Jump to content
IBM

Колко струва смяна на масло и филтри и АГУ 2-ра ръка

Recommended Posts

Трябва да сменям масло и филтри на новата ми хондичка и съм много зле с парите!Който е сменял скоро масло нека да кайе колко му е изляазло.Мисля да сложа някакво наливно за 12 лв. литъра, което не било лошо.Ще слагам и газова уредба договорих се вече втора ръка с монтаж 360 лв.Добра ли е цената според вас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би било добре да споменеш каква ти е ХОНДА-та колега :)Само за справка от 04.08.09 - смяна на масло в двигателя - смяна маслен филтър - смяна въздушен филтър - реглаж клапаниВсичко това за 170 лв. (сервиз Омбре София)Колата ми е Хонда Акорд с мотор: F20Z1Дано съм помогнал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би било добре да споменеш каква ти е ХОНДА-та колега :)Само за справка от 04.08.09 - смяна на масло в двигателя - смяна маслен филтър - смяна въздушен филтър - реглаж клапаниВсичко това за 170 лв. (сервиз Омбре София)Колата ми е Хонда Акорд с мотор: F20Z1Дано съм помогнал

Хаха забравих да си кажа колицата. Скромно Сивик Д13Б2 93г.Малиии много бе, 170 лв. аз си мислих , че 80-90 лв ще ме оправят.Незнам при този вашия човек Омбре май е скъпичко. Аз съм постоянно межди Пловдив и София и мисля , че в Майна таун ше е по евтино.Пък на Акорд консумативите май са и по съпички....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще слагам и газова уредба договорих се вече втора ръка с монтаж 360 лв.Добра ли е цената според вас.

За тия пари ще вземеш нова турска съвсем прилично газова с гаранция... защо налиташ на втора употреба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз не жаля пари за консумативи, а особено за масло !! НО искам да кажа,че грижи с Акорда съм нямал,което оправдава средствата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще слагам и газова уредба договорих се вече втора ръка с монтаж 360 лв.Добра ли е цената според вас.

За тия пари ще вземеш нова турска съвсем прилично газова с гаранция... защо налиташ на втора употреба?
Защото нямам пари за италианска. Искат ми 500 -550 лв.И попаднах на един пич, който за 360 лв и монтаж ще ми е сложи.Дава и гаранция една година. В смисъл ако има някакъв проблем ще ми я оправи и нагласи.И тъй като имам точно толкова реших да ги дам и да не се разправям повече.За турска незнам като чуя "турско" и направо имам алергия. Пък да ти кажа частно на всякаде, където питам винаги са италянски.Даже незнам къде продават турски в Пловдив и добри ли са. И мислиш ли, че турска нова ше е по добра от италянска запазена втора ръка.И ако е да защо? То реално на газовата уредба почети няма какво да и се развали, за това си мисля, че е по важно да е по качествена марка по рядко да имам пеоблем с изпарители, обороти и горене:)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз не жаля пари за консумативи, а особено за масло !! НО искам да кажа,че грижи с Акорда съм нямал,което оправдава средствата :)

Не съм разбирач но съм чувал, че не винаги скъпото масло ще се хареса на колицата. Всяка кола си има масла, който харесва и не харесва, в този смисъл един майстор ми каза да пробвам докато видя, че колата го харесва и да си карам с него.И друго коалта ми е на 240 000 км. Знам, че при такав пробег трябва задължително да се слага минерално масло а човека от който я взех каза, че слагал полусинтетика и колата си варвяла супер и няма нужда от минерално.Дайте някакъв съвет като по вещи майстори от мен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре втора употреба италянска от колкото нова турска, аз имах един единствен клапан турски и ми разгони фамилията, само дето не ме подпали веднъж. Става дума за ЧИСТО НОВ такъв. За това предпочитам старо ловато от колкото нов турски волтран. Колега само питаи за марката, в никъкъв случаи не се навивай на изпарител ренцо ланди такова дърво нема особено ако е по старичко. Изпарител на 1-во място гледаи да е ловато после БРЦ и останалите. Ако е ловато ще забравиш че съществува. Офертата с 1 год гаранция е добра, само че е желателно бутилката да не е от преди 100 години. Иначе само за сравнение ако си имаш газова само за монтаж искат по 200 лева и нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре втора употреба италянска от колкото нова турска, аз имах един единствен клапан турски и ми разгони фамилията, само дето не ме подпали веднъж. Става дума за ЧИСТО НОВ такъв. За това предпочитам старо ловато от колкото нов турски волтран. Колега само питаи за марката, в никъкъв случаи не се навивай на изпарител ренцо ланди такова дърво нема особено ако е по старичко. Изпарител на 1-во място гледаи да е ловато после БРЦ и останалите. Ако е ловато ще забравиш че съществува. Офертата с 1 год гаранция е добра, само че е желателно бутилката да не е от преди 100 години. Иначе само за сравнение ако си имаш газова само за монтаж искат по 200 лева и нагоре.

Колега от 4 години съм с турско газово до сега никъкви проблеми.Абсолютно никъкви...пали без проблем по всяко време, не гърми,много съм доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за сравнение щи кажа , че моето масло е 85 лв. за втора употреба газова 360 лв е мноооого( във форума продаваха за 500 газов инжекцион). при нас 420 лв е ново ловато, 150-180 лв е втора употреба :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за сравнение щи кажа , че моето масло е 85 лв. за втора употреба газова 360 лв е мноооого( във форума продаваха за 500 газов инжекцион). при нас 420 лв е ново ловато, 150-180 лв е втора употреба :) .

