Jump to content
JDMWORKS

Искам Civic Coupe но немога да реша 5-та или 6-та имам някои въпроси !

Recommended Posts

:) Здравеите колеги. Дълго време мислих ,мислих и както обикновенно нищо неизмислих така ,че се надявам със вашите отговоти да стигна до някъкво решение!Така, в Атина сам в момента и работя за Civic но несъм сигурен дали ще имам пари за 6-та купе ,така че клоня кам 5-та. 6-та генерация сивик са мн яки коли и спокоино мога да кажа че от моя гледна точка са почти перфектни само дето вървят между 5000-6000лв. 5-та ген. сивик ,имат не толкова яка предница като 6-та но може да се измисли нещо по въпроса ,нее чак такав проблем.Друго нещо което не ми харесва и немога да понасям е конзолата ,като започнем от единия краи та до другия.Въпрос 1 ми е: мога ли да сложа конзолата на 6-та или на прелуде в 5-та без мн мн глъвоболия.Въпрос 2-ри ми е: има ли съществена разлика между 5-та и 6-та от гледна точка на шума в купето което е важно за мен. 5-та ми изглежка ,че ще е доста по шумна ! Но само така си мисля (несъм карал). Идеята ми за по ефтин сивик в случая сивик 5-та купе е ,че ако си намеря до кам 3000-3500лв позапазен неразкривен и задалжително неизгнил може би ще ми останат кам 1000лв може и повече за джанти, гуми нови спирачна система нова и евентоално конзола както споменах по нагоре.Едва ли ще се вместя с тия неща за 1000лв но това са груби сметки.Въпрос 3-ти ми е: 5-та или 6-та ген. сивис купе ще е по добрият вариант за потенциален SWAP на B18 или H22.Искам просто да постига от всичко по малко визия, комфорт, вървеж което ми е ясно че няма да стане с малко пари но всеки е започнал от някаде.Благодаря Ви за разбирането. ;) Редактирано от Mugen.co

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , имам 5 купе, и съм с предпочитания за нея - класика си е, а миналата седмица се върнах от атина с купето :) много леко се патува с него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с 5-та купе, няма да те убеждавам в това, че са мен 5г. изглежда най-зловещо от всички - това си е въпрос на гледна точка.Мога да ти отговоря само на въпрос номер 2 - 6-та ген. купето е малко по-безшумно от моето, но разхода му е доста по спек.За мен 5 G рулира, no всичко си е индивидуално... и с двете няма да сгрешиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твоя случай май ще е следния- купуваш това за което имаш кинти. няма нищо което решиш да прегаждаш от енда кола на друга и да е лесно. има б18 и х22 слагани и на 5 и на 6 ген и при двете има преправяне, но май на 5 ген се монтират по лесно.ако ти е шумна 5та винаги можеш да я обезшумиш по пода и вратите и ще стане като в хладилник, така, че не виждам проблем в това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз ли4но имам 6 ген хе4 и сам се карал и в 5 ген вс добре,но представи си тръгва6 на дълъг път и постоянно едно силно бу4ене в колага от мотора,няма да ти кажа как ли4но мен ме изморява това при дрълго пътуване,както се казва вс хора сме разли4ни,аз ли4но не сам от хората дето дажат пари за не6то с мисълта после да го дооправят .Мое мнение е събери о6те 500-1000 лв отгоре не са 4ак толкова мн и си вземи 6-то и няма да се жаляваш все пак по новото си е по ново (мое мнение :) все пак )

