Jump to content
H22_turbo_Vtec

Новите технологични разработки на ДВГ и Хибридни иновации.

Recommended Posts

Колеги, поствам тази тема, защото често чета за някой нов ДВГ и се чудя с кой да споделя впечатленията си от даденото постижение на дадената марка.Тук не става въпрос само за Хонда. Общо взето за всичко свързано със задвижването на автомобилите, с което една марка блесва пред другите.Като за начало можем да обсъдим въпроса дали хонда ще пуска нов дизел. Днес говорих с един колега с црв 2006 и ми каза, че щели да пускат 2.7д. Понеже нищо не съм чул споделям с вас, някой може да е чул нещо такова. Според мен хонда доста изостанаха откъм дизели, вече трябваше да имат малък дизел около 1.6 110 коня за по-малките модели. По-напомпан 2.2д поне 180коня, понеже мазда и тойота, и бмв и други вдигнаха доста летвата. Също така поне един в6 дизел около 3.0 и поне 230коня. Като се замисли човек бъдещето е в хибридите. Може би хонда се е насочила да се занимава с това и е оставила нафтите на заден план. Но си представете акорд с 2.2 200коня нафтица как ще чупи врата.2рата част от темата, която искам да засегна е как се справя конкуренцията с иновациите в двг и хибридите.Тук искам да споделя, че Мерцедес със своя Dieseoto 1.8 240 коня и разход 6 на с-класата ще смаже конкуренцията.Тесла със своя ел. вариант на кола е твърде висока лента за европеиските разработки. Бях чел, че мерцедес щели да взаимстват от тесла за свои модели, визирам смарт.Пежо също потготвят нещо зашеметяващо.Не си спомняс с точност но ставаше въпро с е клас кола ускорение 4 сек разход 6 и завършиха с думите кой сега е номер 1.Ще издиря клипа и ще го постна в следващи постове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда обещаха че скоро ще имат "малък" дизел - кога не се знае.за тях дизелите не са приоритет по причина че на основните им пазари - Япония и САЩ , дизелите не са популярни.Отделно че последното десетилетие, видимо продукцията им се доминира от маркетингови проучвания, а не от инженерни постижения.Факт, че т.н. A-VTEC (постоянно променлива промяна) трябваше да е на пазара преди 2 години... вече и Тойота и БМВ и Фиат и Нисан предлагат или анансираха такива двигатели!Clarity и двигателите на горивни клетки с водород все още са твърда екзотика, без видимо решение на проблемите в близко бъдеще, а програмата за лизинг е провал (за последните 6 месеца има точно 1 нов лизинг на такава кола)Решението да се предложи "евтин" хибрид с новия Инсайт май-май се оказа погрешно - колата не е толкова евтина (20К долара или евро), а интериора и качествата на оборудването са ... спорни.И въпреки тези "издънки" Хонда са от малкото автомобилни фирми, които в тази криза продължават да са на печалба, благодарение на бързите, навременни и крути мерки (като излизането от Ф1).Остава да се надяваме, че това е затишие пред буря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че може да отнеса доста нападки с този мой коментар, но според мен Хонда в момента са със един много слаб инвентар от автомобили. Ако си поискате оферта от Бултрако за нов автомобил, що получите оферта за автомобил който е 2007 година производство и за това цените са им по-ниски.Също така освен видимо Не нова година автомобил, от хонда немогат да ме впечатлят откъм двигатели. Неможе един Акорд да има най-мощен двигател от 150 конски сили /За дизелов говоря/. Сега някой веднага ще каже да си сложим чип, НО аз неискам да си купувам чисто нова кола и да и слагам чип. Мазда ако не ме лъже паметта, за дизелови двигатели предлагаше поне 3 вариянта от, който най-мощния беше 185 конски сили- Евалла.Също мое лично мнение е, че Хонда малко си изоставиха спортния дух. В смисъл, че единствената спортна версия им е Сивик Тайп Р, който неможе да се конкурира със всички останали, понеже не е във всички класове.Спряха производството на НСХ, С2000, Прелюд, все класни за мен автомобили и оставили след себе си доста марки замислени.Може би от цялата им концесия на Хонда, най ми харесва Акорд, но пък не ми харесва от към дизелов двигател.В момента жалкото е, че не може да изпъкнем с модели които да са конкурентни на БМВ 3 М, Ауди А5, БМВ 6, Мазда РХ8, Нисан Скайлайн, Мицубиши ЕВО 10, Субару Импреза и предполагам още. Тук става на въпрос все за нови автомобили. Нямаме конкурент във купетата, имаме конкурент в лимозините- Ледженд, но там пък избора за двигател и скоростна кутия е просто ебати, един двигател, една скоростна кутия. Смятам, че е крайно време до една две години да бъдем отново на върха на сладоледа. Но може би това си е тактика на Хонда, да остави конкуренцията да се изчерпи и после да дойде нашият ред. Дано е така, искренно се надявам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Хонда са доказали , че когато правят нещо , то го правят по най-добрия начин :) За това им отнема толкова много време да направят нова разработка , по-конкурентен дизел и двигател . Не си спомням за някакви огромни грешки или дефекти в , който и да е модел на Хонда години назад . Всеки модел е премислен и съчетан идеално , разбирайте идеално не за това какво ви харесва на вас ;) Представяте ли си напомпана версия на Сивик Тайп Ар с гаранция 50-60 000 км :P каквато е гаранцията на Митсубиши ЕВО 5/6/7 , или някаква частична гаранция само на амортисьорите от 30 000 км , както е при някои френски производители . Собствениците и феновете на Хонда не са като собствениците на БМВ или VW ;) съгласете се с мен . Това , което искате вие за Хонда не е рентабилно , защото те ще отделят странично средства за група от има няма 10-15% купувачи , които искат да си купят по-мощен дизел , примерно ;) Политика , която ги обрича да загубят клиент , вместо да го задоволят - и явно са си го сметнали , че от задоволяване на всеки няма да спечелят . Аз лично като голям фен на марката , виждайки всички минуси в Хондата , която карам пак ще си купя Хонда , защото просто не ми се инвестират пари в другите марки ;) Кривнах няколко пъти и съжалявам искрено за това и то не с марка от стария континент и пак не съм доволен . Сега ще ви кажа нещо , дано не се обидите , но според мен много от вас просто не са фенове на Хонда :P не ви казвам да си сложите капаците и да не виждате нищо друго ;) Един съвет , започнете да изброявате какво ви харесва във вашата Хонда или в бъдещата ви такава ;) ще се учудите колко плюсове има :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а според мен Хонда никога не правели спортни и/или луксозни автомобили.Винаги основното перо на фирмата са били не-скъпите (не и евтини), качествени и надеждни автомобили. А през последното десетилетие тази тенденция се е засилила, като щипката спортен дух се жертва в името на бог Мамон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно :P И отклоненията им от главната цел , изразяващи се в спортните модели са доказателство , че Хонда са свършили една невероятно добра работа :) и моделите им са се превърнали в Икони , така че смятам , че е редно човек да изчака подобаващо за следващата Икона :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.motorauthority.com/blog/1034208...nsx-replacement