Така е..та аз преди 4 години като слагах моето беше 320лв ново с инсталация с всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега обади ми се като си в пловдив да ти дам едно хубво масло на прилична цена. Castrol Magnatec 10w-40 za 65лв. купуваш си си филтър за 18 лева и си готов

Редактирано от oblaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за сравнение щи кажа , че моето масло е 85 лв. за втора употреба газова 360 лв е мноооого( във форума продаваха за 500 газов инжекцион). при нас 420 лв е ново ловато, 150-180 лв е втора употреба :P .

Колега виж 150 - 200 лв. е газовото но аз не мога да си го сложа сам. Това означава, че като отида да ми го монтират с моя газова ще идат пак 150-200, което право горе долу толкова колкото ще дам но поне този пич ми каза , че като имам проблем отивам при него и сичко е ток.Благодаря ви за съветите. Нов съм в форума и ми се струва много полезен:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...в никъкъв случаи не се навивай на изпарител ренцо ланди такова дърво нема особено ако е по старичко....

Виждам че ги разбираш нещата.... - какво му е на Ланди Ренцо-то???? (щото на баща ми на Лада-та точно 20години (да 20! - 1989г е купувана уредбата от Кореком) се движи с един такъв (с 2-3 смени на мембраните) и не е имало никакви ядове - миналия месец я продадохме и си беше чук...) Иначе и аз предпочитам втора употреба италиански.... , щото чувам че новите италиански и те май откъм турско идват... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този пич иска да ми слага някакъв стар модел италянски изпарител и аз като чух стар модел веднага се възпротивих.И каза , че щял да свали от колата си БРЦ. Нали не съм сбъркал до колкото знам БРЦ ги бива.Хубавото, е че ще слагаме чисто нова бутилка. Мисля че не сгреших , че се навих.Като говорим за изпарители имахме едно време един чупляк Форд Сиера та я карахме с Сопотска газова........братлета тоя изпарител се ебаваше секи месец, оборотите приха квот си искат и миришише на газ постоянно...така, че савета ми е не си слагайте сопотска газова хахах

Редактирано от botevist1912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да не слагате никакви газови устройства било то Сопотски или Турски или Италиански.Сори за офф-а ама не се сдържах.ПС. има не малко теми във форума свързани с газовата инсталация :):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да не слагате никакви газови устройства било то Сопотски или Турски или Италиански.Сори за офф-а ама не се сдържах.ПС. има не малко теми във форума свързани с газовата инсталация :):P

Абе много съм сагласен с теб ама нали знеш...скачаш според тоягата. Като ми е скъп бензина ще карам на газ, но безпорно най-добре да си караш на бензин особено ако караш нова и хубава кола. Мойта е на 16 год. така, че няма да я жала много много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за маслото според мен най-добре си сложи мобил или есо то е около 50 лв (по спомен ), но в никакъв случай не слагай наливно аз направих грешката да сложа Q8 наливно и го изхварлих след окло 5000 км. колкото за АГУ-то вземи си българсака бутилка и някакъв изпарител ловато мисля че бе 60-70 лв не бъди много претенциозен за него понеже през година даже да не и всяка ще го сменяш е поне аз го правех, а бутилката зависи от размера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслото не се скъпи..заслужва си хубавото масло,въпреки че в БГ разни маркови масла нямат никаква гаранция...най- е хубаво по-принцип ако имаш човек да ти го донесе от вън,тука всичко е помия...а 360лв.за газова втора ръка :) много са според мен..но ти си знаеш..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...в никъкъв случаи не се навивай на изпарител ренцо ланди такова дърво нема особено ако е по старичко....

Виждам че ги разбираш нещата.... - какво му е на Ланди Ренцо-то???? (щото на баща ми на Лада-та точно 20години (да 20! - 1989г е купувана уредбата от Кореком) се движи с един такъв (с 2-3 смени на мембраните) и не е имало никакви ядове - миналия месец я продадохме и си беше чук...) Иначе и аз предпочитам втора употреба италиански.... , щото чувам че новите италиански и те май откъм турско идват... :)
Това че на баща ти е издържал толкова ама на ладата е повод да почерпи, не забравяй че ладата е с вакумен ренцо, тук говорим за електрически такъв. Като разглобиш едно електрическо ренцо и видиш що за простотия е вътре ще обърнеш лопатата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че на баща ти е издържал толкова ама на ладата е повод да почерпи, не забравяй че ладата е с вакумен ренцо, тук говорим за електрически такъв. Като разглобиш едно електрическо ренцо и видиш що за простотия е вътре ще обърнеш лопатата.

По едно стечение на обстоятелствата тези дни точно електрическо ренцо разглабях... и не видях никаква разлика между вакуумния и електрическия, освен че единият има бобина вместо вакуумната мембрана... http://autogas.hit.bg/landirenzo.html - тук може да се образоваш малко по темата...И не виждам каква простотия може да има в един изпарител, който има точно 2 мембрани и 2 гумички...В момента съм с точно този изпарител на моята кола... и на предишни коли съм бил с Ланди Ренцо и пак не е имало проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...