Редактирано от Ekzotik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тия 1000лв дето мислиш да си ги оставиш ще ти стигнат по-скоро за регистрация, застраховки, смяна на консумативи и т.н. Имаи го в предвид :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Тази изулация със какво се прави и върши ли работа? Нетрябва ли да се сложи и зад конзолата понеже там е най-близко до двигателя и предполагам че шумът е най-силен?Прозорците нямат ли някъкво влияние и те ?!Относно конзолата малко повече информация ако може да ми дадете.На сивик 6-та ген. захващането на конзолата и чаркалаците от климатика които са в купето не са ли на едно и също място както и в 5-та ген?Някъкви други разлики добри и лоши ако знаете да ми изтъкнете.Тези 1000лв не са толкова важни. По важното е че немога да реша коя повече ми харесва.Повече клоня към 6-та ген. заради вътрешноста и муцуната която изглежда по съвременна но пък 5-та ми изглеждат по сплескани и широки но пък ако немога да сменя конзолата изклиучено да си дам парите за 5-та ген. купе.Вище: http://www.tunerzine.com/articles/363/page...urbo_eg_27.html / http://www.tunerzine.com/articles/363/page...urbo_eg_24.html / http://www.tunerzine.com/articles/363/page...urbo_eg_23.html в тази е събрана конзолата от Integra DC2. Не ми харесва така като е направена и то без кори на вратите но с малко преправяне предполагам че може да се получи нещо.Ако е от 6-та ген. конзола не би следвало да пасне както трябва. :) Благодаря Ви за бързите отзиви! Редактирано от Mugen.co

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едвали ще намериш за тия пари попазено и не разкривено купе 5 ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази изулация със какво се прави и върши ли работа?

Въпросната изолация се копува - тя е на листове и наистина върши чудеса :) ето: http://www.toyaga.org/bg/dynamatА относно въпроса 5-та генерация бих предпочел - класика е, а и формите радват повече. Лично мое мнение! Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

huh.gif Тази изулация със какво се прави и върши ли работа? Нетрябва ли да се сложи и зад конзолата понеже там е най-близко до двигателя и предполагам че шумът е най-силен?Прозорците нямат ли някъкво влияние и те ?!Относно конзолата малко повече информация ако може да ми дадете.На сивик 6-та ген. захващането на конзолата и чаркалаците от климатика които са в купето не са ли на едно и също място както и в 5-та ген?Някъкви други разлики добри и лоши ако знаете да ми изтъкнете.Тези 1000лв не са толкова важни. По важното е че немога да реша коя повече ми харесва.Повече клоня към 6-та ген. заради вътрешноста и муцуната която изглежда по съвременна но пък 5-та ми изглеждат по сплескани и широки но пък ако немога да сменя конзолата изклиучено да си дам парите за 5-та ген. купе.Вище: http://www.tunerzine.com/articles/363/page...urbo_eg_27.html / http://www.tunerzine.com/articles/363/page...urbo_eg_24.html / http://www.tunerzine.com/articles/363/page...urbo_eg_23.html в тази е събрана конзолата от Integra DC2. Не ми харесва така като е направена и то без кори на вратите но с малко преправяне предполагам че може да се получи нещо.Ако е от 6-та ген. конзола не би следвало да пасне както трябва. dry.gifБлагодаря Ви за бързите отзиви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 6та генерация купе и мога да ти кажа, че съм много доволен от машинката, но опеределено на 5та предницата изглежда по-добре. За останалата част от купето са на кантар, но предпочитам 6та :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега който да вземеш няма да сгрешиш,и 5-та и 6-та купетата са уникални.Единственото нещо е че 5-та почват за гният.Аз от 2 дена съм с 6-та купе и съм доволен.Въоражи се с търпение,че са доста редки и двата модела!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Друго което ме притеснява е ,че и аз чувам че 5-та много гниели ,А АЗ НЕЖЕЛАЯ ГНИЕЩА КОЛА едва ли някои иска де?!?! :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Тази изулация със какво се прави и върши ли работа? Нетрябва ли да се сложи и зад конзолата понеже там е най-близко до двигателя и предполагам че шумът е най-силен?Прозорците нямат ли някъкво влияние и те ?!Относно конзолата малко повече информация ако може да ми дадете.На сивик 6-та ген. захващането на конзолата и чаркалаците от климатика които са в купето не са ли на едно и също място както и в 5-та ген?Някъкви други разлики добри и лоши ако знаете да ми изтъкнете.Тези 1000лв не са толкова важни. По важното е че немога да реша коя повече ми харесва.Повече клоня към 6-та ген. заради вътрешноста и муцуната която изглежда по съвременна но пък 5-та ми изглеждат по сплескани и широки но пък ако немога да сменя конзолата изклиучено да си дам парите за 5-та ген. купе.Вище: http://www.tunerzine.com/articles/363/page...urbo_eg_27.html / http://www.tunerzine.com/articles/363/page...urbo_eg_24.html / http://www.tunerzine.com/articles/363/page...urbo_eg_23.html в тази е събрана конзолата от Integra DC2. Не ми харесва така като е направена и то без кори на вратите но с малко преправяне предполагам че може да се получи нещо.Ако е от 6-та ген. конзола не би следвало да пасне както трябва. :puke: Благодаря Ви за бързите отзиви!