Публикувано изображение

The NSX was “too high a halo,” Watts explained. “For it to be fully effective [as a halo vehicle for the brand], it couldn’t be too far removed” from Acura’s other products. This means that the new sports car will likely be priced much lower than the NSX and performance will probably more along the lines of the Nissan 370Z rather than the GT-R.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих материала за мотора на пежо.http://vbox7.com/play:9de9f3df1.6л+елекромотор обща мощност 218к.с разход на гориво 5л и феноменалното ускорение 4.4 сек. за модел голям колкото 5врато купе-кой сега е номер 1..Като гледах друго предаване разбрах, че същият мотор ще го сложат и на модела Цитроен Хипноус http://lh5.ggpht.com/_NxLKzHn_ns4/SdTG-qja...B800x600%5D.JPGАко това стане реалност в най-близко бъдеще примерно 2010 къде отива конкуренцията.http://autofan.hotblogs.eu/2007/08/11/dies...5-%D0%B4%D0%B2/тука мерцедес вдига летвата доста нагоре.240коня 400нм от 1.8 и разход 6л на с класа.Я си представете ц класа с 1.4 да кажем 180коня и 300нм и разход 4-5 бензин ако въври и на гас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми съфорумци !Просто съм убеден, че в най-скоро време ще изненадаме конкуренцията ;) .Този застой е затишие пред... революция :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим с какво се занимасат Жълтурковците докато забавят новите модели.Да се надявам, че ще приложат технологията и при автомобилостроенето.Сивик вече ще тежи 800кг най вероятно и акорд мах1000 представятели си за какви динамични показатели ще става въпрос.Ако го приложът при направата на моторите(представям си каква здравина ще имат) Ако няправят и някоя иновация със сгъстяване от 20-30 атмосфери.http://www.tuning.bg/avto-novini/honda-raz...-zdrav-materialМоята идея за мотор супер сгъстен да кажем 20атмосери.Вероятно няма да издържи при по високи обороти.Решение на проблема 5 вътре6ен клапан които променя обема на камерата съответно и налягането с повишаването на оборотите да спада и в-тека да тъпчи яко сила. идеята ми доиде от някакъв клип на лада 35атмосверо беше сгастена и беше много иконимична.Щом мерцедес ще прави 16атм бензинка значи може.

Редактирано от H22_turbo_Vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим с какво се занимасат Жълтурковците докато забавят новите модели.Да се надявам, че ще приложат технологията и при автомобилостроенето.Сивик вече ще тежи 800кг най вероятно и акорд мах1000 представятели си за какви динамични показатели ще става въпрос.Ако го приложът при направата на моторите(представям си каква здравина ще имат) Ако няправят и някоя иновация със сгъстяване от 20-30 атмосфери.http://www.tuning.bg/avto-novini/honda-raz...-zdrav-materialМоята идея за мотор супер сгъстен да кажем 20атмосери.Вероятно няма да издържи при по високи обороти.Решение на проблема 5 вътре6ен клапан които променя обема на камерата съответно и налягането с повишаването на оборотите да спада и в-тека да тъпчи яко сила. идеята ми доиде от някакъв клип на лада 35атмосверо беше сгастена и беше много иконимична.Щом мерцедес ще прави 16атм бензинка значи може.

