Jump to content
Joro_Paveto

Спасяването на Civic 4 Gen + Pics

Recommended Posts

Здравейте колеги, това е първия ми пост във форумът и пускам темата тук, тъй като първо не мога пусна тема във "Проекти" и второ темата не е точно за проект за тунинговане или подобряване, а просто за връщане към живота на една "открадната" Honda Civic 4 gen.

Историята е следната: Януари 2009-а година поради тежките зимни условия Хонда-та не мошеше да се изкачи до мястото, където живее собственикът и съответно автомобила беше оставян доста далеч от жилището и един ужасен зимен ден се оказва, че автомобилът е откраднат. Изродите откраднали колата принудиха всяка сутрин майка с две малки дечица да чакат мръзнещи маршрутка в покрайнините на София, за да отидат на детска градина, в продължение на 2 месеца. За което се надявам въпросните крадци да не видят един добър ден до края на живота си:)

В крайна сметка след два и половина месеца колата е открита в плачевно състояние - счупен заден прозорец, изкъртена ключалка на вратата, скъсана тапицерия на седалките, лиспващи подглавници, зверски счупен патрона на контактния ключ, съответно лиспващ патрон, кора под волана разкъсани жици за паленето. Установено е, че е откраднато само АГУ-то, капачката за маслото, щеката за маслото и капачката на резервоара, и кутията с въздушния филтър, а и гайките на 4-те чисто нови гуми...но гумите и джантите си стояха. Предния ляв калник беше смачкан и е за смяна.

Под предния капак доста се бяха постарали - капака на главата е бил свален и бил сложен настрана, както споменах кутията на филтъра липсваше, а маркучите за вакуумите бяха срязани, както и бензинопроводите и водните съединения към и от изпарителя, акумулаторът също липсваше. И за капак бяха откраднали и регистрационните табели на колата.

И така 6 месеца след кражбата и 4 месеца стоене в гаража, собственикът ми каза, че ще я дава в морга или за скраб...и понеже това е едно от най-жестоките неща, които човек може да стори на автомобил, аз му предложих да отида и все пак да погледна колата ако може да се спаси. Все пак тази кола никога не го бе оставяла на път, а и ми е много кофти кола да се хвърли в моргата (ако можех бих спасил всяка таратайка изоставена по паркинги и улици) и го навих да я прабваме поне да запали.

 

Ето снимка на двигателя със вече сложения капак на главата, но с останалите липси:

Публикувано изображение

И един снимка на таблото с вече сложение патрон на контактния ключ, но всичко останало е изкъртено:

Публикувано изображение

Първо прегледахме дали има нещо лиспващо под капак на главата - новсичко за наше щастие си беше там и нищо не беше развивано или опитвано да бъде развито. Завъртяхме коляновия вал на ръка да видим дали двигателя се върти без проблем и всичко беше ок. Имаше си компресия, нямаше запъвания всичко си се движеше плавно.

Решихме да опитаме да запалим колата с всичките липси по мотора, без кутията на филтъра и т.н. за да видим дали има смисъл да се купуват части и да се възстановява. Сложихме капака на главата, проверихме дистрибутора, кабелите и свещите. Горивопроводите бяха проверени няколко пъти. А ето как бяхме принудени заменим щеката и капачката на маслото:

Публикувано изображение

Взехме два пожарогасителя, тъй като не знаехме какво може да са късали и какво може да даде на късо и ето какво стана в момента след като подуших безина вливащ се в карбуратора... :)

 

 

чуват се и мойте щастливи възгласи...колата запали от втория път и заработи така все едно не е карана от вчера, а не от 5-6месеца.

След това с големи благодарности към BOSS`HOGG Хонда-та се сдоби с кутия за филтъра, всички липсващи капачки, гайки за гумите, патрон с контактен ключ, заден прозорец като нов и т.н.

Сега предстои освежаване отвън ,смяна на калника салона, регистрация в КАТ и доста други дребни неща, за които ще пиша надявам се скоро. А ще има и снимки на вандалски изпочупените неща...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, колега! Тази колица не заслужава да отиде в моргата, има още хляб в нея. Дано ти върши добра работа. Добре дошъл в клуба! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа това което казвам във всяка тема свързана с Хонда Сивик 4г.........................4G RULZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала пич :) кефя се на фенове които правят като теб :) Връщат живота на някое хонде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само така колега !!!Има живот още в тази колица .Присъединявам се към Miyamoto: 4G RULZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4G RULZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :) :) :) БРАВО КОЛЕГА :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за добрите думи :) Колата е на мой много добър приятел и честно да си кажа съм фен на друга марка, но това в случая няма никакво значение тъй като правя всичко по тази Honda, все едно е моя и цял живот съм бил фен на марката и наистина в нея има още живот дай боже още много много живот. Когато двигателя замърка и това, че колата ще се върне на пътя - просто беше голяма радост и чувството, че това е плот на нашите усилия беше страхотно.А иначе той я беше отписал, но като видя как запали и откачи от бяс, че са му посегнали на Honda-та...започна едно кълнане... :) За сега е това по проекта - като вземем останалите части ще пиша и с вече по-добър снимков материал, тъй като сега нещата бяха много припряни и просто се наложи да снимам с телефона, та се извинявам за лошото качество на снимките и видеото. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

.....

.....

Абе, що и ние си не напрайме един тим, а ? :DЕвала и от мен колега, ще следя темата с интерес. Надявам се хондичката да получи втори шанс за по-добър живот. ;)4G RULZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :) Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано се срещат повече хора като теб които държат и обичат любимата ни марка.Успех с пълното възтановяване на колата , винаги съм казвал че с каквото мога ще помагам , особенно за такива каузи.Още веднъж успех и не се отказвай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за ентусиазма!Най-много ми хареса това че влагаш любов в това което правиш,нищо че както казваш си фен на друга марка.Защото да си ФЕН е много по-голямо от това да си сектант.За мен 4ген. е най-маниашкия Сивик,както и 2ген. ЦРХ ми е любим.Продължавайте в същия дух!Ако има зор за нещо пишете в темата,помощта няма да закъснее.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме кефят тия 4-ки, изглеждат ми страхотни. Не съм карал и не знам как е да си зад волана, но ми пълнят душата.Браво !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати какви хора има ощеНе зная дали е и от дъжда навън, но снимките в поста ти ме разстроихаБлагодаря ти, че го правиш, че си го направил и няма да спреш да правиш подобни неща.Приятелят ти е много щастлив човек наистина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай напред, с ентусиазъм и търпение можеш да направиш много неща за тая машинка. Мнозина могат да си "позволят" безразличието да карат нова кола изглеждаща като стара, но малцина ще имат честта да изпитат "скока във времето" обръщайки нещата наопъки :) Пожелавам ти Го от личен опит - справка бялата микровълнова от "подписа" Ми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата акорда ,стария и този които ''съчинявам'' сега ги измъкнах от дворове готови са вторични ,ако някой ме пита защо,ще му дам линка на тая тема . Само на пред.поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакаме за линка

линка на тая тема колега.защо си ги ремонтирам ,защото са коли които си заслужават.П.п.ас ли не те ,ти ли не ме разбра.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се аз те разбрах погрешно че ти имаш темакато го про4етох на ново разбрах че ще даваш линк към тази тема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...