Не знам пич, ама голяма антилогика си вкарваш, първо казваш че търсиш нещо до 3 - 3.5к лева, за да ти останат 1000 за глупости, сега пък тия 1000лв не са определящи. Определено читава 5ген за 3500 няма да намериш, за 4500 може би, а шеста за тия пари читава е смехотворно. И пак ти напомням, 1000лв са ти само регистрации, застраховки и прочие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не е лошо първо да завършиш училище. Безплатен съвет от мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма кола която да не гние :puke: , всичко е въпрос на време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Друго което ме притеснява е ,че и аз чувам че 5-та много гниели

...ми моята 5-ичка няма никъде наченки на ръжда доколкото знам американките са с по дебела ламарина май :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Друго което ме притеснява е ,че и аз чувам че 5-та много гниели

...ми моята 5-ичка няма никъде наченки на ръжда доколкото знам американките са с по дебела ламарина май :puke:
То 5-та има ли Японски?6-та са само Американски,но за 5-та незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завърших даскало тази година нямаите грижи за моето убочение !!! ! Искам да постигна комфорт, визия и ускорение успоредно на тези неща и рационалност кое е по добрият вариант Honda civic 5-th gen. coupe или Honda civic 6-th gen. coupe.Благодаря за съдеиствието! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен 5 генреция Сивиците са най-красиви. Да не се обиди хякой колега с друга генерация Сивик !!! Аз ся съм с хетч, нo работя по въпроса с купето 125 коня :)

Редактирано от K1NG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То 5-та има ли Японски?6-та са само Американски,но за 5-та незнам. Не са само американски 6 ген, голяма част от тях са канадски, а Acura EL, която е почти пълен аналог на Сивика е само канадско производство.

