bbatty 0 #1 Публикувано 4 Август, 2009 Здравейте, съвсем на скоро се сдобих ( по-точно жена ми ) с Хонда Сивик LX, 1994(D15B7) - американска! Колата е седан с 4 врати , 1. 5 . Въпросът ми е към какво да се насоча, тъй като ми се струва, че колата няма мощност, а и когато натисна педала на газта ( и съм на някоя скорост) се чува една доста изразено съскане. Благодаря предварително - съвсем нов съм в този форум - дано не повтарям вече разисквана тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbatty 0 #2 Отговорено 4 Август, 2009 Искам само да допълня , че не ми се "струва", че няма мощност - повече от 4500 оборота не успях да вдигна - а оборотомера ми е до 9000. Натискам педала почти до дупка - а колата е като спънат кон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 4 Август, 2009 (Редактирано) Обслужена ли е, в смисъл, сменени масла ,ремъци ,филтри,свещи ? На място успява ли да пълни оборотомера(7000 мисля че беше ограничителят ) ? Друго за което се сещам е: в какво състояние са гърнетата (здрави ли са ) ? Редактирано 4 Август, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbatty 0 #4 Отговорено 5 Август, 2009 Да обслужена е - и е минала контролен преглед(тук в Белгия е задължително, когато продаваш кола). Оборотомера на място го пълни до към 5000 - толкова изпробвах, а за гърнетата не знам в какво състояние са, но интересното е че съскането се чува само когато сам на скорост - на свободна няма такъв звук. Ангренажа не е сменян - пише в сервизната книжка че трябва да се смени на 90 000 мили - а сега е на 73 000, но все пак е 94-та година знам ли. За съединителя мисля , че също не е сменян, но пък течностите му са проверявани и сменяни миналата година и на пръв поглед нивата са ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 5 Август, 2009 така както го описваш е запушено гърне ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbatty 0 #6 Отговорено 5 Август, 2009 (Редактирано) Как мога да го проверя това най-лесно! Ако проблема е в гърнето - не трябва ли да дава отражение и когато не е на скорост ? А и не знам дали има катализатор - нали е американска - знам, че ако и ма и е задръстен - също може да прави такива неща ? Редактирано 5 Август, 2009 от bbatty Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 5 Август, 2009 (Редактирано) развиваш тръбите след изпускателния колектор Става малко шумно, но поне ще видиш да ли проблема е там Редактирано 5 Август, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #8 Отговорено 5 Август, 2009 Или катализатор. На старата ми кола се беше запушил, едно че спря да върви и съскаше така и след това даже не палеше. След като го махнах нямаше проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbatty 0 #9 Отговорено 5 Август, 2009 Или катализатор. На старата ми кола се беше запушил, едно че спря да върви и съскаше така и след това даже не палеше. След като го махнах нямаше проблемиА ако е катализатора - няма ли да покаже някви отклонения на газовете при контролния преглед, питам само, иначе и на мен ми изглежда сякаш има някъде запушване, трябва да пробвам да го сваля в гаража - нямам канал - а пък тук в сервиз няма смисъл дая водя..за тия пари дето съм я купил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #10 Отговорено 5 Август, 2009 Как така няма смисъл да я водиш? Нали искаш да се оправи? Води я проверете катализатора и гърнетата и оправете колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbatty 0 #11 Отговорено 5 Август, 2009 Имам предвид, че съм я купил за 700 евро - ако ида в сервиз не е ясно колко ще ми вземат - но всеки разход в сервиз над 100-200 евро ще е неоправдан.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #12 Отговорено 5 Август, 2009 Ако километража е превъртян дори със 100 000 км пак не би трябвало да е запушен катализатора той се задръства до такава степен, чак след поне 200 000км ... как на 75 000 ше е запушен .. с кво е карана тая кола, мойта на предполагам реални 154 000 оригиналния катализатор аз и го свалих, и не беше толкова запушен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rook 0 #13 Отговорено 6 Август, 2009 Tonchev човека говори за мили. Аз също предполагам, че запушена изпускателната с-ма, като най-вероятено е катализатора. Лошото е, че ако сам не може да се оправи, няма да му излезе евтино. Там в Белгия, не можеш да махнеш катализатора, а нов не е евтин. Все пак можеш да пробваш, (както посаветва някой колега) да откачиш след изпускателния колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #14 Отговорено 6 Август, 2009 Не може ли да се намери от някъде генерация втора ръка и направо да си я смениш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbatty 0 #15 Отговорено 6 Август, 2009 (Редактирано) Най-странното е, че отвътре се чува по-осезаемо отколкото отвън. Но за сега мисля да оставя нещата така, само ангренажа ще сменя да не стане авария - то на жена ми и без това не и трябва рязка кола. И другото което забелязах е, че до 2000 оборота много добре дърпа - проблема с мощността идва след като мине тази граница. Редактирано 6 Август, 2009 от bbatty Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel Panayotov 4 #16 Отговорено 6 Август, 2009 (Редактирано) почти напълно съм сигурен че катализатора ти е запушен така че или го замени с универсално гърне или с нов катализатор или просто го изтърбоши Редактирано 7 Август, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #17 Отговорено 6 Август, 2009 запушен въздушен филтър, проблеми във всмукателя...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове