нуждаела от газьол. :P, но.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени си лампичката- навярно е изгоряла и после закарай колата на въпросния майстор да го питаш що свети като дадеш контакт. да го видим тогава кво ще измисли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делва със светкавица по средата... Брат ми казва, че служебното му Пежо 106 имало такава и когато му светвала в движение, колата гаснела и нещяла да запали... Дали не индикира проблем с електричеството по двигателя? И щом не свети би трябвало да означава че няма проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека я оправи, сега всичко е наред (поне засега де) Благодаря на всички! Доколкото разбрах от приятели ме е размотавал защото постоянно го притискат да оправя разни коли на приятели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...