haos 0 #1 Публикувано 13 Август, 2009 Здравейте колеги,Светна ми лампата за ABS-а една жълта на Акорд 2.0 itdКато натисна спирачките колата си спира но не се включва ABS-а сякаш нямам такъв ?Някой има ли идея какъв може да е проблема ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 13 Август, 2009 Когато има проблем по ABS дори минимален, изключва системата от съображения за сигурност. Кога ти светва ABS? Веднага след запалване, или след потегляне?Провери бушончетата на ABS. Ако имаш букса за проверяване на грешките на ECU, в този режим и ABS свети за грешки, и провери каква е тя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1077 #3 Отговорено 13 Август, 2009 Ако ти светва след тръгване,почти сигурно е помпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 13 Август, 2009 ... или датчик/гривна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haos 0 #5 Отговорено 13 Август, 2009 Когато има проблем по ABS дори минимален, изключва системата от съображения за сигурност. Кога ти светва ABS? Веднага след запалване, или след потегляне?Провери бушончетата на ABS. Ако имаш букса за проверяване на грешките на ECU, в този режим и ABS свети за грешки, и провери каква е тя.Ами странното е,че като загася колата и отново я стартирам не ми светка веднага а след малко и докато не е светнала работи ABS-а т.е. всичко е ок в момента който светне лампата както ти каза ABS спира да работи.И няма значение дали е стартиран двигателя или съм само на контакт след 30 секунди максимум до 1 мин. светка.Абе и аз такава информация имам за датчиците.И да споделя още малко инфо преди да почне да свети вчера се намърдах в една дупка незнам дали има значение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haos 0 #6 Отговорено 13 Август, 2009 Ако ти светва след тръгване,почти сигурно е помпа Стига пък и ти помпа...Да ти кажа няма значение дали съм тръгнал или даже дали съм стартирал двигателя само на контакт като дам светка за чек и угасва и малко след това пак светка...???Докато не е светнала ABS-a работи...така че си мисля или по-скоро се надявам да не епомпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 13 Август, 2009 Най добре провери кодовете за грешка, за да не гадаем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haos 0 #8 Отговорено 13 Август, 2009 Да да със сигурност ще я закарам няма начин.Нека да я закачат и тя ще си каже какъв е проблемаСамо се моля да не епомпата на ABS-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 13 Август, 2009 (Редактирано) Споко бре, и помпа да е нищо и няма, вътре има едно скапано реле нагарят му контактите и почва да прави тея мизерии тряя да отвориш електрония блок на помпата и да смениш релето. В бившия ми форум имаше доста такива случаи, дори колегите отваряха капсоловани блокове сменяха релета и се оправяха. Така че споко. Само че естествено първо през диагностика то си е записало къде е грешката и ша си каже. Редактирано 13 Август, 2009 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haos 0 #10 Отговорено 14 Август, 2009 Ами закарах я на Бош сервиз днес и чакам да ми кажат какъв е проблема.Благодаря все пак за инфото щом казваш че не е страшно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haos 0 #11 Отговорено 14 Август, 2009 Колеги взех колицата от сервиза Прекъснат заден десен датчик...Датчика е скъп ама доста и на всичкото отгоре го няма на пазара само с доставка поне 1 месец.Някой да каже някакво решение на проблем по-евтино моля ще ви бъда благодаренНапример някой да знае къде точно се намира този датчик и как се сваля за да търся в моргите?И така ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) Ходи по моргите там ги има но е хубаво да знаеш точно къв е твоя или ако можеш да го свалиш цял за да го носиш с теб не е задължително да е бил от хонда те датчиците не са за всяка кола различни а са няколко вида просто, Внимаваи с демонтажа пръскаи с ВД обилно и да поседи барем една нощ, сигурно се е запекал яко там от вода и прашоляк и има вероятност да го счупиш. А затова къде се намира погледни барабана или главината отзад и ша го видиш. И не се цупи минал си тънко, и моя на фиата задния е за смяна, час работи час не, ама не ми се занимава Ааааа и още нещо като го плащаш го плащаш с условие че ако не е наред да ти дадат друг или да ти върнат парите. Редактирано 14 Август, 2009 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haos 0 #13 Отговорено 14 Август, 2009 Благодаря за инфото колега.