Редактирано от H22_turbo_Vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто не мога да не се включа в темата при положение, че "H22_turbo_Vtec" спомена думата Пежо. :confused: Забранявам Ви да споменавате думата Пежо и да я сравнявате с Хондите :)До колкото съм запознат с плановете на Хонда за бъдещи те технологии мисля, че обявиха плановете им за развитие на хибридните двигатели (бензин/електро)."mEtaka" - Хонда вече обяви и то преди няколко месеца, че ще изкара Accord Type-S 2.2 д-тек 180к.с., но мисля че не е пуснат още в продажба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз пък... пежо пежо пежо пежо :confused: Не те разбирам колега защо е този коментар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се съглася с колегата , относно изоставането на Хонда от някои неща....Примерно : Сивик 2006-2009..2.2CTDi...140к.с...!!!!Не че нещо ,ама про положение ,че моята 1.5 97г. е 114кс...верно бензин..., ма все си мисля ако сравним с другите марки и с това какво Хонда изтискват по принцип от своите двигатели....все си мисля ,че трябва на тия кубици ... да отговарят 170-190 кс...Незнам дали съм прав..но ..Отделен въпрос ,че сивика 7г.. 1.7 е Ицузу мотор...за другите версии не съм проверявал..но може и там да има такива щуротии..Определено мисля , че имат нужда от нови идеи за да си остане марката така желана и незаменима...,а не да се оглеждат хората за Мазда.., Митцубиши....и др. , щото колкото и да обичам Хонда ..., ако трябва да избирам между Акорда и 6-ца..може и да сгреша..., кокото и да обичам Хонда , ако трябва да избирам между Прелуда и RX..незнам..между Сивик купе 97-98 и Еклипс 97-98 ...незнам ..може и да сгреша...И тия приказки по-горе.....Истинските фенове на марката никога няма да .....са клишета..и една марка става любима ..не защото еди кой си я е измислил еди коя си година.., а той е номер едно..., а защото тази марка през годините е правила коли , които са отвявали конкурентите и са се доказвали , като надежни и ЖЕЛАНИ.., но ако същата тази почива само на стари лаври...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също смятам, че хонда изостава... За съжаление. Последния европейски Civic Type-R (FN2) няма как да стъпи на врата на Mazda 3 MPS например. Или на Astra OPC. 2001-ва година 2 литра мотор и 200 коня на Civic Type R EP3 бяха едно, а 2007 - ма, 2 литра мотор и 201 конски сили вече не предизвикват фурор.За USA 2010 ще се предлага Acura TSX c 3.5 литров V6, която се цели в BMW 3 серия, но само времето ще покаже дали ще се пребори с нея. Лично аз се съмнявам. Четох също и на официалният сайт на Хонда за Honda CrossTour - леко напомнящо на странната смесица на БМВ - BMW 5 Series GT. CrossTour взима пълноприводната система на Honda Pilot и също ще се предлага със 3.5 V6. Ето и един цитат от страницата на модела във Фейсбук: "Many of you don't like the styling: It may not be for everyone. Our research suggests that the styling does test well among people shopping for a crossover."Както и да е, не се знае дали изобщо това чудо ще дойде в Европа а и не ми допада как изглежда.Явно просто ще трябва да чакаме, а на мен сивика ми отеснява...

Редактирано от yakeen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , тука май говорим за хибриди :) а в това отношение Хонда е лидер или се бъркам :) А по останалите въпроси , искам да ви кажа , че Хонда преди всичко правят надеждни коли !!! Една кола , за да е надеждна се изискват компромиси , от ваша страна компромиса е в "по-бавните двигатели" / умишлено съм го сложил в кавички :) / , за сметка на по-евтината поддръжка :) Напълно съм убеден , че Хонда могат да правят изстискани дизели , на които след 100 000 км макс. да им сменяш турбото , дюзи и т.н. Нека не се лъжем , при дизелите е въпрос на един чип :D Колкото да не ни се иска на всички , хай перформънс дизели и бензинови резачки ще почнат още по-рядко да излизат , заместени от не толкова лошите електричарки и други такива ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз пък... пежо пежо пежо пежо

Ей драко, ще ми паднеш ти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.tuning.bg/avto-novini/rsc-rapto...-dvigatel-23780 Това го чаках от много време.Много ми беше интерестно какво щеше да се получи от мотора на мазда х2 и ето, че вече е факт.Бях чел някъде, че скоро ще излиза Ванкел 2.Бяха написали някакъв смешен разход и, че нямало да има проблеми с горенето на масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...