Jump to content
mrgeorgiew

Crx Del Sol Research

Recommended Posts

Здравейте,Решил съм да си купя някакъв дел сол, без значение какви екстри има или няма. Цвета също няма значение, стига да не е розова! Ще ми е първа кола. Търсенето и вероятно покупката (ако намеря) ще се осъществи края на септември/началото на октомври, ако съм взел книжка дотогава.Изчетох доста за това какво да гледам като си купувам кола. Изчетох и доста от обявите в Купувам/Продавам във форума и по различни сайтове за обяви. Сравних миналогодишните цени с тазгодишните и мисля, че в момента са м/у 3 и 4К, зависи от екстрите. Не бих дал повече от 4К, освен ако не е с повечко екстри и мощност. Питането е ориентирано към хората, които имат (са имали) такъв модел.Който има време да сподели от какво е доволен и от какво не е. Да предупреди какво да очаквам като си я взема. Какви разходи имат по колите, колко е скъп ремонта.Разпитвах колеги и приятели, всички ме ориентират към нещо немско, но...влюбен съм. ИСКАМ ДЕЛ СОЛ:–)Най-много ме тормози въпроса какво е случва през дъждовния сезон? Има ли наводняемост в купето?Мерси и със здраве:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари които си споменал 3000-4000лв.мах , ще си вземеш прилична тоалетна.Няма как да вземеш читава кола за такива пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари които си приготвил се насочи наистина към нещо друго :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак колата не е в производство от 13 години, а и не очаквам да намеря модел от '97 за тия пари.Не съм на ТИ с колите, но моето мнение е, че за тия години, 6К...множко ми се виждат.Съгласен съм, че е "уникален уникат" :–), но с 6К избора на кола се разширява доста, но пък не са ми толкова присърце колкото хондата. Възможен е и таван от 5К.Работата е там, че искам да си я взема тая кола, и ще си я взема. Но искам някой да ме убеди защо тази, вместо например някой голф, А3 или някакъв "френски парфюм" (както казва един колега от работа, without offence). :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е че,колити са стари но качетството си има цена. И другото което е, докато не се качиш на хондата няма как да разбереш че,това не е само купчина желязо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите са старички но явно не си погледнал рексовете да видиш какво се казва да държи цена. Коли на по 20 год и си държат 4К. Според мен ако чакаш някой друг да те убеждава защо точно тая кола... в крайна сметка ти ли ще я караш или приятелите ти. Скоро гледах в мобилето един Дел Сол 160к.с. за 4500лв и на снимките беше приличен, във Варна, така че не е изключено да намериш, но но все пак тая кола си е малко или много екзотика и не се надявай на чудеса. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак колата не е в производство от 13 години, а и не очаквам да намеря модел от '97 за тия пари.Не съм на ТИ с колите, но моето мнение е, че за тия години, 6К...множко ми се виждат.Съгласен съм, че е "уникален уникат" :–), но с 6К избора на кола се разширява доста, но пък не са ми толкова присърце колкото хондата. Възможен е и таван от 5К.Работата е там, че искам да си я взема тая кола, и ще си я взема. Но искам някой да ме убеди защо тази, вместо например някой голф, А3 или някакъв "френски парфюм" (както казва един колега от работа, without offence). :-)