Само да кажа,че на две места проверих и цената за нов е 520 лв. чисто луди...Поразрових се в eBay и какво да ви кажа 9 паунда чисто нов а от USA 24$ за двата,трябва човек да е луд за да не си купува частите от чужбина тия в нашите магазини за авточасти са бахти и наглите парчетаБлагодаря на всички за помоща най-вече на Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1077 #14 Отговорено 14 Август, 2009 (Редактирано) Не се занимавай с глупости,а провери в моргите по Варна Има телефони в продава части и аксесоари. Редактирано 14 Август, 2009 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 14 Август, 2009 Абе ако наистина са 24 долара, аз бих се занимавал с глупости, какво като ша карам без абс 1-2 месеца, баща ми все с абс е карал та е станал толчав Лично се съмнявам че при тази цена на нов по моргите ще искат по малко от 100 лева, аиде 50 горе долу бива, ама пак си е стар и не се знае колко ша изкара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #16 Отговорено 14 Август, 2009 Не се сдържах! Ебати "малката" разлика в цените Сигурно ще ходи някой с самолет да го вземе!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #17 Отговорено 15 Август, 2009 Дайте грешките на ABSа и как точно се четат,че и аз бера ядове с него и да не объркам някаде нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #18 Отговорено 15 Август, 2009 Грешките ги има в сървис мануал-а, в секцията на спирачките -> ABS -> Troubleshoot - > Indicator Light. Има табличка както за грешките на ECU, и се четат по абсолютно същия начин като и на ECU грешките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #19 Отговорено 15 Август, 2009 Интерсното при мен е, че когато укася буксата подам контакт и светва един път продължително (с подаването на контакта)и след кратка пауза два пъти кратко, апосле не повтаря нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1077 #20 Отговорено 17 Август, 2009 Интерсното при мен е, че когато укася буксата подам контакт и светва един път продължително (с подаването на контакта)и след кратка пауза два пъти кратко, апосле не повтаря нищо. Това значи:-" Смени ме със S2000" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kolio76 0 #21 Отговорено 19 Август, 2009 Здравейте аз също имам проблем с abs /колата пали но не иска да върви в сервиза на Honda казват че проблема е от abs/ оказва се че трябва да го сменя а нов е 1700 втора употреба няма. Вече не зная в коя морга да званя навсякъде казват че за Honda civik 1.8 i-vtec 2006 нямат нищо .Моля ви посъветвайте ме нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #22 Отговорено 19 Август, 2009 (Редактирано) Е бати сервиза, верно ли!?!?, че кво общо има вървенето на колата с АБС-а. Че преди да ти светне АБС колата вървеше ли? Я вземи да си смениш сервиза. тва е като да ти е спикана гумата и заради тва да не ти светят фаровете.Някои от тук пресъстващите колеги ако е чувал таква мистерия колата да не върви заради АБС да обажда. Аз хонда сега ги опознавам ама то не е до марката. Да не ти е блокирало някое колело, някои спирачен цилиндър да неще да се върне? хич ли не върви колата? смисъл може ли въобще да се движи? я даи повечер инфо че така стрелкяме на посоки. Редактирано 19 Август, 2009 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nch 1 #23 Отговорено 13 Януари, 2010 (Редактирано) Аз пък от няколко дена се мъча да си намеря къде се намира, конектора който е за диагностика, защото освен другите проблеми по колата, ми свети и ABS-a.Счупих се да гледам под жабката. В service manual-а ABS -> Troubleshoot - > Indicator DTC... пише, че се казва, data link и на картинката изглежда сякаш се намира на такова място, че трябва да се свали жабката. Вярно ли е това? Никоя от снимките във форума не ми подсказва точното място.