Редактирано от musset

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята 5 ген е японка и е внесена от италия, грам ръжда няма а вече почти 17 години ще прави, единственото слабо място което наистина трябва да се гледа е пода на багажника там под гумата ама отвътре, там единствено може да се събере вода и да ръждяса, иначе другаде не. Аз го хванах отрано и го китнах. Другаде под вратите ако ги стържеш или удариш може да има наченки на ръжда ако не се хванат навреме, както и предния капак - нисък е и от камъчетата по пътя при висока скорост стават малки дупчици= пак трябва да се оправят навреме поне 1 път на година - това за ръждатаза салона - японките са уникални, англичанките се отлепя тавана и др. неща след време.5-та и 6-та салона вътре не се отличават много, само конзолата, но като помислиш както ти сам каза 5-та е 3000 лв а 6-та е към 6000 лв. Двойно пари само за визия, иначе двигателя ако го сменяш и имаш толкова пари за суап - поне 3 - 4 000 лв, то няма голямо значение кой двигател вземаш избора ти се свежда само до кое купе ще избереш. Аз отначало като теб исках 6-та по ме кефеше, но ето след година и половина вече съм с 5-ца и за мен е много по-добра - първо е доста по ниска и широка, с едни лети яки джанти просто си номер 1 в завоите, 6-та ми е по като аквариум (да не се обиждат собствениците на 6-та) и мен отначало повече ми харесваше но след време това ми мнение се промени. 6-та е по-голяма по-висока - сравнени една до друга.за снимките които си показал това са американски изпълнения с части от 4000 до 15 000 $ така че прецени си добре, не спомена от Гърция ли ще я купуваш колата, там климата е добър, така че не би трябвало да има проблеми с ръждата. Ако имаш нерви и пари за суап, основно облепяне - по добре си вземи само здраво купе без нищо друго да гледаш (да ти е минимално евтино купето) боядисай го оправи го от до, купи всичко останало - така или иначе ще го сменяш със спортни и по здрави части и почвай, ако ли пък не ти се занимава а само имаш мерак, по добре купи 6-та най запазената която намериш и си я карай без да сменяш нищо - освен джанти разбира се и консумативи.Успех в начинанието! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята 5 ген е японка и е внесена от италия, грам ръжда няма а вече почти 17 години ще прави, единственото слабо място което наистина трябва да се гледа е пода на багажника там под гумата ама отвътре, там единствено може да се събере вода и да ръждяса, иначе другаде не. Аз го хванах отрано и го китнах. Другаде под вратите ако ги стържеш или удариш може да има наченки на ръжда ако не се хванат навреме, както и предния капак - нисък е и от камъчетата по пътя при висока скорост стават малки дупчици= пак трябва да се оправят навреме поне 1 път на година - това за ръждатаза салона - японките са уникални, англичанките се отлепя тавана и др. неща след време.5-та и 6-та салона вътре не се отличават много, само конзолата, но като помислиш както ти сам каза 5-та е 3000 лв а 6-та е към 6000 лв. Двойно пари само за визия, иначе двигателя ако го сменяш и имаш толкова пари за суап - поне 3 - 4 000 лв, то няма голямо значение кой двигател вземаш избора ти се свежда само до кое купе ще избереш. Аз отначало като теб исках 6-та по ме кефеше, но ето след година и половина вече съм с 5-ца и за мен е много по-добра - първо е доста по ниска и широка, с едни лети яки джанти просто си номер 1 в завоите, 6-та ми е по като аквариум (да не се обиждат собствениците на 6-та) и мен отначало повече ми харесваше но след време това ми мнение се промени. 6-та е по-голяма по-висока - сравнени една до друга.за снимките които си показал това са американски изпълнения с части от 4000 до 15 000 $ така че прецени си добре, не спомена от Гърция ли ще я купуваш колата, там климата е добър, така че не би трябвало да има проблеми с ръждата. Ако имаш нерви и пари за суап, основно облепяне - по добре си вземи само здраво купе без нищо друго да гледаш (да ти е минимално евтино купето) боядисай го оправи го от до, купи всичко останало - така или иначе ще го сменяш със спортни и по здрави части и почвай, ако ли пък не ти се занимава а само имаш мерак, по добре купи 6-та най запазената която намериш и си я карай без да сменяш нищо - освен джанти разбира се и консумативи.Успех в начинанието! :)

Колега мерси много за информацията точно това исках! :PНачи първо 5-та или 6-та без значени какво че си купя 100% ще я пребоядисам от основи ,ще сменя цялата ходова част, двигател ,и работа по интериора ще си намеря при всички полужения особено ако е 5-та ген. Аз търся купято да няма проблеми да нее усукано или изгнило.Двигатела и другите части и сегметни ВСИЧКО ще бъде сменено с времето защото сега едва ли ще имам пари за всичко при положение че още несъм си купил Сивик :D Тоносно снимките които съм пуснал беше просто пример разбира се че няма да дам мега многото пари за една конзола на интегра но из БГ има мн бласнати 6-та таа се чудех има ли шанс да събера конзолата :P щото на 5-та просто не ми харесва по никав начин.За външният вид на 5-та наистина изглежда по ниска и широка което мн ме кефи!Кола от тука в никъв случеи небих си купил защото са безбожно скъпи нямам идея защо.Някав ми предлага6е 5-та купе 95 година сас сичките му екстри за 3600евро което е дз. трябва да сам голям главанак да му дам толкова пари.Надявам се нещо от Италия да избарам но нямам никои познат там пак неискам да си поръчвам по някви хора да ми карат кола до БГ щото искам да знам кво си давам парите (ако някои има да предложи 5-та 6-та ген. задължително купе скаипа ми е B.i.j.e.v_corporation).МЕРСИ още веднъж за инфото ще съм ти мн задължен ако споделиш още нещо за кусурите на 5-та и 6-та !:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега ли си,бъдещ колега ли си,не знам,но мога да кажа ,че което и да избереш ако имаш късмет ще караш дълго кола без проблеми. Те колите се като жените - избираш,избираш и като я прибереш в къщи разбираш дали си е струвало труда.Аз също карам купе 5 ген.от последните 95г. с двата ербега и пълен ел пакет и съм много доволен,но всеки си има интерес и виждане. Стара кола без забележки няма.Направи това,което ти е на сърце,може би то е правилното решение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...