И понеже не е в производство от 13 години, няма как да струва повече от 5 бона? Нещо повече... цените на CRX 2-ра генерация (предшественика на Дел Сол), който се произвежда до 1991 година, също варират между 5-6 бона за добрите екземпляри, които са с минимални или без никакви забележки! Съгласи се, че това е цената, която трябва да платиш за Хонда качество. Мисля, че ако наистина си влюбен в този автомобил, няма да се притесняваш от цената, а просто ще си го набавиш, независимо от пречките! Според мен ти си по-скоро пред дилемата "високо качество" или "ниска цена"...Наистина това са много пари за двуместен автомобил, който не разполага с голям багажник, но ако наистина искаш спортен автомобил, който да е по-различен от останалите и въпреки това пъргав и здрав, това е твоята кола ;) Ако не... за тези пари има доста сносни автомобили от европейски марки, които са дори по-нови като година на производство :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:puke: качеството струва пари приятелю.приготви си 5-ча и ще си намериш нещо наистина добро.успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За около 5500лв. + - средна цена мисля че ще си намериш що годе добър дел сол 125 коня. Не гледай цените на колите а самите коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм със всички и найстина качеството си има цена, и мисля да я платя.Пуснах темата не толкова за да разбера за колко мога да си я намеря, а за да разбера кой какви проблеми и разходи е имал по колата, за да се подготвя психически и да знам какво ме очаква. Най много ме притеснява тавана. Дали тече и дали се наемат да го оправят по сервизите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю моя таван течеше леко и си го оправих сам с една опаковка силикон ,просто ся бяха отлепили от ламарината двете уплътнения ,но няма как кола на толкова години да е изрядна .При мен се получи целта оправдава средствата защото на мен си ми е сбъдната детска мечта тая кола и не ми свиди да давам пари по нея.Номера е да попаднеш на запазен екземпляр ,на моята само тавана и беше кусур и той се оправи и даже и зимата си я лъзгам :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се насочил,ще останеш доволен :) Не забравяй,че евтиното излиза по-скъпо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и си го оправих сам с една опаковка силикон...

Една грижа преди покупката отпадна:-)А често ли се случва да съжалявате, че е с две а не повече места?За момента си мисля, че са ми достатъчни, все пак си я купувам за мое удобство, а не за такси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва се да съжалиш, но в повечето време доста по-голямото удоволствие притъпява съжалението :) аз имам късмет, че моя таван не тече (за сега), но както каза Airbrush...това не е голям проблем. Ако си купуваш частите от морга - не са скъпи. Примерно амортесиори - 40-50лв парчето. Айде успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и си го оправих сам с една опаковка силикон...

Една грижа преди покупката отпадна:-)А често ли се случва да съжалявате, че е с две а не повече места?За момента си мисля, че са ми достатъчни, все пак си я купувам за мое удобство, а не за такси.
Аз точно заради това се отказах от нея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен тази кола ми е мечта колега, като седнеш няма такова удобство на седалките (може би само бмв-тата се доближават по комфорт на седалките) отвътре е уникална както и отвън, проблеми срещани след време - ръжда - гледай много добре да няма като я купуваш или избила тук таме (гледай ако може да не е внос Англия или Германия) там 100% ще ти избие ръжда или подпухне или покаже по задните вежди. Вземи ако можеш 160 коня втек-а. Антената след време може да ти прави проблем - да излиза или неизлиза, накриво или да стърже трака, да не те притеснява, нова антена или от морга за 20-лв и си готов, гледай за счупени щипки на ключови места, фарове броните, подкалниците и интериор=а но това важи за всяка кола.Единственото за което съжалявам е родните ни пътища дупки и прахоляци - ако караш без таван избери само кожен салон !!! много по лесно се поддържа, прахоляка ако ти се набие в седалките и са от плат, просто няма чистене. Гумите и уплътненията на хонда са уникални, дори по добри от новите коли. Стига да се поддържат добре. За парите приготви си 5000- 6000 лв. за сносен екземпляр и грижи няма да имаш. (Това и на мен ми го говореха как бил съм дал 3000 лв за кола 92-ра година.....но след време видях колегата който си беше взел чисто нова шкода...как смени гуми предно стъкло - течеше и какво ли не по интериор-а, просто хондите са правени от 88 до 98 с уникално внимание към всеки детайл, после след 2002-ра това не са коли, това са ширпотреби...) Евтиново винаги излиза скъпо, не само при японските коли :) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да приключа с проучването, мерси за отделеното време!Като се оборудвам със возилото ще споделя впечатления:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелски съвет-оборудвай се първо с пари за да не съжеляваш после!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...