А също да питам още нещо. Ако случайно го намеря, мога ли да го закъся с кламер, както някъде във форума пишеше? В ръководството пише да се използва ABS short connector.И последен въпрос. Трябва ли да се прави това, след цялата проверка: Erase the DTC by cycling the ignition switch for 20 times or more. Редактирано 13 Януари, 2010 от nch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nch 1 #24 Отговорено 14 Януари, 2010 (Редактирано) Здравейте пак. За мое щастие след поредния опит за търсене най-накрая намерих буксите за диагностика. Намираха се в дясната част зад жабката. Обаче бяха малко по-различни. Единия беше с два кабела, другия с пет иначе бяха заедно в нещо като кесийка или предпазно калъфче. Сложих кламера в този с 2-та кабела, дадох контакт и започна да пресветва. Лампата за ABS си остана включена през цялото време и за моя изненада лампата на engine check-a започна да премигва. Установих грешка 17, което ако премигваше ABS лампата значи задно ляво колело...точно същото на което бях сменил спирачен апарат. За установяване на грешка на ABS не би ли трябвало да премигва именно ABS лампата или engine check лампата показва всички грешки?!?!?! В крайна сметка при мигане на Engine check, вместо ABS коя грешка се отчита като 17? тази: 17 VSS (Vehicle Speed Sensor) defective circuit or unplugged / defective sensor или тази: DTC 17; ABS indicator: ON; DIAGNOSIS/PROBLEM: Wheel sensor (open/short to power); PROBLEM LOCATION: RL PROBABLE CAUSE: Open short to power in the wheel sensor circuit; Open circuit in the wheel sensor; Faulty modulator assembly; Моля ви, дайте мнение. И добре ли е да изтрия грешката и да видя какво ще стане както е дадено тук ? Редактирано 14 Януари, 2010 от nch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #25 Отговорено 6 Февруари, 2010 Нека и аз попитам за ABS на Хода Акорд 97 US. При по рязко спиране АBS-a се включва -удря 5 пъти и лампата на таблото светва и повече нямам ABS. Kато изгася колата и запаля отново всичко си е пак наред ABS-a си работи ,но ако пак спря рязко пак се получава същия резултат. И така да ви питам -знаете ли какъв е проблема ??? и къде да търся ??? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #26 Отговорено 6 Февруари, 2010 Абе ако наистина са 24 долара, аз бих се занимавал с глупости, какво като ша карам без абс 1-2 месеца, баща ми все с абс е карал та е станал толчав Лично се съмнявам че при тази цена на нов по моргите ще искат по малко от 100 лева, аиде 50 горе долу бива, ама пак си е стар и не се знае колко ша изкара.напълно съгласен ! друго си е чистно новото. За пореден път се убеждавам че истината е : ЧАСТИ ОТ ЧУЖБИНА ! Понеже сменях копресора на климатикаа, заради "майстори" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор 0 #27 Отговорено 6 Февруари, 2010 имам акорд купе, и на мен ми отказа преди време абс. с "кабелчето" установих, че е повреден заден десен датчкик. Поразтърсих се из моргите и си намерих от ровър не съм сигурен за модела. След малко пазарлък го купих за 15лв. Така че не се изхвърляи за повече от 20-30лв. При мен се наложи да сваля дистанционните втулки от моя и да ги поставя на "новият". От Враца съм. Успех колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #28 Отговорено 24 Октомври, 2017 Колеги, днес след голямо лутане в един сервиз....не ми се разправя(бях там за PCV клапана), прибирайки се, спирам колата на паркинга и ми светна лампата за ABS(колата още работеше).До сега никога не ми се беше случвало. Огасих колата, след има няма няколко секунди дадох на контакт, светна лампата и огасна, запалих и вече не светеше. Обадих се на сервиза и ми казаха, възможно е да се е зацапал или намокрил някой датчик. Викам сега паля и ще карам за да видя ще светне ли пак, след има няма 30-40км. каране градско с норм. натискане на спирачката, нищо не стана, не светна повече..Има ли вероятност нещо да се е намокрило, тъй като в моя град вали вече 2 дни и не спира или с това светване(еднократно) означава, че имам проблем?? Не ми се занимава да закарам колата пак там, защото 4 дни ги чакам да проверят един клапан и нямам нерви вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове